Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله سیدمحمد سعیدی روز دوشنبه در دیدار معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده  افزود: معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده افزود: ما به دولت سیزدهم دل بسته ایم که طی سالهای آتی کارهای بزرگی در کشور انجام دهد.

وی درادامه با بیان اینکه زیارت نامه کریمه اهل بیت(س) توسط امام معصوم املا شده است، بیان کرد: اگر بر روی زیارتنامه حضرت فاطمه معصومه(س) یک اقدام تحقیقی انجام شود مشخص می شود که کلمه به کلمه و فراز به فراز این زیارت نامه دارای پیام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: طبق احادیث ائمه اطهار(ع) زیارت با معرفت حضرت معصومه(س) پاداشی مانند بهشت الهی را دارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: در تاریخ و احادیث آمده که حضرت فاطمه معصومه(س) قبل از دوران بلوغ قابلیت و درک بالایی از علوم و احکامی اسلامی داشته و در این رابطه احادیثی از امام کاظم(ع) بر جا مانده است.

وی ، مسمومیت در راه دین و مکتب را از خصوصیات حضرت معصومه(س) دانست و ادامه داد: یکی از ویژگی های حضرت فاطمه معصومه(س) این است که به قصد زیارت امام معصوم مهاجرت کرد هرچند تقدیر الهی مانع از زیارت حضوری امام هشتم شد اما این مساله در تاریخ ماند.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) خصوصیات ویژه کریمه اهل بیت(س) را مورد توجه قرار داد و ابراز داشت: حضرت معصومه(س) با ویژگی هایی که دارد حجت دنیا و آخرت مردم است.

آیت الله سعیدی تصریح کرد: حضرت فاطمه معصومه(س) با سفر به قم، قصد گسترش مکتب اسلام را داشتند که یکی از آثار حضور این بانوی باکرامت در قم بوده است.

وی با اشاره به جایگاه خاص قم، اظهار داشت: قم حرم و آشیانه اهل بیت(س) است و باید حرمت و حریم آن حفظ شود.

معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده، امروز در سفر به شهر مقدس قم با شماری از مراجع تقلید و علما دیدار و گفت و گو کرد.

برچسب‌ها حرم حضرت معصومه (س) قم سید محمد سعیدی انسیه خزعلی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حرم حضرت معصومه س قم سید محمد سعیدی حرم حضرت معصومه س قم سید محمد سعیدی انسیه خزعلی حضرت فاطمه معصومه س حضرت معصومه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۹۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فضیلت زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)

دَخَلتُ على أبی الحسَنِ العَسکرِیِّ علیه ‏السلام فقالَ: «أینَ کُنتَ؟ فَقُلتُ: زُرْتُ الحُسینَ علیه ‏السلام، قالَ: أما إنّکَ لو زُرْتَ قَبرَ عبدِ العظیمِ عِندَکُم لَکُنتَ کَمَن زارَ الحُسینَ بنَ عَلِیٍّ علیهماالسلام؛» «راوی: یکى از اهالى رى گفت: خدمت امام هادى علیه ‏السلام مشرّف شدم. حضرت پرسید: کجا بودى؟ عرض کردم: به زیارت حسین علیه ‏السلام رفته بودم. حضرت فرمود: بدان که اگر قبر عبدالعظیم در شهر خودتان را زیارت کنى، همچون کسى باشى که حسین بن على علیهماالسلام را زیارت کرده باشد.»

منبع: ثواب الأعمال: ج ۱، ص ۱۲۴

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری قرآن و عترت

دیگر خبرها

  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • فضیلت زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • تجلیل از سردار رادان در حرم حضرت معصومه(س)
  • سربازی برای امام زمان (عج)بالاترین توفیق طلاب حوزه‌های علمیه است
  • چرا زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی برابر با زیارت امام حسین (ع) است؟
  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • از تولید مسکن تا آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه
  • دلایل توصیه ائمه(ع) به زیارت حضرت عبدالعظیم(ع)
  • چرایی برابری فضیلت زیارت عبدالعظیم(ع) و امام حسین(ع)