Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@22:47:05 GMT

دومین جشنواره بزرگ بهشتی برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۵۹۳۶۷

دومین جشنواره بزرگ بهشتی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس، جشنواره علمی – پژوهشی شهید بهشتی در در دو بخش عمده آثار و چهره‌های برتر با محوریت موضوعات مرتبط با سند تحول قضایی و همچنین یک بخش ویژه موضوعی برگزار خواهد شد.

در بخش آثار برتر، اثر پژوهشی برتر، رأی و تصمیم قضایی پژوهش محور برتر، نوآوری و فناوری برتر و ترویج رسانه‌ای برتر معرفی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش چهره‌های برتر نیز چهره برتر قضاوت و خبرنگار برتر در توسعه دانش قضایی، پژوهشگر برتر، ایده‌پرداز برتر و اندیکشده برتر حقوقی – قضایی معرفی خواهند شد.

در بخش ویژه موضوعی نیز آثار برتر در حوزه کاهش اطاله دادرسی، احیای حقوق عامه، نظام‌سازی اصلاح و تربیت و حقوق اطفال و نوجوانان معرفی می‌شوند.

بخش پژوهش برتر ویژه «تمام پژوهشگران و دانشگاهیان»، بخش آرا و تصمیمات قضایی پژوهش محور برتر مختص «قضات سراسر کشور»، بخش ترویج رسانه‌ای برتر «ویژه خبرنگاران و اصحاب رسانه» و بخش ایده‌ی برتر نیز مختص «تمام مردم و نخبگانی» است که ایده‌ای در راستای محور‌های جشنواره داشته باشند.

علاقمندان می‌توانند تا ۲۰ آبان ماه جاری با مراجعه به سامانه مدیریت پژوهش و نوآوری قوه قضاییه به آدرس http://ris.jri.ac.ir نسبت به ثبت نام در این سامانه اقدام و آثار خود را در بخش مربوطه ثبت و ارسال کنند.

از آثار و نفرات برتر طی مراسمی در هفته پژوهش تقدیر به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید جشنواره پژوهش جشنواره شهید بهشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۹۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین جشنواره بازی‌های بومی محلی میناب در روستای گورزانگ برگزار شد

ایسنا/هرمزگان دومین جشنواره بازی‌های بومی محلی میناب به مناسبت گرامیداشت روز ملی خلیج‌فارس به میزبانی روستای گورزانگ برگزار شد.

دومین جشنواره بازی‌های بومی محلی میناب به مناسبت گرامیداشت روز ملی خلیج‌فارس به میزبانی روستای گورزانگ در دو رشته بازی درا و بازی رمازا با حضور شش تیم از شهرستان میناب و به مدت سه روز برگزار شد.

محمد خوشصوت دبیر اجرایی این جشنواره در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا در هرمزگان اظهار کرد: هدف از برگزاری این رویداد فرهنگی ورزشی، در کنار ایجاد نشاط اجتماعی و حفظ سنت های گذشته، گرامیداشت ۱۰ اردیبهشت ماه روز ملی خلیج فارس است.

وی افزود: دومین جشنواره بازی‌های بومی محلی به همت دهیاری و شورای اسلامی روستای گورزانگ و با همکاری جمعی از فرهنگ دوستان برگزار شد.

بازی رمازا به شماره ۱۱۰۴ بازی درا به شماره ۸۴ و بازی رحمونی به شماره ۱۰۹۶ همگی در سال ۱۳۹۴ در فهرست میراث معنوی کشور به نام میناب به ثبت رسیده‌اند.

بازی‌های دومین جشنواره بازی‌های بومی محلی در دو گروه سه تیمی برگزار شد که در هر رشته تیم اول هر گروه به فینال راه پیدا کرد.

از گروه یک، رشته رمازا تیم شهباز و از گروه دو تیم سایپا به مرحله نهایی راه پیدا کردند که پس از برگزاری فینال تیم سایپا قهرمان شد.

و در رشته درا هم از گروه یک، تیم روستای رکن آباد و از گروه دو، تیم سایپا گورزانگ به فینال راه یافتند که در نهایت تیم سایپا موفق شد عنوان  قهرمانی را از آن خود کند.

در میناب بیش از ۳۰۰ نوع بازی بومی محلی وجود دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در قم برگزار می‌شود
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهر‌های استان گلستان
  • این رویداد در خدمت ایجاد مشارکت میان جامعه پژوهشگران برگزار شد
  • تفاهم تولید آثار نمایشی مشترک و حمایت از نمایشنامه‌های برتر منعقد شد
  • تفاهم ارتش واداره‌کل هنرهای نمایشی درحمایت از نمایشنامه‌های برتر
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهرهای استان گلستان
  • دومین جشنواره بازی‌های بومی محلی میناب در روستای گورزانگ برگزار شد
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان ‌غربی برگزار می‌شود
  • آغاز به‌کار جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • برگزاری مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج