Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-07@03:40:04 GMT

ویسی: مقابل یک تیم گردن کلفت پیروز شدیم

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۶۱۴۱۰

سرمربی فولاد گفت از نظر روحی روانی خیلی کار داشتیم اما بچه ها کمک کردند و تیم برگشت.

عبدالله ویسی سرمربی فولاد خوزستان در نشست خبری پس از پیروزی مقابل مس رفسنجان حضور یافت.

به گزارش طرفداری، ویسی در ابتدا اظهار داشت:

بازی بسیار سختی را پیش بینی می کردیم. دو بازی قبل را زشت از دست دادیم. از نظر روحی روانی خیلی کار داشتیم اما بچه ها کمک کردند و تیم برگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می توانستیم گل های بیشتری بزنیم. خوشحالیم که سه امتیاز سخت را گرفتیم و به جدول برگردیم.

وی افزود:

توانستیم به استرس غلبه کنیم و مقابل یک تیم گردن کلفت به برد برسیم. امیدواریم این روند ادامه داشته باشد. ما باخت‌هایمان رادادیم و باید با تمام وجود برای بازی های باقی مانده نیم فصل اول بازی کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در مورد وضعیت ایوب والی عنوان کرد:

او بعد از مصدومیتش خوب تمرین کرد و برگشت می‌خواست با بچه‌ها ارتباط خوبی داشته باشد. مهاجمان حریف پشت دفاع ما بازی می‌کردند به همین خاطر به کسی احتیاج داشتیم که دفاع را خوب جمع و با بازیکنان صحبت کند. این بازیکن ایوب والی بود و شرایط خوبی داشت.

ویسی در مورد تغییرات فولاد در این بازی گفت:

تیمی که دو باخت می‌دهد خوب نیست در بازی سوم با همان ترکیب به زمین برود. نیاز به تغییرات داشتیم. الجبوری امروز اولین گلش را زد. ساسان می‌توانست گل بزند، فوتبالیست گاهی اشتباه می‌کند و گاهی کار شاخی انجام می‌دهد. مهم نبود چه کسی بازی می‌کند همه بازیکنان برای برد هم قسم شده بودند با این ترکیب می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم.

وی در خصوص غیبت پاتوسی اظهار داشت:

پاتوسی در بازی قبلی مصدوم شد و در طول هفته با ما تمرین نکرد.

سرمربی فولاد در مورد شرایط این تیم گفت:

پنجره ما بسته بود و من می‌گفتم شرایط خوب است. پنجره که باز شد توانستیم بازیکن بگیریم. نوع تفکرات مربی قبلی فرق داشت و قابل احترام است. نوع بازی ما با فصل گذشته فرق دارد و زمان می‌برد. امیدوارم بچه‌ها زودتر با تفکرات‌مان هماهنگ شوند. این تیم و مردم نیاز دارند امکانات خوبی داشته باشیم. دوست ندارم شریک تیم بد باشم دوست دارم شریک خوب تیم باشم. به مردم خوزستان بدهکاریم امیدوارم روز به روز آنها را خوشحال‌تر کنیم.

ویسی در مورد اینکه چرا فولاد در 20 دقیقه پایانی عقب‌نشینی کرد، گفت:

آنها از توپ‌های بلند و ضربات ایستگاهی استفاده کردند با این حال نتیجه نگرفتند تمام برنامه ما این بود که به پشت دفاع ما  نرسند. ما توان پرس نداشتیم اما با همین شرایط که زیر فشار بودیم می‌توانستیم دو گل دیگر هم بزنیم که نشد.

اخبار داغ 

ماموریت زشت خانم رقصنده تتلو در کنسرت ! / بی غیرتی تماشاچیان ! + فیلم مرتضی فنونی زاده: با این وضع پرسپولیس قهرمان نمی شود گل مهدی طارمی نامزد بهترین گل ماه پورتو شد / فیلم داوید آلابا از تفاوتی کوچک میان رئال مادرید و بایرن مونیخ می گوید ادن هازارد جایی در برنامه های آنچلوتی ندارد؛ پایان ماجراجویی در مادرید؟

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بچه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۱۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دروسی: مقابل یووه خوب بازی کردیم/ مصدومیت دیبالا جدی نیست

سرمربی رُم از عملکرد شاگردانش مقابل یوونتوس در هفته سی‌و‌پنجم سری A ایتالیا ابراز رضایت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دانیله دروسی که شاگردانش شب گذشته (یکشنبه) در تقابل خانگی با یوونتوس در هفته سی‌و‌پنجم سری A ایتالیا به تساوی یک-یک و کسب یک امتیاز از این دیدار بسنده کردند، پس از این دیدار در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «DAZN» گفت: به نظرم ما بازی واقعاً خوبی را به نمایش گذاشتیم و  و اگر به این واقعیت فکر کنم که 48 ساعت پیش پس از یک مسابقه بسیار فشرده (اشاره به شکست 2 بر صفر خانگی مقابل لورکوزن در دور رفت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا) که در آن تا آخرین ثانیه جنگیدیم، در این دیدار شاهد بهبود عملکرد تیم بودیم و به خوبی مبارزه کردیم، به همین خاطر می‌توانم بگویم که به این تیم افتخار می‌کنم.

وی افزود: ما از کسب نتایج تساوی خوشحال نیستیم، اما با توجه به نگرشی که از بازیکنانم می‌بینم، اینکه برای کسب نتیجه دست از جنگیدن نمی‌کشند، باعث می‌شود تا از کسب چنین نتایجی هم خوشحال بشوم. با کمی شانس ما می‌توانستیم پیروز از زمین خارج شویم، اما آنها هم می‌توانستند پیروز این دیدار باشند. یووه بازیکنانی استثنایی دارد و سزاوار تحسین شدن هستند.

سرمربی رُم همچنین درباره وضعیت مهاجم آرژانتینی تیمش که در آغاز نیمه دوم او را تعویض و نیکولا زالفسکی را به جایش به زمین فرستاد، اظهار داشت: فکر می‌کنم دیبالا از ناحیه عضله نزدیک‌کننده احساس درد داشت، هرچند پائولو گفت که چیز مهمی نیست، اما ما در چند روز آینده وضعیت او را ارزیابی خواهیم کرد. مصدومیت او به نظر جدی نیست.

آلگری: بعد شکست مقابل اودینزه فرو پاشیدیم/ در خطر شکست بودیم

دروسی تصریح کرد: هر دو تیم می‌خواستند در این دیدار به پیروزی برسند و هر دو تیم احساس کردند که می‌توانند برنده باشند. این ایده خوبی نیست که مقابل یووه که در ضدحملات آنقدر خوب است، اینطور فضا بدهیم. ما نیاز داشتیم که آنها را به عقب برگردانیم و در 20 دقیقه پایانی بازی این کار را انجام دادیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما یک نقص کوچک داریم و آن این است که وقتی در نتیجه عقب می‌‌افتیم، کمی می‌ترسیم و راه خود را گم می‌کنیم. ما این کار را مقابل ناپولی کردیم و بعد از گلی که از لورکوزن خوردیم هم انجام دادیم. ما باید یک نفس عمیق بکشیم و به یاد داشته باشیم که زمین به طور ناگهانی بزرگتر نشده است، چیزهایی که تا چند دقیقه پیش خوب جواب می‌‌داد هنوز هم می‌توانند خوب جواب دهد، بنابراین ما باید به قطعیت‌های خود نگاه کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مدعیان پیروز شدند
  • کمیته انضباطی جریمه ۲ میلیاردی عبدالله ویسی را گردن نمی‌گیرد!+ عکس
  • دروسی: مقابل یووه خوب بازی کردیم/ مصدومیت دیبالا جدی نیست
  • مورد عجیب عبدالله
  • جریمه سنگین ویسی در آستانه بازی با تراکتور؛ مدیرعامل باشگاه: حقمان را پس می‌گیریم
  • رضاییان: ویسی توهین نکرد/ از حق قانونی فولاد کوتاه نمی‌آییم
  • ویسی: چه گفتم که جریمه‌ام کردند؟
  • اولین واکنش عبدالله ویسی به جریمه ۲ میلیاردی سازمان لیگ
  • واکنش عبدالله ویسی به جریمه 2 میلیاردی سازمان لیگ
  • دستگاه قضا ابتدا سراغ مفسدین گردن کلفت می‌رود