Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک رسانه لبنانی خبر داد فعلا بحث تغییر محل میزبانی از تیم‌های ملی فوتبال ایران و امارات وجود ندارد و این دو مسابقه در خاک لبنان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، لبنانی‌ ها از چند ماه پیش تلاش خود را برای گرفتن میزبانی این دو مسابقه انجام دادند و فیفا هم با این موضوع موافقت کرد اما بالا گرفتن تنش‌های داخلی در لبنان و همچنین تنش با چند کشور عربی ممکن است این میزبانی را هم تحت تاثیر قرار بدهد؛ بخصوص اینکه دولت امارات روز گذشته از شهروندانش خواست از سفر به لبنان خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع باعث شده است تا بحث انتقال میزبانی لبنان از ایران و امارات در یک کشور بی طرف مطرح شود

سایت elmaestrosport لبنان امروز مدعی شد تماس‌هایی صورت گرفته است که تایید می‌کند بازی لبنان با ایران و امارات در خاک لبنان برگزار می‌شود و خبری از کشور بی طرف نیست.

این سایت همچنین با اشاره به تلاش فدراسیون لبنان برای حضور تماشاگران در ورزشگاه اعلام کرد که امید چندانی برای به نتیجه رسیدن این تلاش‌ها وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال لبنان فدراسیون فوتبال لبنان ایران و امارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۸۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین در روز تعطیل: ستاره مصدوم رم به لورکوزن می‌رسد

به گزارش "ورزش سه"، روملو لوکاکو در روز تعطیل خود در یک جلسه تمرینی اضافی شرکت کرد و امیدوار است بتواند به اندازه کافی برای دیدار رم در برابر بایر لورکوزن آماده باشد.

بازی رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا پنجشنبه‌شب در ورزشگاه المپیک رم برگزار می‌شود و دیدار برگشت هفته آینده در آلمان برگزار خواهد شد.

لوکاکو در جریان بازی برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا مقابل میلان از ناحیه ران پای راست آسیب دید و از آن زمان دیگر برای رم بازی نکرده است.

دنیله د‌ه‌روسی در مورد آمادگی مهاجم بلژیکی تیمش گفت که خوشبین است که لوکاکو می‌تواند به اندازه کافی برای بازگشت در این هفته آماده باشد و این بازیکن تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا برای این بازی حساس آماده باشد.

تلاش لوکاکو به قدری جدی است که حتی امروز که به کل تیم مرخصی داده شده بود هم او به تنهایی به زمین تریگوریا رفت و به تمرین پرداخت. به گفته اسکای اسپورت ایتالیا وضعیت لوکاکو خوب است و می‌تواند برای برابر لورکوزن بازی کند.

کریس اسمالینگ نیز پس از یک مشکل عضلانی در تلاش است تا به فرم خود بازگردد.
گزینه‌ها در دفاع برای ده‌روسی محدود است، زیرا زکی چلیک به دلیل کارت قرمز بازی با میلان محروم است، در حالی‌که دین هویسن و راسموس کریستنسن هم در لیست اروپایی تیم حضور ندارند.

دیگر خبرها

  • تمرین در روز تعطیل: ستاره مصدوم رم به لورکوزن می‌رسد
  • جام بین‌المللی یا آبروریزی ملی! چرا جام تختی با این شکل برگزار می‌شود؟/ شعار بیلبوردهای شهردار را باور کنیم یا میزبانی درجه۳ دبیر را ؟
  • استقلالی‌ها منتظر کمک مدیر سابق‌شان
  • مکان بازی پیکان - استقلال تغییر می‌کند!
  • هیچ مربی‌ای در کبدی ایران حذف نمی‌شود
  • مافیای خودرو تلاش می‌کند مانع ورود خودرو‌های برقی به کشور شود
  • سومین جشنواره چند رسانه‌ای گردشگری کشور به میزبانی کرمان برگزار می‌شود
  • دشمن به دنبال ایجاد یاس و ترس در دل ما است
  • دشمن به دنبال ایجاد یاس و ترس در دل ماست/ مدرسه جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش آموزان
  • گلزنی مهدی قایدی مقابل النصر