Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رای الیوم، یک تحلیلگر صهیونیست اذعان کرد که این رژیم روز به زوال است. این تحلیلگر در ادامه به تشریح دلایل خود در این زمینه پرداخت.

روغل الفر امروز دوشنبه در هآرتص مقاله ای نوشت و در آن اشاره کرد که اسرائیل روز به زوال است و فقط زمان این زوال مطرح است که ما باید منتظر آن باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تحلیلگر صهیونیست درباره علل زوال و حذف رژیم صهیونیستی از روی نقشه جغرافیا به چند عامل اشاره کرده است از جمله اینکه رژیم نژادپرست و آپارتاید است که بر اشغال مناطق فلسطینی اصرار دارد.

وی می نویسد: بیشتر اسرائیلی ها نه تنها حامی اشغالگری هستند بلکه برای تثبیت آن تلاش می کنند. آنها به شکل نظری و عملی حامی اشغال هستنند. فلسطینی ها هم ضعیف تر از آن هستند که بتوانند واقعیت را تغییر دهند و اگر آنها دست به انتفاضه سوم بزنند ارتش اسرائیل آنها را به شدت سرکوب خواهد کرد و جامعه جهانی هم به اندازه کافی فشاری به اسرائیل برای توقف این اشغالگری به عمل نمی آورد.

روغل الفر در ادامه ضمن مهر تایید بربریت و توحش رژیم صهیونیستی به کشمکش های درونی میان صهیونیستها و از هم گسیختگی جامعه صهیونیستها ، معضل زیست محیطی این رژیم، شلوغ بودن آن، اشاره کرده و از آنها به عنوان عامل زوال این رژیم یاد کرد.

این تحلیلگر از صهیونیستهای افراطی به عنوان افرادی که کار و تولید نمی کنند و باری بر روی دوش این رژیم هستند نام برده و از آن به عنوان یکی دیگر از دلایل زوال این رژیم نام برده است.

روغل الفر از حامیان بنیامین نتانیاهو نخست وزیر سابق این رژیم به عنوان فاشیست و نژادپرست نام می برد.

تحلیلگر مذکور در پایان یکی دیگر از دلایل مهم زوال این رژیم صهیونیستی را برافروخته شدن جنگ علیه این رژیم دانسته و می نویسد: در این جنگ هزاران موشک از سوی حزب الله و ایران و جنبش حماس فلسطین به سوی اسرائیل شلیک خواهد شد.

کد خبر 5341371

منبع: مهر

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی اسرائیل صنعت موشک سازی لبنان عربستان سعودی ایالات متحده امریکا جورج قرداحی جو بایدن رژیم صهیونیستی فلسطین افغانستان عراق روسیه سوریه سودان برجام ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۱۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ۳۰موشک به پایگاه میرون صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر، المیادین از عملیات موشکی جدید مقاومت اسلامی لبنان در شلیک دستکم ۳۰ موشک از جنوب لبنان به منطقه اشغالی الجلیل در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

از سوی دیگر منابع صهیونیستی اذعان کردند که پایگاه نظامی میرون ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی با ده‌ها موشک از جنوب لبنان مورد حمله قرار گرفته است.

همچنین، حزب الله در بیانیه‌ای اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان در راستای حمایت از مردم مقاوم غزه و مقاومت شجاع و شریف آن و پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به روستاهای مقاوم جنوب لبنان ومنازل آن، شهرک میرون و شهرک‌های اطراف آن را با دهها موشک کاتیوشا درهم کوبیدند.

کد خبر 6090473

دیگر خبرها

  • شلیک ۴۰ موشک به سرزمین های اشغالی طی یک روز
  • شلیک ۱۵ موشک از لبنان به الجلیل غربی
  • اعتراف یک تحلیلگر صهیونیستی به متلاشی شدن حکومت اسرائیل! + فیلم
  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به تاسیسات نفتی روسیه
  • پشت پرده ساخت اسکله روی هزاران تن آوار خانه‌های فلسطینیان
  • بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ده‌ها موشک به پایگاه میرون
  • بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ۳۰موشک به پایگاه میرون صهیونیستی
  • شلیک ۳۰ موشک به پایگاه میرون ارتش رژیم صهیونیستی
  • شلیک موشک ناو هواپیمابر «شارل دوگل» در ماموریت مدیترانه
  • نقاط فلج‌کننده گنبد آهنین برای موشکباران بعدی روشن شد