Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-29@22:10:18 GMT

زندانی فراری با ۷ فقره سرقت به دام افتاد

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۵۷۴۳۲

زندانی فراری با ۷ فقره سرقت به دام افتاد

رییس پلیس آگاهی استان کرمان از دستگیری سارق سابقه دار و زندانی فراری و کشف شش دستگاه خودرو و یک دستگاه متورسیکلت سرقتی خبر داد.

سرهنگ"یداله حسن‌پور" امروز ۱۰ آبان ماه در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو پراید در شهر کرمان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این رابطه کاراگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی و کشف سرنخ هایی، هویت عامل این سرقت ها را که یک زندانی فراری بود ، شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

حسن پور با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم یک دستگاه موتورسیکلت که سابقه سرقت از شهرستان بردسیر داشت، کشف شد، اظهار کرد: وی در مواجهه با شواهد و مدارک موجود به شش فقره سرقت خودروی پراید و یک موتورسیکلت اعتراف کرد.

این مقام انتظامی با اشاره به سوابق متهم بیان کرد: وی اقدامات مجرمانه خود را از سال ۱۳۹۱ شروع کرده و تاکنون هفت فقره سابقه کیفری در پرونده قضائی اش ثبت شده و  پس از مرخصی از زندان در تیر ماه سال جاری متواری شده بود، که با هوشیاری پلیس دستگیر شد.

وی با بیان معرفی متهم دستگیر شده به مراجع قضائی افزود: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت، ارتقاء احساس امنیت شهروندان تلاش می کند و از شهروندان درخواست داریم جهت امنیت پایدار در صورت مشاهده مراتب را به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ گزارش دهند.ایسنا 

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۷۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان منزل در زابل

 سرهنگ  حمید نوری فرمانده انتظامی شهرستان زابل  اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهرستان زابل، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

 وی افزود: با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی مشخص گردید ۳ نفر از سارقان سابقه دار اقدام به سرقت در سطح شهرستان می‌نمایند؛ که با شناسایی افراد تشکیل دهنده این باند، ماموران پلیس این شهرستان موفق شدند در دو عملیات هماهنگ، اعضای این باند را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

 سرهنگ نوری با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه سارقان مقدار زیادی لوازم سرقتی به ارزش بیش از ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد، اظهار داشت: متهمان در تحقیقات به عمل آمده پلیس به ۱۶ فقره سرقت لوازم منزل در سطح شهرستان زابل اعتراف کردند؛ و در نهایت متهمان به همراه پرونده تشکیل شده تحویل مراجع قضایی گردیدند.

   
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • باند سارقان اسپیلت در زابل منهدم شد
  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل یکی از شهرک های مشهد
  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل شهرک سیدی مشهد
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود
  • دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه