Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-29@14:40:17 GMT

پیش بازی آتالانتا - منچستریونایتد؛ اتاق فرار

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۶۱۶۲۱

پیش بازی آتالانتا - منچستریونایتد؛ اتاق فرار

انتظار می رود کسب نتیجه ای خوب در بازی فردا، سولسشر را به ساحل آرامش برساند؛ رویکرد پیشین مدیران منچستریونایتد نشان داده است که در آن صورت، این مربی با یک تساوی برابر منچسترسیتی هم می تواند به حفظ شغل خود امیدوار باشد. 

آتالانتا در بازی رفت، برد ۲-۰ را با باخت ۳-۲ عوض کرد و پس از آن طی ۳ بازی از ۹ امتیاز ممکن، ۵ امتیاز کسب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برگامویی ها هم اکنون در رده دوم گروه حضور دارند ولی تفاوت شان با انتهای جدول فقط ۱ امتیاز است، بنابراین می دانند که به امتیاز گیری در این بازی خانگی نیاز دارند. 

اوله گونار سولسشر با کسب پیروزی ۳-۰ مقابل تاتنهام، توانست کمی از فشارهای موجود روی خود پس از باخت ۵-۰ مقابل لیورپول بکاهد. البته کسب تنها ۳ برد از ۸ بازی اخیر نشان می دهد ثبات بزرگ ترین دغدغه آن هاست و به همین دلیل، نمی توان گفت که خطر اخراج از سر این سرمربی نروژی رفع شده است. از سوی دیگر پس از تغییر سیستم در بازی قبلی، همه به دنبال این هستند تا ببیند شیاطین سرخ به سیستم ۳ دفاعه جدید خود پایبند می مانند، یا به همان ۱-۳-۲-۴ قبل بر می گردند. 

اطلاعات بازی آتالانتا - منچستریونایتد  روز و تاریخ برگزاری: سه شنبه ۲ نوامبر / ۱۰ آبان ۱۴۰۰ ساعت: ۲۳:۳۰ تورنمنت: دور چهارم بازی های گروه F داور: اسلاوکو وینچیچ ورزشگاه: گویس اخبار بازی آتالانتا - منچستریونایتد برونو فرناندز: باید برد و باخت های قبلی را فراموش کنیم و روی تقابل با آتالانتا تمرکز کنیم اوله گونار سولسشر: تیم نسبت به افراد در اولویت قرار دارد؛ از انتقادات استقبال می کنم جانپیرو گاسپرینی: بازی با منچستریونایتد برای آتالانتا مهم است ولی تعیین کننده نیست اسلاوکو وینچیچ، قاضی جدال آتالانتا و منچستریونایتد ترکیب احتمالی آتالانتا - منچستریونایتد

غایبان دو تیم آتالانتا - منچستریونایتد

نکات آماری بازی آتالانتا - منچستریونایتد از آخرین کلین شیت آتالانتا ۶ بازی می گذرد منچستریونایتد در ۱۱ تقابل اخیر خود با نمایندگان ایتالیا در لیگ قهرمانان اروپا فقط ۱ بار شکست خورده است (۸ برد و ۲ تساوی) منچستریونایتد به دنبال ۱۵۰ اُمین برد خود در جام باشگاه های اروپا / لیگ قهرمانان اروپا است تا به اولین باشگاه انگلیسی تاریخ تبدیل شود که به این دستاورد می رسد. رئال مادرید، بایرن مونیخ و بارسلونا تنها باشگاه های دیگری هستند که چنین تجربه ای داشته اند نتیجه رویارویی های قبلی آتالانتا و منچستریونایتد

وضعیت جدول گروه

پیش بینی هو اسکورد از بازی آتالانتا - منچستریونایتد

آتالانتا ۱-۲ منچستریونایتد

اخبار داغ 

ماموریت زشت خانم رقصنده تتلو در کنسرت ! / بی غیرتی تماشاچیان ! + فیلم مرتضی فنونی زاده: با این وضع پرسپولیس قهرمان نمی شود گل مهدی طارمی نامزد بهترین گل ماه پورتو شد / فیلم داوید آلابا از تفاوتی کوچک میان رئال مادرید و بایرن مونیخ می گوید ادن هازارد جایی در برنامه های آنچلوتی ندارد؛ پایان ماجراجویی در مادرید؟

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بازی آتالانتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۱۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با برنلی

منچستریونایتد میزبان برنلی خواهد بود. 

طرفداری | لیگ برتر به ایستگاه سی و پنج رسیده است. 

منچستریونایتد و برنلی از ساعت 17:30 فردا در چارچوب هفته سی و سوم لیگ برتر در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف هم می‌روند. قضاوت این دیدار بر عهده جان بروکس خواهد بود. شیاطین سرخ هفته گذشته مقابل شفیلدیونایتد به برتری 4-2 دست یافتند. تیم وینسنت کمپانی که در رتبه نوزدهم جدول قرار گرفته برای امیدواری به بقا در لیگ برتر به امتیاز احتیاج دارد. برنلی در روزهای گذشته با انتشار فایل صوتی ادبیات نامناسب کمپانی مقابل داوران دیدار چلسی درگیر حاشیه‌های بزرگی شده است. در اولدترافورد نیز اریک تن هاخ در واپسین هفته‌های فصل برای متقاعد کردن مدیران منچستریونایتد محکوم به ارائه عملکردی قابل قبول است. هواسکورد نتیجه این بازی را 4-2 به نفع شیاطین سرخ پیش‌بینی می‌کند. 

انتظار می‌رود دو تیم با ترکیب زیر وارد بازی شوند:

منچستریونایتد: اونانا | ون بیساکا، کاسمیرو، مگوایر، دالو | مینو، اریکسن | آنتونی، فرناندز، گارناچو | هویلوند  برنلی: موریچ | آسینیون، اوشی، استِوِه، تیلور | ویتینیو، کالن، برگ، لارسن | اودوبرت، فاستر

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • تن‌هاخ: منچستریونایتد سرگرم‌کننده ترین تیم است!
  • تداوم شکست‌ناپذیری تیم آلونسو با فرار از شکست خانگی
  • خلاصه بازی منچستریونایتد ۱-1 برنلی (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • خلاصه بازی منچستریونایتد و برنلی + فیلم
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • شوق و هیجان 15 هزارنفری برای فرار از افسردگی
  • «اتاق فرار» پرمخاطب‌ترین بسته فیلم کوتاه «هنر و تجربه»
  • «اتاق فرار» پرمخاطب‌ترین بسته فیلم کوتاه «هنر و تجربه» شد
  • آرون ون بیساکا و امیل هولم مورد توجه اینتر
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با برنلی