Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در مرحله سوم مسابقات آنلاین جهانی، پومسه‌روهای رده سنی بزرگسال و در بخش آزاد انفرادی و تیمی حضور داشتند و به اجرای فرم پرداختند.

با پایان قضاوت مرحله فینال این دوره از رقابت‌ها، ملی‌پوشان پومسه کشورمان موفق به کسب یک مدال طلا (زینب طغیانی)، دو نقره (علی نادعلی و فاطمه ستوده) و پنج برنز (مرتضی استکی، فیروز اسبقی، سونا رزاقی، فاطمه اسدپور و مرتضی زنده دل) شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش آزاد نیز چهار مدال طلا (انفرادی: محسن رمدانی و عاطفه محمد علیزاده/ تیمی دو نفره سعید خانیان و زهرا خانیان – تیمی سه نفره علیرضا ابراهیمی، امیررضا ابراهیمی و محمدرضا ابراهیمی) و سه برنز بدست آمد.

هدایت این نفرات در بخش مردان، برعهده حسینعلی نظری به عنوان سرمربی و علی سلمانی و سینا قزل احمد به عنوان مربی است.

در بخش زنان نیز مهسا مردانی سرمربیگری این نفرات را برعهده دارد و آتوسا فرهمند و نگار ملامددخانی مربیان تیم هستند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پومسه پومسه علیرضا ابراهیمی فدراسیون تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۸۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا از پنجم اردیبهشت به میزبانی امارات برگزار شد و تیم ملی ایران که با ۹ نماینده در این رویداد آسیایی حاضر بود در نهایت با کسب دو مدال طلا و نقره به کار خود پایان داد.

در جریان این مسابقات نازنین فاطمه عیدیان در دوی ۴۰۰ متر مانع با ثبت حد نصاب ۵۸.۸۶ ثانیه برای اولین بار موفق به کسب مدال طلا شد. این نخستین باری بود که در رده سنی جوانان آنهم در بخش زنان ایران صاحب مدال طلا می‌شد.

مهدی هفت‌چشمه دیگر دونده ایران نیز در ماده پرتاب چکش با ثبت حد نصاب ۶۶.۶۴ متر نشان نقره این مسابقات را به دست آورد تا دومین مدال آور تیم ایران در مسابقات قهرمانی آسیا باشد.

علی سروری در پرتاب چکش، ملیکا نوروزی در پرتاب چکش، مانا حسینی پرتاب نیزه، سجاد آقایی در ماده ۴۰۰متر، الناز موسایی در هفتگانه، محمد حسام مظفری در ماده ۸۰۰متر و ارشیا مصدقی در ماده پرش دیگر نماینده های ایران در رقابت های آسیایی امارات بودند که از رسیدن به مدال باز ماندند.

کد خبر 6090611

دیگر خبرها

  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند
  • ۲ مدال برنز؛ دستاورد ساواته ایران در بلغارستان
  • رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • تیراندازی با کمان کاپ جهانی| رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • هیچ مربی‌ای در کبدی ایران حذف نمی‌شود
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • هیچ مربی در کبدی ایران حذف نمی‌شود
  • بازگشت رونالدو به ترکیب پس از حرکت غیرورزشی
  • جام جهانی پاراتیراندازی| ۳ طلا، نقره و برنز برای ایران