Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع بایرن مونیخ معتقد است این باشگاه یکی از بهترین تیم های جهان است و دوست دارد برای سالیان طولانی در این تیم فوتبال بازی کند.

از هفته چهارم مسابقات لیگ قهرمانان، بایرن مونیخ مقابل بنفیکا صف آرایی خواهد کرد. به همین خاطر آلفونسو دیویس، مدافع باشگاه بایرن مونیخ در کنفرانس خبری پیش از این بازی حاضر شد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صحبت های او را در ادامه می خوانید:

حضور در بایرن مونیخ

در حال لذت بردن از دوران بازی ام در بایرن هستم. اینجا یکی از بهترین باشگاه های جهان است. آینده ام را در این باشگاه می بینم و می خواهم تا آنجا که ممکن است در بایرن بمانم. تمرکزم روز به روز است و باید منتظر ماند و دید در آینده چه پیش می آید. کارم را به عنوان مدافع کناری آغاز کردم و مطمئن نبودم چطور در این پست بازی کنم. آلابا در آن زمان هنوز در این پست حضور داشت. نکات زیادی از او یاد گرفتم و تلاش کردم بهتر شوم.

آرزوی روز تولدش برای بازی فردا

 می خواهم در کنار تیم نمایشی خوب داشته باشم و می خواهم سه امتیاز این دیدار را بگیریم.

تغییرات تیم زیر نظر ناگلزمان

 او رویکردی متفاوت دارد. از بازی کردن زیر نظر او راضی هستم و می توانم توانایی هایم را نشان دهم. از نظر من بازی زیر نظر او یک پروسه یادگیری جدید برای یادگرفتن تاکتیک های جدید است. تاکتیک های ناگلزمان مناسب من و روش بازی من است. خوشحالم که می توانم توانایی هایم را نشان دهم.

دفاع بایرن

 گل خوردن در بازی مقابل گلادباخ کاملا ممکن است اما باید بگویم در دفاع قوی هستیم. رهبرانی خوب در دفاع داریم. دفاع ما قدرتمند است و بهتر هم خواهد شد. خوشحالم که به تیم برگشته ام و می توانم به هم تیمی هایم کمک کنم. بازی به عنوان مدافع آسان نیست. زیاد گل می خوریم اما زیاد هم گل می زنیم. می دانیم تیم خوبی هستیم. باید توازن صحیح را به دست بیاوریم. این کار را قبلا کرده ایم. مشخصا دوست نداریم گل بخوریم. هر بار هدفمان همین است.

 زبان و غذاهای آلمانی

زبان آلمانیم نسبت به روزهای اول بهتر شده است. بیشتر متوجه می شوم و می توانم صحبت کنم. با گذر زمان همه چیز درست می شود. آلمانی زبان آسانی نیست اما دارم تمام تلاشم را می کنم. غذاهای آلمانی فوق العاده است. در خط دفاع اکثرا به زبان انگلیسی و آلمانی صحبت می کنیم. بستگی به شرایط دارد.

بازگشت ناگلزمان

 خوشحالیم که به روی نیمکت برخواهد گشت. دلمان برای او تنگ شده بود و خوشحالیم که فردا او را در کنارمان داریم.

اخبار داغ 

ماموریت زشت خانم رقصنده تتلو در کنسرت ! / بی غیرتی تماشاچیان ! + فیلم آجورلو: قول می دهم غیر از حق پخش، بالای هزار میلیارد تومان برای استقلال پول در بیاورم رکورد ادامه دار پرسپولیس؛ دو سال با یک باخت خانگی و یک باخت خارج از خانه داوید آلابا از تفاوتی کوچک میان رئال مادرید و بایرن مونیخ می گوید 10 برد و 1 تساوی؛ بهترین شروع تاریخ میلان در سری آ

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۹۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی بایرن مونیخ 2-1 آینتراخت فرانکفورت (بوندسلیگا آلمان 2023/24)

خلاصه بازی بایرن مونیخ 2-1 آینتراخت فرانکفورت (بوندسلیگا آلمان 2023/24)

دیگر خبرها

  • آژاکس را که می‌بینم، حالم بد می‌شود
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2-1 آینتراخت فرانکفورت (بوندسلیگا آلمان 2023/24)
  • شاهکار کین؛ شاهزاده هری در آستانه شکستن رکورد بمب‌افکن در بایرن مونیخ
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ و فرانکفورت + فیلم
  • پرطرفدارترین بازیکن حال حاضر جهان به بایرن مونیخ می‌رود؟
  • تیم منتخب بهترین نقل و انتقالات تابستان 2023
  • ریشه‌یابی علل کمبود مدافعان چپ ممتاز در فوتبال مدرن
  • انتقال آلفونسو دیویس به رئال مادرید منتفی خواهد شد؟
  • واکنش بایرلورکوزن به علاقه بایرن مونیخ به جذب یوناتان تا
  • استقبال موسیالا از پیوستن امباپه به بایرن مونیخ