Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سهراب نجار، رئیس حراست شرکت ملی گاز و سرپرست شرکت گاز البرز در شصت و هشتمین جلسه هیئت مدیره این شرکت ضمن اشاره به نکته فوق گفت: تاخیرات در طرح های گاز رسانی موجب وارد شدن آسیب‌های زیادی به شرکت گاز  البرز می‌شود لذا باید سعی کنیم تمام طرح هابا کمترین زمان ممکن انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی، رئیس هیئت مدیره شرکت گاز استان البرز افزود: تمام ابعاد و موانع درطرح ها را آگاهانه باید استخراج کنیم و هیچ وقت با پیمانکارانی که ضعیف عمل می‌کنندمماشات نکنیم و قبل از شروع پروژه با وقت گذاشتن روی پیش نیاز‌ها سعی کنیم که طرح هامتوقف نشوند.

در ادامه این جلسه تصمیم گیری درباره تاخیر طرح های گازرسانی به روستا‌های سیبستان، گلین رود، قانلی بلاغ، اسکول دره، سپیداران، سیرود، سفیدارک، روشنابدر، تکیه ناوه، عالی سر، نساء سفلی تصمیم گیری شد.

 تعیین تکلیف وضعیت طرح گازرسانی به روستا‌های باغ پیر، پورکان، وینه، سرودار، دره سر، آدران وخوزنکلا انجام شد. همچنین برای اجرای خط اختصاصی ورودی ایستگاه شرکت گرمای جنوب و مجوز انجام آزمایش خط تغذیه با هوای فشرده (پنوماتیک) پروژه خوشه ۱۶۱ و تولیدی جوجه داران واقع در ساوجبلاغ و شهرک صنعتی امید البرز و مناقصه گازرسانی به حفرات خالی شهرستان کرج و خدمات مشاور پشتیبانی فنی و نظارت و نظارت برپروژه‌های اجرایی مدیریت مهندسی، بررسی و کنترل طرح و بودجه سرفصل‌های اعتبارات سرمایه‌ای ایمنی /بهداشت/ محیط زیست /پدافند غیر عامل/ مقاوم سازی  تبادل نظرانجام شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت گاز گاز رسانی شرکت گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۸۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز ۱۱۰ هکتار از اراضی زراعی کرج

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن مددی دادستان عمومی و انقلاب استان البرز با تشریح اقدامات انجام شده در حوزه قضائی کرج که منجر به ورود به موقع و مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز اراضی زراعی به وسعت ۱۱۰ هکتار شد گفت: در پی دریافت گزارش جهاد کشاورزی در خصوص آغاز تغییر کاربری در «اراضی کلوان» بخش آسارا و منطقه «خدایار خان» ماهدشت اقدامات قانونی در این خصوص با نظارت دادستانی عمومی و انقلاب مرکز استان اجرایی شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز با اعلام اینکه این اقدامات در دو عملیات جداگانه انجام شده است، اضافه کرد: در منطقه «خدایار خان» ماهدشت وسعت ۹۰ هکتاری و در «اراضی کلوان» بخش آسارا وسعت ۲۰ هکتاری در معرض تغییر کاربری بودند، اقدامات مقتضی نسبت به اعمال تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی به اجرا رسید.

وی با اعلام اینکه ارزش اراضی اعمال قانون شده در دو عملیات، ۵,۹۰۰ میلیارد تومان است و با اشاره به اقدامات قانونی انجام شده اظهار داشت: در این عملیات تفکیک، قطعه بندی و دیوارکشی ۵۷ مورد، بنا و ویلای غیرمجاز ۱۰ مورد، محوطه سازی ۲۶ مورد، دپوی مصالح ۱۳ مورد و همچنین موارد متعددی اعم از ایجاد راه، گودبرداری و انشعابات غیرمجاز گاز، برق و آب قلع و قمع شد.

مددی با یادآوری دستاوردهای سند تحول و تعالی در پیگیری از جلوگیری تغییر کاربری اراضی و تعدی به منابع طبیعی، تصریح کرد: مقابله با تغییر کاربری اراضی کشاورزی در دوره «تحول و تعالی قوه قضائیه» نیز با سیاست‌های دادگستری کل استان البرز ادامه خواهد داشت و قطعاً اجاره تعدی غیرقانونی به اراضی کشاورزی را نمی‌دهیم.

کد خبر 6090651

دیگر خبرها

  • ضریب نفوذ گاز طبیعی در شهر قم ۹۹.۵ درصد است
  • وعده‌های پوچ نمکی بر زخم اهالی شهرک ابریشم چهارباغ
  • نصب توری بر روی تراشه‌های ریزشی کوه در محور کرج – کندوان
  • دستگیری مدیر قلابی کلاهبردار سایت دیوار
  • به تعویق افتادن زمان برگزاری ویژه برنامه صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز
  • ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی ضروری است
  • ضرورت ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی
  • اجرای پروژه «نصب توری» جاده کرج_چالوس را مسدود کرد
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز ۱۱۰ هکتار از اراضی زراعی کرج
  • تاخیر در تحویل خودرو متقاضیان شرکت مدیران خودرو را گلایه‌مند کرد