Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی پرسپولیس پس از باخت به آلومینوم صحبت‌های تندی در نشست خبری مطرح کرد.

به گزارش ایلنا، سرمربی سرخپوشان در نشست خبری پس از بازی در خصوص این دیدار عنوان کرد: اول به تیم آلومینیوم تبریک می‌گویم. فکر می‌کنم این تیم برای بردن تیم شایسته‌ای بود. ما تیمی نبودیم که امروز حتی مساوی هم بگیریم. حریف خیلی بهتر از ما بازی کرد و جنگید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از موقعیت‌ها هم خوب استفاده کرد و به آنها تبریک می‌گویم. از آن طرف هم ما شرمنده مردم و هواداران شدیم. ما بازی خوبی ارائه نکردیم. نه کیفیت خوبی داشتیم و نه نتیجه خوبی کسب کردیم. حرف زیادی نداریم، ولی باید سعی کنیم خودمان را پیدا کنیم و ریکاوری خوبی انجام دهیم.

وی در ادامه افزود: ما باید تلاش کنیم فقط بهتر شویم. این کاری است که باید در روزهای آینده انجام دهیم. یک بازی سنگین دیگر مقابل گل‌گهر داریم. باید درس زیادی از این بازی بگیریم. ما سال گذشته نیز به آلومینیوم باختیم، ولی بعدش توانستیم در شش بازی به پیروزی برسیم. الان هم اتفاقات شبیه سال گذشته است. فقط باید سعی کنیم بهتر شویم و بیشتر تلاش کنیم.

سرمربی تیم پرسپولیس در مورد اینکه به نظر می‌رسد بازیکنان این تیم از نظر روحی مشکل دارند، گفت: دنبال بهانه و علت نیستیم، اما اتفاقات و تصمیم‌گیری‌هایی که برای پرسپولیس در ماه‌های اخیر انجام شده کار را برای تیم سخت کرده است. این را که چرا تیم در این وضعیت افتاده است، نمی‌خواهیم مو شکافانه بررسی کنیم. همه می‌دانند که بعد از پنج دوره قهرمانی جلوی تیم سنگ‌اندازی زیادی می‌شود و دوست ندارند این موفقیت‌ها ادامه داشته باشد. امیدوارم اشتباه کنم، ولی شاید خود من هم یکی از پروژه‌ها برای شکست و نابودی پرسپولیس باشم. امیدوارم این اتفاق نیفتاده باشد و اشتباه کنم. وقتی اتفاقات پرسپولیس را کنار هم می‌گذاریم فقط یک دلیل می‌تواند داشته باشد و آن هم این است که اجازه ندهند این تیم موفق شود. الان نمی‌خواهم زیاد صحبت کنم، بعد از باخت است و شاید خیلی‌ها فکر کنند دنبال بهانه هستیم. همانطور که گفتم باید بیشتر تلاش کنیم. انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس لیگ برتر فوتبال یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۰۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سرخپوشان ایران، تمرین امروز (یکشنبه) خود را از ساعت ۱۶ در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کردند.

بنابر روایت سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در این برنامه بعد از گرم کردن و پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، یک چالش جالب و شاد برای بازیکنان در نظر گرفته شده بود. در جریان این چالش بازیکنان در گروه‌های مختلف باید توپ را روی هوا نگه می‌داشتند و به همین ترتیب آن را تا سبدی می‌رساندند و به داخل سبد هدایت می‌کردند.

بعد از این چالش، مرور دو برنامه تاکتیکی نیز در دستور کار بود. تمرین امروز، یک ساعت به طول انجامید و در جریان آن، غیر از امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند که همچنان تمرینات اختصاصی را دنبال می‌کنند، سایر نفرات در اختیار کادر فنی بودند. گفتنی است؛ پرسپولیس تا بازی با سپاهان دو جلسه تمرین دیگر هم برگزار می‌‎کند.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900743

دیگر خبرها

  • مطهری: مانند سرباز مقابل استقلال می‌جنگیم/ گل‌محمدی عزیز است، اما من مسئول فنی تراکتور هستم
  • علیزاده: گل‌گهر هم مدعی قهرمانی در جام حذفی است
  • مطهری: گل محمدی بزرگتر و فنی‌ترین مربی ایران است
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند
  • لیموچی: پرسپولیس تمام شد، فردا بازی داریم!
  • الکلاسیکوی ایران؛ جنگ سپاهانی‌های پرسپولیس با رانده‌شدگان گل‌محمدی!
  • الکلاسیکوی ایران، جنگ سپاهانی های پرسپولیس با رانده شدهای گل محمدی!
  • غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان
  • بازی، شادی، تماشا در تمرین پرسپولیس
  • آقای گل پرسپولیس و پیش‌بینی جالب تیم قهرمان!