Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، اردوی تیم ملی جوانان پارابدمینتون پسر ایران از روز اول آبان ماه ۱۴۰۰ در شهرستان مبارکه آغاز شده بود روز نهم آبان ماه با برگزاری مراسم اختتامیه به پایان رسید.

در مراسم اختتامیه که در تالار افتخارات باشگاه فولادمبارکه سپاهان برگزار شد، علیرضا قاری قرآن رئیس هیات بدمینتون استان اصفهان، حجت الاسلام سید مهدی موسوی امام جمعه، اصغر هدایت فرماندار، رسول باروتی رئیس اداره ورزش و جوانان و احسان سلمانی رئیس هیأت بدمینتون شهرستان مبارکه حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تیم ملی پارابدمینتون جوانان ایران با حضور محمد دارابی، مهدی موسویان و ابوالفضل جنائی به سرمربیگری حسن بزرگزاد در شهرستان مبارکه اردو زدند. این تیم خود را جهت اعزام به مسابقات قهرمانی جوانان آسیا ۲۰۲۱ بحرین آماده می کند.

حسن بزرگزاد سرمربی تیم ملی جوانان پارابدمینتون پیرامون آمادگی تیمش گفت: تمرینات تیم طبق برنامه مدون تا حضور در مسابقات پارا آسیایی بحرین سال ۲۰۲۱ میلادی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: از سه بازیکنی که در تمرین و اردوهای مختلف حضور دارند، در پایان ۲ نفر انتخاب و به نماینده اعضای تیم‌ملی در مسابقات مهم آسیایی برای کسب افتخار برای ایران شرکت می‌کنند. بازیکنان تیم‌ملی فراتر از توان خود در اردوها  به صورت جدی فعالیت دارند.

حسن بزرگزاد از همکاری و میزبانی خوب هیأت بدمینتون مبارکه در برگزاری اردو و فراهم کردن امکانات قدردانی کرد.

همچنین احسان سلمانی رئیس هیأت بدمینتون شهرستان مبارکه و سرپرست اردوی تیم ملی در شهرستان مبارکه به اهمیت برگزاری اردوهای ملی و مسابقه‌های مختلف برای ایجاد انگیزه، ارتقای رشته و فرهنگ سازی برای همگانی کردن آن اشاره و از همراهی و همکاری خبرنگاران و مسئولان قدردانی کرد. 

گفتنی است در این اردو، ابوالفضل جنائی از یزد، مهدی موسویان از اصفهان و محمدرضا دارابی از تهران به مربیگری حسن بزرگزاد در ۲ نوبت صبح و عصر تمرینات خود را در شهرستان مبارکه دنبال کردند.

 

انتهای پیام/ص

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بدمینتون پارابدمینتون مبارکه اصفهان شهرستان مبارکه تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۲۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله سوم اردوی تیم ملی کاتا بانوان از ۱۰ اردیبهشت

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مرحله سوم اردوی تیم ملی کاتا بانوان ایران در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، زیر ۲۱ سال و بزرگسالان و در دو بخش انفرادی و تیمی از ۱۰ اردیبهشت در مرکز آموزش فدراسیون واقع در مجموعه ورزشی شهید کبگانیان تهران آغاز می‌شود.   ورزشکاران حاضر در مرحله سوم اردوی تیم ملی به شرح زیر هستند:   کاتا انفرادی نوجوانان: ۱. ونوشه رستم نژاد ۲. یسنا طالبی زاده   کاتا انفرادی جوانان: ۱. یکتا داوری ۲. آیلین بهاری   کاتا انفرادی زیر ۲۱ سال: ۱. ملیکا عزتی ۲. نگین ابراهیمی   کاتا انفرادی بزرگسالان: ۱. فاطمه صادقی ۲. مهسا افسانه   کاتا تیمی جوانان: ۱. تیم آکادمی رواخواه یک (یکتا داوری، تینا فتاحی و آلا شکراللهی) از استان اصفهان ۲. تیم مقدم (ملیکا درویش نژاد، ستایش شاملی و عسل ولیزاده) از استان تهران   کاتا تیمی بزرگسالان: ۱. تیم جوانه (زینب السادات حسینی، ملیکا عزتی و سپیده امینی) از استان تهران ۲. تیم آکادمی افسانه (مهسا افسانه، پریسا رحمانیان، ماریا حسین نیای سلیمی) از استان تهران

دیگر خبرها

  • مرحله سوم اردوی تیم ملی کاتا بانوان از ۱۰ اردیبهشت
  • گلر پرسپولیس اردوی تیم ملی جوانان را از دست داد
  • اعزام ۳۰ هزار نفر از استان همدان به اردوی راهیان نور
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • سمنان، میزبان اردوی تیم‌های ملی و جوانان هندبال بانوان
  • رویکرد اصلی هیات بدمینتون زنجان بازگشت به دوران اوج است
  • رویکرد اصلی هیات بازگشت به دوران اوج بدمینتون زنجان است
  • پایان مسابقات بدمینتون زیر ۱۳ سال سمنان
  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی
  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین