Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@10:43:27 GMT

انتصاب مدیر کل حوزه امور مناطق شهرداری تهران

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۵۸۳۳۶

انتصاب مدیر کل حوزه امور مناطق شهرداری تهران

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، علیرضا زاکانی شهردار تهران با صدور حکمی رضا محمدی را به سمت مدیر کل حوزه امور مناطق شهرداری تهران منصوب کرد.

محمدی تاکنون سوابق اجرایی معاون امور مناطق سازمان بازرسی در شهرداری تهران، معاون منابع انسانی سازمان بازرسی در شهرداری تهران، مشاور اجرایی و مدیر آموزشی سازمان بازرسی در شهرداری تهران، مسئول نگهداشت شهر در بازرسی شهرداری تهران، سرپرست سازمان موقوفات آستان قدس رضوی در استان تهران، مشاور و مدیر بازرسی سازمان موقوفات آستان قدس رضوی در استان تهران، مسئول نگهداشت شهر در شهرداری تهران و مدیر بازرسی سازمان پسماند و شهرداری و مشاور و بازرس ویژه شهرداری تهران را در کارنامه خود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین سایر مسئولیت‌های او شامل مسئول بسیج ادارات مرکزی در شهرداری تهران، مدیر اجرایی و عمرانی مواکب شهرداری تهران در کشور عراق، نماینده شهرداری تهران در موضوع خدمات شهری کشور عراق طریق نجف و کربلا، مدیر عامل تعاونی مسکن سازمان بسیج و سازمان بازرسی در شهرداری تهران و مشاور کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر چهارم است.

رضا محمدی دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی کشاورزی (توسعه اقتصادی) است و سابقه نزدیک به ۲۰ سال فعالیت در شهرداری تهران را دارد. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهردار تهران انتصاب سازمان بازرسی در شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۸۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش سرمایه‌گذاری در حوزه شیلات و آبزی پروری قشم

مریم نوری بالانجی مدیر شیلات و کشاورزی سازمان منطقه آزاد قشم گفت: سال گذشته ارزش سرمایه‌گذاری حوزه شیلات و آبزی پروری قشم ۱۳۱ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: ارزش تولیدات واقعی پرورش ماهی در قفس به ۲ هزار و ۲۱۰ میلیارد ریال رسید.

مدیر شیلات و کشاورزی سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به افزایش ۲۰۸ درصدی ارزش سرمایه‌گذاری پرورش میگو هم گفت: حجم تولیدات واقعی این محصول غذایی نیز به دو هزار و ۱۸۰ تُن در سال رسید که رشد ۴۵ درصدی داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • پلمب ۸ واحد مشاور املاک غیرمجاز در پردیس و بومهن + فیلم
  • افزایش سرمایه‌گذاری در حوزه شیلات و آبزی پروری قشم
  • معرفی دستاوردها و زندگی مشاهیر هدف مهم احداث باغ مشاهیر است
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • انتصاب جدید نارنجی پوشان توسط محمدی
  • ۴ انتصاب در دانشگاه فرهنگیان لرستان
  • آغاز برداشت گل محمدی از فضای سبز شهری قم
  • شهرداری ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه گردشگری همدان هزینه می‌کند
  • برداشت گل محمدی از باغات سیستان وبلوچستان
  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود