Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان زنجان که قرار بود روز دوشنبه با حضور شهاب الدین عزیزی خادم، رییس این فدراسیون برگزار شود، با تدابیر شدید امنیتی از سوی برگزار کنندگان مواجه شد به طوریکه خبرنگاران دعوت شده به جلسه پس از سختگیری های بسیار و غیرمعمول در محل استقرار، قصد خروج از سالن و عدم پوشش این برنامه را داشتند که با وساطت یکی از کارکنان اداره کل ورزش و جوانان بازگردانده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محل استقرار خبرنگاران در منتها الیه سالن خالی از جمعیت و در آخرین صندلی‌ها، تعیین شده است و با وجود چندین ردیف خالی، به آنها اجازه نشستن در صندلی‌های جلویی و حتی عکس و تصویر برداری از نمای نزدیک در جلسه داده نشده است.

مهدی ناصحی، دبیر هیات فوتبال استان زنجان نیز در پاسخ به اعتراض خبرنگاران به وضعیت حاکم گفت: من در این خصوص تصمیم می‌گیرم، خبرنگاران باید در بالکن سالن مستقر شوند، اگر نه، باید سالن را ترک کنند.

این درحالی است که روز گذشته دبیر مجمع انتخابات فوتبال استان زنجان، به خبرنگار ایرنا گفته بود: فدراسیون اعلام کرده است که مجمع انتخابات هیات فوتبال زنجان بدون حضور خبرنگاران برگزار شود و فقط از سوی خبرنگار خبرگزاری برنا که وابسته به وزارت ورزش و جوانان است، پوشش داده شود.   

ناصحی افزود: هیات فوتبال زنجان تابع فدراسیون این رشته ورزشی است و از تصمیم فدراسیون نمی تواند عدول کند اما با این وجود با روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان رایزنی لازم صورت خواهد گرفت تا در خصوص نحوه و طریق پوشش خبری این رویداد ورزشی به نتیجه واحد برسیم.

مجمع انتخاباتی هیات فوتبال زنجان قرار بود ۲۲ فروردین ماه امسال برگزار شود که به علت شیوع ویروس کرونا و به منظور پیشگیری و مقابله با این بیماری و حفظ سلامت فعالان در عرصه ورزش فوتبال و حاضرین، لغو شد اما بر اساس نامه امور استان های فدراسیون، این انتخابات دهم آبان ماه جاری اتفاق خواهد افتاد.    

طبق برنامه ریزی های انجام شده مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان زنجان، با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در سالن اجتماعات مرکز همایش‌های بین المللی مهرانه واقع در جاده گاوازنگ شهر زنجان برگزار می‌شود.

صلاحیت "شهرام اسکندری پور، غلامرضا داداشی، نادر بلباسی، مجید بیگلی، منصور سلطان محمدی، منصور حسنی کمال و جواد نوروزی" برای رقابت در این عرصه انتخاباتی و در اختیار گرفتن سکان هدایت این رشته ورزشی برای چهار سال آتی، محرز و اعلام شده است.

فریدون اصفهانیان طی سه دوره متوالی در مجموع به مدت ۱۲ سال به عنوان رییس هیات فوتبال این استان، سکان هدایت این رشته ورزشی پرطرفدار زنجان را عهده دار بوده و "سید حسن موسوی" نیز طی سال های قبل یک دوره چهارساله بر صندلی ریاست هیات فوتبال استان تکیه زده بود که گفته می شود مورد تایید فدراسیون قرار نگرفته اند.

برچسب‌ها فدراسیون های ورزشی فدراسیون فوتبال ایران مجمع انتخاباتی شهاب الدین عزیزی خادم زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون های ورزشی فدراسیون فوتبال ایران مجمع انتخاباتی فدراسیون های ورزشی فدراسیون فوتبال ایران مجمع انتخاباتی شهاب الدین عزیزی خادم زنجان مجمع انتخاباتی هیات فوتبال فوتبال استان زنجان هیات فوتبال استان هیات فوتبال زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۶۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، در کمیسیون داوران، سامان حسنی به عنوان رییس این کمیسیون و برای یک سال انتخاب شد. همچنین وی با رای اعضای این کمیسیون به عنوان نماینده داوران عضو مجمع فدراسیون تنیس به مدت دو سال انتخاب شد. ندا کاظمی نیز به عنوان نماینده داوران عضو مجمع فدراسیون تنیس به مدت دو سال انتخاب شد.

در کمیسیون مربیان، سیدامیر برقعی به عنوان رئیس این کمیسیون به مدت یک سال انتخاب شد، همچنین وی به عنوان نماینده مربیان عضو مجمع فدراسیون تنیس انتخاب و معرفی شد. فرشید زیدی به عنوان نماینده مربیان، پونه طوافی و مونا نوریان به عنوان نماینده مربیان زن عضو مجمع فدراسیون تنیس انتخاب با رای اعضا انتخاب شدند.

در کمیسیون ورزشکاران، حمیدرضا نداف به عنوان رئیس این کمیسیون به مدت یک سال انتخاب شد. در این کمیسیون با رای اعضا، وی به عنوان نماینده ورزشکاران عضو مجمع فدراسیون تنیس به مدت دو سال انتخاب شد.

همچنین فرساد شاهی و حسام یزدی نماینده مربیان مرد، آیلین صدیق‌زاده، مشکات الزهرا صفی و الهه ربیعی به عنوان نماینده ورزشکاران زن عضو مجمع فدراسیون تنیس به مدت دو سال انتخاب شدند.

کد خبر 6092102

دیگر خبرها

  • رئیس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی مشخص شد
  • هاشمی‌منش رئیس جدید فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی شد
  • سیدعباس هاشمی‌منش رییس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی شد
  • انتخاب رییس هیات قایقرانی خوزستان
  • هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد
  • اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند
  • زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس
  • کدهای انتخاباتی کاندیداهای راه یافته به مرحله دوم اعلام شد
  • بدنسازان زنجان سال گذشته ۵۰ نشان کشوری کسب کردند
  • روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند