Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی جغتای از سرقت مسلحانه یک باب طلافروشی در شهر جغتای خبر داد و گفت: سارقان پس از مصدوم کردن صاحب طلافروشی و سرقت ۱.۵ کیلو طلا متواری شدند.

به گزارش قدس آنلاین ، سرهنگ علی مرادی‌علی‌آباد  اظهار کرد: ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه ظهر امروز (دوشنبه ۱۰آبان) یک واحد طلافروشی مورد سرقت ۲ سارق قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
فرمانده انتظامی جغتای افزود: پس‌ازاینکه ۲ سارق وارد طلافروشی شدند، پس از درگیری با صاحب طلافروشی و شلیک تیر با یک اسلحه کمری وی را مصدوم کردند. وی بیان کرد: سارقان با مصدوم کردن صاحب طلافروشی و سرقت یک و نیم کیلوگرم طلا با یک دستگاه موتورسیکلت از صحنه جرم متواری شدند. مرادی یادآور شد: در این رابطه پرونده‌ای تشکیل و تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی برای شناسایی و دستگیری سارقان آغاز شد. انتهای پیام/ منبع: فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: طلافروشی سرقت جغتای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۱۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان احشام در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، سرهنگ محمدسعید یاری گفت: با وقوع چندین فقره سرقت احشام در شهرکرد، موضوع با هماهنگی قضایی به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری قرار گرفت.
وی افزود: مأموران پس از انجام تحقیقات پلیسی گسترده متهمان را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی دستگیر کردند.
جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: متهمان در بازجویی اولیه به جرم خود اعتراف و تعداد ۳۰ رأس دام مسروقه از آنها کشف شد.
یاری با اشاره به کشف ۱۴ فقره سرقت احشام و معرفی ۴ سارق به مراجع قضایی گفت: کارشناسان ارزش ریالی سرقت‌های انجام شده را ۵۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان ۳۰۰ میلیاردی در اشتهارد
  • سرقت خودرو در پوشش مسافر
  • دستگیری سارقان طلا در مشگین شهر
  • باند سارقان خودرو در نهاوند منهدم شد
  • انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ‌ها در مهاباد
  • ناکامی قاچاقچی در انتقال ۴۲۴ کیلو تریاک
  • انهدام باند سارقان احشام در چهارمحال و بختیاری
  • سارقان مشاعات ساختمانی در اسفراین دستگیر شدند
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی