Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@18:17:55 GMT

۴ انتصاب جدید در فدراسیون بدنسازی

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۵۹۴۹۵

۴ انتصاب جدید در فدراسیون بدنسازی

مراسم معارفه سرپرست دبیری، سرپرست کمیته انضباطی، سرپرست انجمن بدنسازی و شیوه های نوین تمرینی و رئیس کمیته حرفه ای های فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام برگزار شد.

به گزارش ورزش سه به نقل از ایسنا، مراسم معارفه ناصر امیری به عنوان سرپرست دبیری، محمد دیوسالار به عنوان سرپرست کمیته انضباطی، پژمان فزونخواه به عنوان سرپرست انجمن بدنسازی و شیوه های نوین تمرینی و کاوه درودی به عنوان رئیس کمیته حرفه ای های فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با حضور عبدالمهدی نصیرزاده رئیس و سایر اعضای فدراسیون و عبدالله فلاحتی رئیس اسبق کمیته پرورش اندام در محل فدراسیون برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این مراسم عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با ذکر سوابق نفرات جدید فدراسیون و تقدیر و تشکر از زحمات کسانی که پیش از این در این سمت ها فعالیت می کردند، گفت: هدف ما این بود که بیش از قبل از افرادی که داخل خانواده بدنسازی هستند، استفاده کنیم. تمامی کسانی که امروز منصوب شدند، سابقه درخشانی در حوزه های مربوطه خود دارند. امیدوارم این دوستان از فرصتی که خداوند در اختیارشان قرار داده به بهترین نحو استفاده کرده و در راستای خدمت به جامعه بدنسازی گام بردارند.

 

همچنین عبدالله فلاحتی رئیس اسبق کمیته پرورش اندام خاطرنشان کرد: آمارها نشان داده که حتی رشته هایی چون فوتبال و کشتی نیز محبوبیت پرورش اندام را در کشورمان ندارند؛ آن هم در شرایطی که رشته ای چون فوتبال به دلیل میدان دید گسترده ای که دارد، می تواند این گونه تماشاگر در ورزشگاههای خود، جای دهد. با این وجود عملکرد درخشان دکتر نصیرزاده سبب شده که آینده ای درخشان در انتظار این رشته در ایران باشد. امیدوارم افرادی که امروز احکام خود را دریافت کردند، بتوانند در سمت جدید خود موفق و مثمرثمر باشند.

 

در خاتمه این جلسه طی مراسمی احکام سرپرست دبیری، سرپرست کمیته انضباطی، سرپرست انجمن بدنسازی و شیوه های نوین تمرینی و رئیس کمیته حرفه ای های فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام به آنها اهدا و همچنین از زحمات حسن کرباسی دبیر سابق فدراسیون و محرم عبدی پور رییس سابق کمیته انضباطی تشکر شد.

 

پرورش اندام - بدن سازی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرورش اندام بدن سازی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کمیته انضباطی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۹۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب رئیس جدید اداره آب و فاضلاب شهر سیلوانا

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،با حضور مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان ارومیه، بخشدار، شورای شهر و شهردار، رئیس جدید اداره آب و فاضلاب شهر سیلوانا منصوب شد.   در این مراسم، بهزاد اسلام‌دوست به عنوان رئیس اداره آب و فاضلاب شهر سیلوانا معرفی و از زحمات غلامرضا بابازاده رئیس سابق این اداره در مدت مسئولیت قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • پورکیانی سرپرست دبیری فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام شد
  • حمایت کمیته ملی المپیک از دوومیدانی‌کاران
  • بازدید پولادگر از اردوی تیم ملی پاراکانو
  • انتخاب صدیقه خادم به عنوان نایب رئیس بانوان فدراسیون کبدی
  • بازگشت پاراتکواندو به فدراسیون تکواندو با شروع تمرینات
  • برگزاری هفتمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس
  • انتصاب رئیس جدید اداره آب و فاضلاب شهر سیلوانا
  • وعده رئیس کمیته فوتسال برای تمدید قرارداد شمسایی
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • مطیعی: دو و میدانی را با کمترین تنش به رئیس جدید تحویل می‌دهیم