Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیستمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر ملارد به ریاست حسن ملایی و با حضور اعضای پارلمان شهری برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ حسن ملایی رئیس شورای اسلامی شهر ملارد ضمن تاکید بر اهمیت تغییر روند تحقق و اعتلای بیش از پیش زیرساخت‌ها و امکانات شهری گفت : طرحهای جدید و کاربردی و بزرگی در راستای توسعه و پیشرفت و ترقی شهر ملارد برای ارتقا و بهبود زیرساخت‌های شهری مورد بررسی شورای اسلامی شهر ملارد قرار دارد و انشالله پس از طی مراحل قانونی و اداری آن شاهد آغاز بکار آنها در آینده نزدیک خواهیم بود و امیدواریم مسئولان شهرستانی و فرا شهرستانی در به نتیجه رسیدن آن ، مدیریت شهری را برای آسایش و آرامش شهروندان همراه و همیار باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این جلسه اعضای شورای اسلامی شهر ملارد ، در مورد ٢۶ بند از دستور کار جلسه بحث و تبادل نظر کردند که  می توان به مواردی همچون اعلام تجلیل از کادر درمان در هفته سلامت ، تامین اعتبار جهت تکمیل ساختمان آتش نشانی الغدیر ، تامین اعتبار جهت تکمیل سوله ورزشی ٢٠٠٠ نفری ، افزایش ردیف اعتباری بودجه واحد امانی ، افزایش ردیف بودجه ای مرتبط با خدمات شهری ، لایحه پیشنهادی نرخ خرید خدمات سالیانه سرویس حمل و نقل دانش آموزان شهر ملارد ، تکمیل اعضای مناقصات یا هیات عالی معاملات ، بررسی اعلام مغایرت در بند ٣ و ١٠ و ١١ صورتجلسه  شماره  ١۶  و رفع اشکالات ارسالی ، بررسی اعلام مغایرت در بند ۵ صورتجلسه  شماره  ١۵ و رفع ایرادات ارسالی ، بررسی تقویم اجرایی مدیریت فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ملارد در ۶ماهه دوم سال جاری ، تامین اعتبارات برای کرایه تاکسی و اتوبوس های در اختیار ادارات و ارگانها و نهادهای سطح شهرستان ، برگزاری مراسم گرامیداشت هفته ناجا و بررسی اعلام مغایرت در بند ١ و ٢ و ٣ و ۴ و ۶  صورتجلسه  شماره  ١٨ شورا و رفع اشکالات ارسالی و دیگر موارد اشاره کرد .

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شورای اسلامی شهر ملارد شورای اسلامی شهر ملارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۲۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه علنی نوبت عصر مجلس پایان یافت

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه علنی نوبت عصر امروز (دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی برای ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه مربوط به جداول از ساعت ۱۴:۳۰ آغاز شد.

با توجه به حد نصاب نرسیدن تعداد نمایندگان برای رأی‌گیری، امکان بررسی جداول وجود نداشت و محمدباقر قالیباف، گفت: تعداد نمایندگان حاضر در مجلس برای رأی‌گیری به حدنصاب نرسیده است و نمی‌توانیم بحث بودجه را دنبال کنیم، لذا پایان جلسه را اعلام می‌کنم.

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: جلسه بعدی مجلس فردا (سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه) برای ادامه بررسی بخش دوم بودجه تشکیل می‌شود.

کد خبر 6092222 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • اطلاعیه شماره یک ستاد انتخابات کشور / مهلت تبلیغات کاندیداهای مجلس اعلام شد
  • ۱۷۶ طرح عمرانی شهری زنجان در دولت سیزدهم اجرا شد
  • دست‌درازی به کاربری باغات خط قرمز شورای شهر کرج است
  • ضرورت همراهی اوقاف برای بازگشایی دروازه ری در قم
  • قالیباف: ۱۰ همت برای فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص یافت
  • بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در مجلس به پایان رسید
  • رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد
  • جلسه علنی نوبت عصر مجلس پایان یافت
  • شورا‌های اسلامی نمونه استان کرمان مشخص شدند
  • حل گره‌های ترافیکی شهرکرد، دغدغه شورای ششم است