Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، یاسر احمدوند معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره انتخاب شعار بیست و نهمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران گفت: شعار امسال هفته کتاب «جای خالی را با کتاب خوب پر کنیم» انتخاب شده است تا کتاب به نوعی جاهای خالی را پر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این شعار قابلیت انعطاف بالایی دارد و براساس شرایط امسال جامعه انتخاب شده است، زیرا ما می‌توانیم با کمک کتاب جای خالی گردش، جای خالی سفر، جای خالی مدرسه، جای خالی دانشگاه و جای خالی مهمانی را با کتاب خوب پر کنیم.

احمدوند گفت: هفته کتاب امسال که از ۲۴ آبان آغاز می‌شود با بزرگداشتی از مادران شهدا کلید می‌خورد و ما علاقه‌مند هستیم این مراسم، یک مراسم ملی در سراسر کشور باشد و مقدمات این کارها را با همکاری اداره‌های کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره‌های مختلف و دستگاه‌های فرهنگی فراهم کنیم.

بیست و نهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از ۲۴ آبان تا اول آذر ۱۴۰۰ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

کد خبر 5341259 محمد آسیابانی

منبع: مهر

کلیدواژه: هفته کتاب هفته کتاب و کتاب خوانی یاسر احمدوند معاونت امور فرهنگی وزارت ارشاد ترجمه معرفی کتاب سواد رسانه ای انتشارات سوره مهر کتاب و کتابخوانی تجدید چاپ مرکز فرهنگی شهر کتاب انتشارات راه یار موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دفاع مقدس جنگ تحمیلی کتاب نهاد کتابخانه های عمومی کشور ادبیات دفاع مقدس هفته کتاب جای خالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۸۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگداشت هفته ورزش زورخانه‌ای و فرهنگ پهلوانی در منطقه ۱۲ اصفهان

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان با اشاره به جایگاه اصفهان در ورزش زورخانه‌ای گفت: ویژه‌برنامه به‌رسم فتوت به مناسبت فرارسیدن هفته ورزش زورخانه‌ای و فرهنگ پهلوانی در راستای تکریم پهلوانان ورزش زورخانه‌ای در ذکر خانه بوتراب برگزار شد.

علی‌اکبر رسالت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ثبت جهانی فرهنگ پهلوانی و آئین ورزش زورخانه ای در سازمان یونسکو به عنوان میراث فرهنگی، افتخاری ماندگار محسوب می‌شود و هدیه فرهنگی ایرانیان به فرهنگ جهانیان است.

وی با بیان اینکه روز ۱۷ شوال به‌عنوان روز ملی فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای در تقویم رسمی کشور ثبت شده است، افزود: ترویج فرهنگ پهلوانی در عرصه ورزش و حتی فراتر از آن اشاعه در فرهنگ عمومی جامعه و تسری در مراودات و کارهای روزمره و توسعه ورزش زورخانه‌ای وظیفه ملی و اخلاقی ما به شمار می‌آید.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان گفت: با توجه به وجود محلات قدیمی امین‌آباد، عاشق‌آباد و محمودآباد اداره فرهنگی اجتماعی ورزشی منطقه ویژه برنامه به‌رسم فتوت را برای دومین سال در راستای تکریم و بزرگداشت پهلوانان و قهرمانان نامی بزرگ این محلات برگزار کرد.

رسالت با اشاره به جایگاه اصفهان در ورزش زورخانه‌ای تصریح کرد: ویژه برنامه به. رسم فتوت در قالب اجرای ورزش‌های زورخانه‌ای، تکریم خانواده پهلوان شهید محله محمودآباد و تکریم و بزرگداشت پهلوانان ورزش زورخانه‌ای در منطقه ۱۲ اصفهان در ذکر خانه بوتراب محله محمودآباد برگزار شد.

کد خبر 748041

دیگر خبرها

  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود
  • شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران پیام‌های مهمی دربر دارد
  • بزرگداشت هفته ورزش زورخانه‌ای و فرهنگ پهلوانی در منطقه ۱۲ اصفهان
  • شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران پیام‌های مهمی دربر دارد/ پنجره‌ای گشوده به تمدن ایران زمین
  • تعامل فراکسیون دیپلماسی فرهنگی مجلس و مدیران نمایشگاه کتاب ضروری است
  • شعار امسال با انسجام جامعه کارگری محقق خواهد شد
  • افزایش تولیدات علمی و فرهنگی دانشگاه در راستای تحقق شعار سال
  • هفته‌ فرهنگی اصفهان فرصتی برای معرفی هنرمندان و اندیشمندان است
  • تداوم فرهنگی ایران از دیدگاه اسلامی ندوشن
  • چالشی به نام سرانه مطالعه در ایلام/ کتاب همچنان مغفول است