Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی شهرستان نجف‌آباد از مصالحه و سازش ۷۸ درصدی پرونده‌های تشکیل شده در کلانتری‌های این شهرستان توسط کارشناسان مشاوره مستقر در این کلانتری‌ها خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ میثم گوهری آرانی اظهار کرد: جامعه محور بودن پلیس، راهبردی است که به مشارکت فعال شهروندان در کاهش جرم و جلوگیری از وقوع آن و همچنین افزایش نظم اجتماعی و امنیت عمومی منتج می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دوایر مشاوره و مددکاری در کلانتری‌ها با هدف ایجاد رابطه نزدیک و صمیمی بین پلیس و مردم، شناسایی ریشه‌ها و زمینه‌های رفتارهای ناهنجار و بزهکاری‌ها، تلاش برای از بین بردن بسترهای بروز معضلات اجتماعی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و آگاه سازی جامعه به منظور افزایش توانایی‌های مقابله‌ای و ایجاد فرهنگ مشاوره در بحران‌های زندگی راه‌اندازی شده است.

سرهنگ گوهری آرانی در خصوص عملکرد دوایر مشاوره و مددکاری کلانتری‌های شهرستان نجف‌آباد اظهار کرد: در سه ماهه دوم سال جاری، از کل پرونده‌های ارجاع شده به دوایر مشاوره، ۷۸ درصد آنها با تلاش مشاوران کلانتری به مصالحه رسیده است.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف‌آباد خاطرنشان کرد: کارشناسان مشاوره و مددکار کلانتری‌های این شهرستان به صورت مستمر آماده ارائه خدمات مشاوره در زمینه‌های روانشناختی، خانوادگی، ازدواج، تحصیلی حقوقی و انتظامی و… و. به صورت رایگان به همشهریان عزیز هستند.

کد خبر 532467

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مصالحه پرونده های قضائی درصد مصالحه در پرونده های قضائی فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد مشاوران کلانتری ها معضلات اجتماعی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق کلانتری ها نجف آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۸۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گذاری 15 پرونده امور زمین در عباس آباد

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،ابراهیم کاویانی با اشاره به برگزاری جلسه کمیسیون تقویم و قیمت گذاری اراضی با حضور مسوولین جهاد کشاورزی و نمایندگان فرمانداری و اقتصاد و دارایی در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان عباس آباد، از بررسی و قیمت گذاری 15 فقره پرونده در این جلسه خبر داد. 

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان عباس آباد افزود: بر اساس ماده 3 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی پس از بحث و بررسی، 15 فقره پرونده تغییر کاربری غیرمجاز به مساحت 4 هزار و 500 مترمربع ارزیابی و قیمت گذاری شد.

 

وی تصریح کرد: این کمیسیون با هدف بررسی دقیق و بازنگری پیرامون نحوه ارزیابی و قیمت گذاری اراضی و واقعی کردن قیمت ها و رعایت حقوق متقابل مردم و دولت و جلوگیری از تضییع حقوق بیت المال برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • موتور پمپ‌های غیرمجاز روی رود قره آغاج قیر و کارزین جمع‌آوری شدند
  • فضای جامعه برای مجرمان خشن و حرفه ای ناامن شود
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده قاچاقچی
  • سازش ۲۵ درصدی در پرونده‌های طلاق خراسان رضوی
  • کاهش ۶.۱ درصدی پرونده‌های مستوجب تعزیر در تهران
  • کاهش ۶.۱ درصدی ورودی پرونده‌های سرقت مستوجب تعزیر به دادگستری
  • دستگیری سارق کالا و احشام در یاسوج
  • قیمت گذاری 15 پرونده امور زمین در عباس آباد
  • استفاده ۷۸ درصدی از سامانه ارجاع پرونده به کارشناسان
  • استفاده ۷۸ درصدی از سامانه ارجاع پرونده به کارشناسان در کرمانشاه