Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@15:22:21 GMT

ظرفیت‌های بخش خصوصی باید برای جذب در ورزش احصا شود

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۵۸۶۳۴

ظرفیت‌های بخش خصوصی باید برای جذب در ورزش احصا شود

به گزارش خبرنگار مهر، شهاب‌الدین عزیزی خادم ظهر دوشنبه در مجمع انتخاباتی ریاست هیئت فوتبال استان زنجان گفت: برای آغاز دوره جدید در فوتبال استان با انتخابات برگزار شده امیدوار هستم.

وی به برنامه‌های ارائه شده در مجمع انتخاباتی هیأت فوتبال استان زنجان اشاره و ابراز داشت: فدراسیون فوتبال هم در صدد استفاده از همه ظرفیت‌های موجود برای اجرایی شدن برنامه‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس فدراسیون فوتبال بر لزوم اجرای طرح استعدادیابی زیر نظر فدراسیون فوتبال و همچنین برنامه‌های فوق‌العاده تاکید کرد و گفت: به نظر این طرح‌ها به ویژه در حوزه فوتسال انجام نشده است.

عزیزی خادم تاکید کرد: رتبه ۲۸ زیبنده استان زنجان در فوتبال نیست و با توجه به موقعیت جغرافیایی و همچنین توان اقتصادی باید برای ارتقای این رتبه تلاش شود.

وی به فضای ایجاد شده در کشور و ورزش اشاره کرد و افزود: باید برنامه‌ها را در ابعاد ملی و استانی محقق کرد و برنامه ریزی ها به گونه ای باشد که استان زنجان بتواند در رشته های ورزشی موفق ظاهر شود.

رئیس فدراسیون فوتبال به موفقیت‌های فوتبالی کشور در رده‌های مختلف اشاره کرد و ابراز داشت: مسئولان استانی و فدراسیون باید به وظایف خود عمل کنند و فدراسیون یک برنامه مالی و اقتصادی طراحی کرده که هیأت‌های استانی حمایت شوند.

خادم به وجود مشکلات و معذورات در هیأت‌های فوتبال استانی اشاره کرد و گفت: باید متوجه بود که همه در زمان و دوره مسئولیت خود همه تلاش خود را برای موفقیت انجام داده‌اند.

وی تصریح کرد: هیچ وقت نباید به دنبال حذف بود چرا که تجربه ثابت کرده که چنین رویکردی تلف کردن وقت، امکانات و زمان است.

رئیس فدراسیون فوتبال به نگاه توسعه‌محور در فدراسیون فوتبال اشاره کرد و یاد آورشد: موفقیت تیم فوتبال بسیار انگیزه‌بخش است و موفقیت تیم ملی بزرگسالان در بحرین و همچنین تیم ملی بانوان بسیار قابل تامل است.

خادم با اشاره به وجود ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان، افزود: به هر حال یک فدراسیون توسعه محور در کشور تشکیل شده و باید از این فرصت برای پیشبرد اهداف توسعه‌ای به ویژه در حوزه ورزشگاه‌ها استفاده شود و در این میان زنجان زیرساخت‌های خوبی در ورزش دارد.

وی با بیان اینکه باید ظرفیت‌های بخش خصوصی برای جذب در ورزش احصا شود، افزود: زنجان در حوزه ورزش ظرفیت‌های خوبی دارد که باید با تعامل از آن استفاده خوبی را داشت.

در انتخابات هئیت فوتبال استان که با حضور عزیزی خادم برگزار شد، هفت کاندیدا برای تصدی ریاست هیئت فوتبال استان زنجان با هم رقابت داشتند، پس از ارائه برنامه‌های خود و اخذ رأی اعتماد از اعضای مجمع، نادر بلباسی با کسب ۱۱ رای برای چهار سال به عنوان سکان‌دار این هیئت انتخاب شد.

کد خبر 5341269

منبع: مهر

کلیدواژه: فوتبال ورزش وزارت ورزش و جوانان شهاب الدین عزیزی خادم ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه قوه قضاییه بنزین واکسن کرونا جایگاه سوخت عکس استانها گرگان پدافند غیرعامل اردبیل ایلام فدراسیون فوتبال فوتبال استان استان زنجان برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۸۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا با حضور اعضا در تایلند برگزار شد و در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند برای نمایندگان ایران کسب شد.

 پس از برگزاری این جلسه فرید فتاحیان که پیش از این بعنوان مدیر اجرای کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا برگزیده شده بود در این سمت باقی ماند.

طبق دستورالعمل جدید کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عنوان دبیر کلی حذف شده و تمام وظایف آن با دایره اختیارات بیشتر بر عهده مدیر اجرایی است. بر این اساس فتاحیان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا شد.

همچنین محسن رضوانی رییس فدراسیون شنای ایران در این انتخابات با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان از سال ۲۰۲۵ الی ۲۰۲۹ انتخاب شد.

رضوانی علاوه بر این مقام بعنوان نماینده هیات رئیسه ورزش‌های آبی آسیا به منظور نظارت بر کمیته واترپلو این قاره تعیین گردید. رئیس فدراسیون شنا پس از این انتخابات در هیات رئیسه کنفدراسیون آسیا نیز ابقا شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • زنجان چه ظرفیت‌های صادراتی دارد؟ + فیلم
  • مسوولان مشکلات قشر کارگری را احصا و رفع کنند
  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • لزوم حمایت فدراسیون فوتبال از پروژه ساخت فیلم «شهدای تیم فوتبال آزادی سمنان»
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی
  • ورزش زورخانه ای و پهلوانی-زنجان