Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-01@12:41:58 GMT

تصمیمات سیاسی و ابهام در دیدار امارات و لبنان

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۵۸۵۱۲

تصمیمات سیاسی و ابهام در دیدار امارات و لبنان

به گزارش “ورزش سه”، چند روز پیش بود که وزارت امور خارجه امارات ضمن اعلام جلوگیری از سفر شهروندان این کشور به لبنان، دیپلمات های خود در این کشور را به دبی فراخواند و از شهروندان و اتباع اماراتی نیز درخواست کرد که هر چه سریعتر به کشور خود بازگردند.

 

وزارت امور خارجه امارات بدون اشاره به دلیل این تصمیم، علت آن را برخی از رویدادهای جاری نامیده بود اما گفته می شود به دلیل اظهارنظر جورج قرداحی وزیر اطلاعات لبنان درباره یمن، کشور امارات تصمیم گرفته است تا دیپلمات ها و شهروندان خود را از این کشور برگرداند و اجازه سفر به لبنان را صادر نکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حالا و در آستانه آغاز دور پنجم از مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، برگزاری دیدار امارات با لبنان در هاله ای از ابهام قرار گرفته است. رئیس اتحادیه فوتبال لبنان در این خصوص تاکید کرد که بازی دو تیم به زمین بی طرف منتقل نمی شود، اما اظهارات وی در مورد درخواست فدراسیون بین المللی فوتبال “فیفا” برای برگزاری مسابقات بدون حضور مردم بود و این مقام درباره تصمیم اخیر کشور امارات اظهارنظری انجام نداد.

 

در همین رابطه، وب سایت لبنانی lebanonfg نوشته است که از نظر قانونی، عدم سفر تیم ملی امارات به لبنان در صورتی که در شرایط فورس ماژور نباشد، نقض قوانین فدراسیون بین‌المللی فوتبال محسوب می‌شود و بر این اساس، تیم امارات با نتیجه ۳ بر صفر شکست خواهد خورد ضمن اینکه ممکن است اماراتی ها مورد مجازات شدیدتری نیز قرار بگیرند.

 

تیم های ملی لبنان و امارات باید روز سه شنبه ۲۵ آبان و در استادیوم رفیق حریری شهر صیدا در ۴۵ کیلومتری بیروت پایتخت لبنان به مصاف هم بروند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: امارات لبنان تیم ملی امارات امارات تیم ملی امارات لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۸۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدودف: سلاح‌های روسیه دشمنان را می‌لرزاند

دیمیتری مدودف، معاون رئیس شورای امنیت روسیه امروز چهارشنبه اطمینان داد که روسیه همه آنچه را که برای پیروزی در جنگ با اوکراین نیاز دارد، در اختیار دارد.

مدودف در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت: "ما هرآنچه که نیازمان است را داریم - پتانسیل فنی، تجربه کاری، پشتکار و قدرت، وفاداری ما به میهن، حافظه عمیق تاریخی، و اهداف درست تعیین شده. پیروزی از آن ما خواهد بود. "

علاوه بر این، این مقام گفت که مسکو "سلاح‌های مهیب" تولید می‌کند که "دشمنان" را می‌لرزاند.

دیمیتری مدودف پیشتر در واکنش به تصویب بیش از ۶۰ میلیارد دلار کمک به اوکراین در مجلس نمایندگان آمریکا و پیشنهاد اختصاص اموال مسدود شده روسیه به اوکراین گفت که امیدوار است به واسطه تصمیمات روس هراسانه‌ای که آمریکا علیه روسیه برای ارائه کمک‌های بیشتر به اوکراین اتخاذ می‌کند جنگ داخلی جدیدی در ایالات متحده رخ دهد.

او همچنین، سخنان جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا مبنی بر اینکه نتیجه درگیری در اوکراین به تصمیمات کنگره آمریکا در مورد کمک‌های مالی بستگی دارد، شر مطلق خواند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • مدودف: سلاح‌های روسیه دشمنان را می‌لرزاند
  • معلمان با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند
  • دیدار دوم شهرداری گرگان و الریاضی لبنان؛ چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت
  • ابهام در اعزام تیم ملی گلبال مردان به پارالمپیک
  • حذف اتحاد کلبا از جام حذفی در شب گلزنی قائدی
  • دیدار دوم شهرداری گرگان و الریاضی لبنان
  • گلزنی قایدی در شب تحقیر اتحاد کلباء
  • اگر حزب الله نبود اسرائیل به اکثر مناطق لبنان تجاوز می‌کرد
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • نبیه بری: منتظر دریافت پیشنهاد فرانسه درخصوص کاهش تنش هستیم