Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: هنوز ویزای ملی‌پوشان برای حضور در مسابقات جهانی آمریکا صادر نشده است و منتظر هستیم این اتفاق رخ بدهد.

مهرداد علیقارداشی، رئیس فدراسیون تنیس روی میز، درباره انتقال مقر دبیرکلی تنیس روی میز آسیا از هنگ کنگ به ایران و برنامه‌های انجام شده در این زمینه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: آقای افشین بدیعی، دبیرکل جدید کنفدراسیون تنیس روی میز، این پیشنهاد را دادند ولی هنوز اقدامات جدی انجام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته در همین روزها قرار است با دکتر سیدحمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان، در این رابطه صحبت کنم و مسئله مهمی است. انتقال این مقر به ایران امتیاز خوبی برای کشورمان خواهد بود و بنابراین با جدیت این موضوع را دنبال خواهیم کرد.

او ادامه داد: مقر پیشنهادی ما جزیره کیش است چون هم بدیعی ساکن کیش است و هم این منطقه جزو مناطق آزاد به شمار می‌رود و فکر می‌کنم تا دو هفته پرواز به جزیره بدون داشتن ویزا شدنی باشد. از طرفی پرواز به دوبی از کیش زیاد و همه این موارد مهم و تاثیرگذار است. این پشنهاد هنوز روی کاغذ نیامده ولی در تلاش هستیم به طور جدی پیگیری کنیم تا به نتیجه برسد.

علیقارداشی در پایان در خصوص آخرین وضعیت صدور ویزای ملی‌پوشان جهت حضور در مسابقات جهانی آمریکا گفت: مسابقات آذرماه برگزار و اردوها نیز از 12 آبان آغاز خواهد شد. تیم در حال آماده‌سازی است ولی هنوز مشکل ویزا حل نشده است. البته در دوره‌های قبل هم این مشکلات وجود داشت و در نهایت در دوبی اقدام کردیم و ویزا صادر شد. حالا هم از طریق ارمنستان اقدام شده ولی فعلا خبری از ویزاها نیست.

انتهای پیام/ 3

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آسیا ایران برنا وزیر ورزش و جوانان مناطق آزاد دوبی مشکلات ارمنستان مهرداد علیقارداشی تنیس روی میز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۲۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و عراق در انتخابی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴

تیم ملی فوتسال افغانستان در پلی‌آف بازنده‌ها (انتخابی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴) به مصاف تیم ملی فوتسال عراق خواهد رفت.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم ملی فوتسال افغانستان که برای اولین‌بار موفق به حضور در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا شده بود، روز گذشته با شکست مقابل تاجیکستان از حضور در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ بازماند.

ملی پوشان فوتسال افغانستان در وقت‌های اضافه با نتیجه دو بر یک بازی را به تاجیکستان واگذار کردند.

شب گذشته با پیروزی ازبکستان در برابر ویتنام این فرصت برای ملی پوشان فوتسال افغانستان فراهم شد تا شانس خود را برای حضور در جام جهانی فوتسال ازبکستان محک بزند.

حالا روز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۰ به وقت تهران و ۱۱:۳۰ به وقت کابل، افغانستان به مصاف عراق خواهد رفت و در صورت پیروزی در این دیدار با برنده قرقیزستان و ویتنام بازی خواهد کرد. افغانستان در صورت پیروزی در این مسابقات به جام جهانی فوتسال صعود خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • تنیسور‌های حاضر در مرحله نیمه نهایی تور جهانی مشخص شدند
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • چهره تنیسورهای حاضر در مرحله نیمه نهایی تور جهانی مشخص شد
  • کسب ۵ مدال طلا نشانه موفقیت ووشو است/ آمریکا حق ما را ضایع کرد
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • تنیس کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا؛ پسران ایران به دیدار رده‌بندی رفتند
  • قهرمانی دختران تنیس باز ایران در مسابقات زیر ۱۲ سال غرب آسیا
  • تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و عراق در انتخابی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴