Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@13:39:48 GMT

لحظه شماری برای انحلال شهروند

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۶۲۴۰۰

لحظه شماری برای انحلال شهروند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سعید نجاریان مدیرعامل باشگاه شهروند ساری گفت: اعلام انصراف ما از لیگ برتر فوتسال به این دلیل است که حس می‌کنیم دیگر این تیم برای مدیران و مسئولان و نمایندگان در مازندران و مرکز استان اهمیتی ندارد.

او افزود: وقتی نمی‌خواهند گامی برای تیم بردارند، نمی‌شود کاری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من می‌بینم که منتظرند این تیم منحل شود. الان هم بهترین زمان است. چون نه تماشاگری در سالن حضور دارد، نه حساسیتی نسبت به تیم دیده می‌شود.

نجاریان گفت: مشکلات متعدد تیم و کم‌توجهی عجیب مسئولان استان به رفع مشکلات شهروند ساری سبب شد که از ادامه حضور در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کناره‌گیری کنیم.

او افزود: پنجره نقل و انتقالات برای تیم ما از ابتدای فصل تاکنون به دلیل مسائل حاشیه‌ای که در داخل استان ریشه دارد، بسته است و حتی یک بازیکن نتوانستیم جذب کنیم. از طرفی هم هیچ کمک و همراهی و حمایتی از سوی مسئولان استان ندیدیم تا یک مانع از پیش پای شهروند ساری برداشته شود.

عضو سابق هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال کشور گفت: بعد از ۲۰ سال تیم‌داری در بالاترین سطح فوتسال کشور دیگر توان پشتیبانی از تیمی را ندارم که هیچ حمایتی در استان از آن نمی‌شود. نه تنها هر وعده‌ای که برای حمایت از شهروند داده شده، محقق نشده است، بلکه متاسفانه در استان چوب هم لای چرخ باشگاه می‌گذارند تا نتوانیم حرکت کنیم.

مدیر عامل باشگاه شهروند ساری افزود: امروز صراحتا می‌توانم اعلام کنم که برخی‌ها در استان خودمان منتظرند تیم فوتسال شهروند و این باشگاه منحل شود. از یک طرف باید با کمبود‌های مالی موجود در مقابل تیم‌های متمول لیگ برتری بجنگیم و از سوی دیگر باید پیگیر رفع مشکلاتی باشیم که در استان برای تیم ایجاد می‌شود.

نجاریان گفت: زمانی که این تیم ۵ هزار تماشاگر را به سالن می‌کشاند و ویترینی برای دیده شدن مدیران و عکس گرفتن آن‌ها بود، از قبل برای حضور در جایگاه ویژه وقت می‌گرفتند تا در سالن دیده شوند، اما حالا که تیم در مشکلات گرفتار است کسی سراغی از آن نمی‌گیرد و کمکی هم نمی‌کند.

او افزود: همه هزینه‌های تیم را به صورت شخصی تأمین می‌کنم. فصل قبل هم هیچ کمکی به باشگاه نشد و به صورت خودگردان توانستیم هزینه‌های باشگاه را تأمین کنیم، اما نه تنها کمکی نمی‌شود، بلکه برای سقوط و انحلال تیم لحظه شماری هم می‌کنند.

نجاریان گفت: شهروند تنها تیم و باسابقه‌ترین گروه ورزش ساری در رده لیگ برتر است. کدام باشگاه را در هر رشته ورزشی می‌توانید پیدا کنید که بدون کمک‌های دولتی ۲۰ سال در بالاترین سطح رقابت‌های آن رشته حضور مستمر داشته باشد. ما این کار را کردیم و اگر امروز گلایه داریم پیشینه ما نشان می‌دهد گلایه ما برای بهانه آوردن نیست.

مدیر عامل باشگاه شهروند ساری افزود: تیم‌های لیگ برتری بازیکنانی با قرارداد‌های چندصد میلیونی و حتی بیش از یک میلیارد تومانی می‌بندند. ما که توان این قرارداد‌ها را نداریم. تیم‌مان را بر پایه تیم جوانان و امید بستیم. از تیم فوتسال امید‌های شهروند که پارسال قهرمان لیگ برتر امید‌های کشور شد بازیکنان را به تیم بزرگسالان آوردیم و با همین بضاعت وارد لیگ شدیم، اما انگار در استان میلی برای این که از این سرمایه‌ها حمایت شود وجود ندارد.

او گفت: نه سراغی از باشگاه و مشکلاتش می‌گیرند، نه حمایت می‌کنند و نه حتی بازی‌های خانگی شهروند را از سیمای استانی پخش می‌کنند، در حالی که بازی‌های خانگی زندی‌بتن کلاردشت زنده پخش می‌شود. مخالف پخش زنده بازی‌های دیگر تیم استان نیستیم، اما این بی‌توجهی آشکار به شهروند ساری حتی در پخش مسابقات عجیب و ابهام‌برانگیز است.

مدیر عامل باشگاه شهروند ساری افزود: ۷ هفته از لیگ برتر گذشته و تازه از هفته قبل توانستیم در سالن سید رسول حسینی ساری بازی کنیم. حتی سالن برای تیم لیگ برتری مرکز استان آماده نشده بود تا در اختیار تیم باشد و در آن تمرین کند و مسابقه دهد. ۴ ماه سالن سید رسول حسینی ساری تعطیل بود و تیم باید در سالن‌های دیگر تمرین می‌کرد تا به آمادگی برسد.

نجاریان در پایان گفت: اگر شرایط به همین روال پیش برود، پنجشنبه این هفته در کرمان مقابل فولاد زرند ایرانیان نمی‌توانیم به میدان برویم و با توجه به غیبت در هفته نخست مقابل فردوس قم به دلیل آماده نبودن تیم، احتمالا از جدول رقابت‌ها حذف خواهیم شد.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهروند ساری لیگ برتر فوتسال سازمان لیگ فوتسال باشگاه شهروند ساری برای تیم لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۲۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) جنجال کاروان «چهارمین عروسی» فرمانده طالبان که ایران را تهدید به حمله کرده بود

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


انتشار تصاویری از کاروان ماشین‌های گران‌قیمت در مراسم عروسی عبدالحمید خراسانی، فرمانده حامی طالبان در شبکه‌های اجتماعی واکنش‌برانگیز شده است.

به گزارش فرارو،  افزون بر کاربران مخالف طالبان، شماری از کاربران حامی طالبان هم به شدت از او و تجمل‌گرایی در این مراسم انتقاد کردند. شماری از آن‌ها با منتشر کردن این ویدیو‌ها به کنایه نوشته‌اند: ما برای همین مبارزه کردیم؟

گفته شده که این چهارمین ازدواج عبدالحمید خراسانی است. او در گفتگو با شماری از رسانه‌ها این خبر را تایید کرده است. این در حالی است که رهبر طالبان چند سال پیش با صدور فرمانی اعضای ارشد و فرماندهان این گروه را ترغیب به کنار گذاشتن رسم تعدد همسران کرده بود.

عبدالحمید خراسانی یک روز پس از مراسم خبرساز و در واکنش به انتقاد‌های تازه به او، ویدیویی منتشر کرد و گفت که تمام این خودرو‌ها که در مراسم عروسی او دیده شده، مال او نیست.

اما در تصاویر دیده می‌شود که شمار زیادی از این خودرو‌ها -هرچند به شکل غیررسمی- پلاک «خراسانی» دارند.

او در پیام ویدیویی منتقدان خود را در حکومت طالبان متعصبین خواند و گفت: دیروز محفل عروسی ما طبق سنت نبوی بود. دوستان و بزرگان و مجاهدین امارت ... آمده بودند. اقارب و دوستان لطف کرده بودند. یک کاروان بزرگ از دوستان به وجود آمد... خراسانی چه کاره است که این قدر لندکروزر داشته باشد و اینقدر افراد مسلح داشته باشد؟ دوستان است، اقارب است و مجاهدین است. جنازه هم اگر باشد پنجاه موتر (ماشین) دوست و اقارب می‌آید.

عبدالحمید خراسانی از فرماندهان خبرساز حامی طالبان است. او سال گذشته در جریان درگیری‌های مرزی میان افغانستان و ایران، ایران را تهدید به حمله کرده بود.

دیگر خبرها

  • درخواست مقام سابق امنیتی اسرائیل برای انحلال کنست
  • جنجال مراسم «چهارمین عروسی» فرمانده طالبـان | او ایران را به حمله نظامی تهدید کرده! | فیلم
  • (ویدئو) جنجال «چهارمین عروسی» فرمانده طالبان که ایران را تهدید به حمله کرده بود
  • (ویدئو) جنجال کاروان «چهارمین عروسی» فرمانده طالبان که ایران را تهدید به حمله کرده بود
  • تداوم حمله های رژیم صهیونیستی به غزه/ شماری دیگر شهید و زخمی شدند
  • اعلام حمایت کارمندان دولت بایدن از خیزش دانشجویان حامی فلسطین
  • لحظه ناب عاشقی در حرم مطهر امام رضا (ع) هنگام بارش باران + فیلم
  • بازدید استاندار مازندران از ورزشگاه ماهفروجک ساری
  • بمباران بامدادی رفح در جنوب نوار غزه/ شهادت شماری از فلسطینیان
  • قابی خاطره انگیز از لحظه قدم زدن کبوتر حرم در بین زائران امام رضا (ع)