Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، علی متانت مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان گفت: بر اساس اعلام " گروه آمار و اطلاعات هوانوردی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران"کل پرواز‌های مسافری فرودگاه گرگان در شش ماهه نخست سالجاری تعداد هزار و 706  پرواز بوده است که نسبت شش ماهه نخست سال ۹۹ از رشدی ۵۹ درصدی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 او گفت:  تعداد اعزام و پذیرش مسافر فرودگاه گرگان نیز در همین مدت ۱۷ درصد رشد داشته است و از68 هزار و 599  نفر در نیمه اول سال گذشته به80 هزار و 484   نفر در شش ماهه نخست سال جاری رسیده است.

متانت در مورد میزان ارسال و پذیرش بار و پست از فرودگاه گرگان گفت: در این حوزه نیز شاهد رشدی قابل توجه در نیمه نخست سال جاری هستیم، به‌طوری که میزان ارسال و پذیرش بار و پست از فرودگاه گرگان در سال جاری662 هزار و 658 کیلوگرم بوده است که نشانگر رشدی ۴۰ درصدی نسبت به نیمه اول سال گذشته است.


انتهای پیام/ق 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرودگاه پروازهای فرودگاه فرودگاه گرگان فرودگاه گرگان نخست سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۱۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۰ درصدی خرید تضمینی برگ سبز چای در سال جاری

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب جهانساز صبح شنبه در جلسه با اعضای هیأت مدیره سندیکای چای و چایکاران اظهار کرد: ورود چای سنواتی به بازار در آغاز فصل بهره‌وری به یک معضل تبدیل شده لذا می‌طلبد دولت باید در این خصوص ورود کرده و دغدغه را تعیین تکلیف کند.

وی با بیان اینکه طبق مصوبه شورای قیمت گذاری برگ سبز چای درجه یک هر کیلو ۱۸ هزار تومان و درجه دو ۱۵ هزار تومان تعیین شده است، افزود: خرید تضمینی برگ سبز چای در سال جاری ۳۰ درصد افزایش پیدا می‌کند.

جهانساز با تاکید بر اینکه قرارداد با کارخانجات چای برای خرید تضمینی در حال انجام است، ادامه داد: میزان بدهی کارخانجات به چایکاران ۳۱ میلیارد تومان است که موظف هستند تمامی بدهی خود را پرداخت کنند.

وی با بیان اینکه با بیان اینکه کارگروهی که در حوزه چای در کشور تشکیل شد، مصوب کرد که چای‌های سنواتی تاریخ گذشته کمپوست شوند، تصریح کرد: چای‌های سنواتی برای انجام مراحل کمپوست باید به کشورهای هند، روسیه و چین صادر شود و اگر به کشورهای دیگر صادر شود.

رئیس سازمان چای کشور با اشاره به اینکه از دولت تقاضا داریم در تأمین نقدینگی به سازمان چای کمک کند، گفت: طی سال جاری خرید تضمینی ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان برگ سبز چای در کشور پیش بینی می‌شود.

کد خبر 6089641

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۸ درصدی میزان جوجه‌ریزی در مازندران
  • نزول رشد اقتصادی دور از انتظار اولین اقتصاد جهان
  • افزایش ۳۰ درصدی خرید تضمینی برگ سبز چای در سال جاری
  • فناوری‌های وارسی پروازی در فرودگاه گرگان انجام شد
  • صادرات خودرو ترکیه / مشتریان اول: ایتالیا، انگلیس، فرانسه و آلمان
  • صادرات خودروی سواری از ترکیه طی ۳ ماه از ۲.۵ میلیارد دلار گذشت
  • قیمت جهانی نفت؛ برنت ۸۹ دلار و ۳۲ سنت شد
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
  • قیمت جهانی نفت / برنت ۸۹ دلار و ۳۲ سنت شد
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ |برنت ۸۹ دلار و ۳۲ سنت شد