Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، تیم‌های آقایان و بانوان کرمانشاه در رقابت‌های امسال لیگ برتر تیروکمان کشور با نام "هیلان" شرکت کرده اند.

در مسابقات بخش بانوان و در دیدار هفته نخست تیم هیلان کرمانشاه به مصاف مس کرمان رفت و در دیداری نزدیک با حساب "۳ بر ۲" شکست خورد.

در دیدار‌های هفته دوم نماینده کرمانشاه توانست مقتدرانه و با حساب "۵ بر صفر" حریف خود ایران ارچر تهران را با شکست روبرو کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مسابقات بخش آقایان نیز تیم هیلان کرمانشاه ۲ مسابقه برابر آکادمی راد و سهند تبریز برگزار کرد که در هر ۲ دیدار با حساب "۵ بر صفر" نتیجه را واگذار کرد.

در مسابقات لیگ برتر تیروکمان باشگاه‌های کشور ۱۳ تیم در ریکرو مردان و پنج تیم ریکرو بانوان، ۱۱ تیم در کامپوند آقایان و هفت تیم هم در کامپوند بانوان حضور دارند.

اولین مدال‌های پاورلیفتینگ بانوان کسب شد

نایب رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه از کسب اولین مدال‌های پاورلیفتینگ بانوان کرمانشاه خبر داد.

بدری مرادیان با اشاره به برگزاری اولین دوره رقابت‌های پاورلیفتینگ بانوان قهرمانی کشور، افزود: پس از کمتر از حدود شش ماه از راه اندازی رسمی این رشته در کشور، مسابقات قهرمانی آن به میزبانی یاسوج برگزار شد که از کرمانشاه نیز یک تیم به این مسابقات اعزام کردیم.

او افزود: باتوجه به در پیش بودن این مسابقات و فاصله زمانی کمی که تا برگزاری آن داشتیم، از حدود یکی دو ماه پیش طی فراخوانی از ورزشکارانی که در این رشته فعال بودند خواستیم تا در مسابقات رکورد گیری شرکت کنند.

نایب رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان به شرکت حدود ۱۷ تا ۱۸ نفر از بانوان پاورلیفتینگ کار استان در مسابقات رکوردگیری اشاره کرد و گفت: علیرغم اینکه مسابقات قهرمانی کشور در ۱۰ وزن برگزار می‌شد، اما تلاش کردیم تا تنها ورزشکارانی که شانس کسب مدال داشتند را به این مسابقات اعزام کنیم.

او ادامه داد: در نهایت در سه وزن ۶۳ کیلوگرم شفق هاشمی، در وزن ۸۴ کیلوگرم نجمه نوروزی و در وزن مثبت ۸۴ کیلوگرم نیز الهه امیری را به این مسابقات اعزام کردیم.

جودوکار کرمانشاهی در رقابت‌های جهانی مدال برنز کسب کرد

رئیس هیات جودو استان کرمانشاه گفت: جودوکار کرمانشاهی در رقابت‌های جهانی صاحب نشان برنز شد.

او گفت: مسعود رستگار در وزن مثبت صد کیلوگرم در این رقابت‌ها حضور داشت.

امیری افزود: این رقابت‌ها به مدت دو روز در فرانسه برگزار شد و تیم ایران با دو نقره و دو برنز سوم شد.

مسعود رستگار در المپیک ۲۰۱۸ یک برنز دیگر را در کارنامه ورزشی اش ثبت کرد .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انجمن های ورزشی جنجال ورزشی رقابت های بین المللی رقابت های کشوری پاورلیفتینگ بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۲۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرزانه فصیحی، اولین بانوی ایرانی در دوومیدانی لیگ الماس

فرزانه فصیحی بانوی ملی‌پوش دوومیدانی ایران به رقابت‌های لیگ الماس دعوت شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مرحله سوم رقابت‌های دوومیدانی لیگ الماس در سال 2024 (دایموند لیگ) قرار است روز 10 مِی (21 اردیبهشت) در شهر دوحه پایتخت کشور قطر برگزار شود.

این رویداد یکی از بزرگترین مسابقات در رشته دوومیدانی محسوب می‌شود و ورزشکاران مطرح دنیا از سوی مسئولان برگزاری به آن دعوت می‌شوند.

بر همین اساس، مسئولان برگزاری لیگ الماس از فرزانه فصیحی بانوی دونده سرعت کشورمان دعوت کردند که در مسابقات دوحه حضور داشته باشد و در این رقابت‌ها شرکت کند.

فصیحی که سابقه کسب مدال نقره در دوی 100 متر قهرمانی آسیا و همچنین 2 مدال طلا در رقابت‌های داخل سالن آسیا را در کارنامه دارد، اولین بانوی دوومیدانی ایران است که فرصت حضور در لیگ الماس را پیدا کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرزانه فصیحی، اولین بانوی ایرانی در دوومیدانی لیگ الماس
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی
  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ووشو
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • معیار انتخاب و اعزام ورزشکاران برای مسابقات کشوری پرس‌سینه
  • برگزاری تجمع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاهی از اجرای «طرح نور»