Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@18:20:01 GMT

نیاز 200 میلیارد تومانی پروژه محور زنجان- دندی

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۶۲۲۹۸

نیاز 200 میلیارد تومانی پروژه محور زنجان- دندی

جلیل جزو نقی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، با اشاره به طرح دو باند کردن محور زنجان- دندی اظهار کرد: محور زنجان- دندی از پرترددترین راه‌های ارتباطی شهرستان ماهنشان به شمار می‌آید که راه دسترسی صد کیلومتری دندی به زنجان است.

فرماندار ماهنشان با بیان اینکه تاکنون ۲۵ کیلومتر از این محور تعریض شده است، گفت: از مجموع (۱۰۰ کیلومتر) راه دسترسی محور مذکور ۷۵ کیلومتر آن احداث نشده است که نصف راه باقیمانده در حوزه شهرستان ماهنشان و مابقی به حوزه شهرستان زنجان مربوط است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در حال حاضر این پروژه از سمت شهرستان ماهنشان فعال است و پیمانکار تا شروع فصل بارندگی اقدامات لازم را انجام می‌دهد، ادامه داد:  از ناحیه زنجان این پروژه به کندی پیشرفت دارد و نیاز است که این پروژه از سمت زنجان سرعت بیشتری بگیرد.

فرماندار شهرستان ماهنشان با بیان اینکه تکمیل این پروژه جزء پروژه‌های اولویت‌دار است، اضافه کرد: برای ادامه کار به اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان  نیاز داریم که امیدواریم با سفر ریاست جمهور به استان این میزان اعتبار، تحقق یابد‌.

جزو نقی با اشاره به اینکه این محور به عنوان یک جاده استراتژیک محسوب می‌شود و همچنین به دلیل تردد کامیون‌های سنگین و عرض کم جاده جزء محور‌های حادثه خیز است، تصریح کرد: اگر تامین اعتبار تصویب شود پروژه از سرعت بیشتری برخوردار خواهد شد.

وی با بیان اینکه چنین پروژه‌های به صورت قطعه‌بندی به پیمانکار سپرده می‌شود، ادامه داد: از سمت شهرستان ماهنشان دو قطعه است که در مجموع پیشرفت فیزیکی این دو قطعه بالای ۶۰ درصد است.

جزو نقی با بیان اینکه نزدیک به ۱۲ سال است که از استارت این پروژه می‌گذرد، عنوان کرد: در مجموع محور زنجان- دندی ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با بیان اینکه محل تامین اعتبار این پروژه از ناحیه شرکت ایمیدرو است، یادآور شد: این شرکت سال گذشته ۱۰ میلیارد تومان به این پروژه اختصاص داده بود که در حال حاضر فعال است.

فرماندار ماهنشان با بیان اینکه این پروژه جزء پروژه‌های است که از سوی استاندار هم مورد تاکید قرار گرفته است، ادامه داد: امیدواریم با تامین و تخصیص اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومانی از سوی شرکت ایمیدرو این طرح طی سه سال آینده تکمیل شود.

انتهای پیام/۷۳۰۲۱

منبع: فارس

کلیدواژه: محور زنجان دندی فرماندار ماهنشان حادثه شرکت ایمیدرو جاده شهرستان ماهنشان محور زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۲۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف ساخت المان غواصان دریادل در زنجان

معاون عمرانی شهردار زنجان گفت: ساخت المان غواصان دریادل تا اظهارنظر نهایی شورای ترافیک استان اجرای پروژه تعلیق شد.

علی محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: المان میدان بسیج با طرح غواصان دریادل با مصوبه شهریور سال ۱۴۰۰ کمیسیون ماده ۵ استان به طراحی نهایی رسید و طرح آن آماده اجرا شده است، اما قبل از شروع ساخت اِلمان و در مرحله تجهیز کارگاه از طرف معاونت عمرانی استانداری زنجان و از حوزه دفتر فنی استانداری پیشنهاد تعویق اجرا برای بررسی‌های ترافیکی شده است.

معاون عمرانی شهردار زنجان افزود: در این راستا تجهیز کارگاه این پروژه متوقف و تا اظهارنظر نهایی شورای ترافیک استان اجرای پروژه تعلیق شد.

به گزارش ایمنا،بر اساس موافقت اعضای شورای شهر زنجان احداث و نصب یک المان جدید با نماد غواصان دریادل در میدان بسیج شهر زنجان با ۱۹۳ میلیارد ریال اعتبار به تصویب رسیده است، اِلمان غواصان دریادل یک فین غواصی است که در آب فرو می‌رود، دارای ۳۰ متر ارتفاع با نورپردازی منطبق با اِلمان و منازل اطراف به صورت قایق ترسیم شده است.

کد خبر 749240

دیگر خبرها

  • هزینه ۱۰۵ میلیارد تومانی دولت به پروژه های آبفا در کردستان
  • توقف ساخت المان غواصان دریادل در زنجان
  • مطالبه ۳۵ میلیارد تومانی شهرداری قوچان در پروژه مجتمع فرهنگی هنری
  • پارکینگ طبقاتی توفیق زنجان افتتاح شد
  • تحقق شعار سال نیاز به مدیران انقلابی و جهادی دارد
  • شهر یزد به اعتبارات ملی نیاز دارد/ پروژه‌های نیمه‌تمام دفع آب‌های سطحی تکمیل می‌شود
  • اتمام پروژه کمربندی دوم شهر، نیازمند تخصیص اعتبارات ملی است
  • اختصاص بودجه ۱۵۱ هزار میلیارد تومانی پروژه‌های عمرانی تهران
  • افتتاح طرح‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌ها دارد
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه