Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، احکام مسئولان کمیته‌های هم‌اندیشی و تخصصی بنیاد بین‌المللی غدیر که به تازگی منصوب شده‌اند، در مراسمی با حضور سردار حسین ظریف‌منش مدیر عامل این بنیاد به آنان اعطا شد.

حسن مشتاقی عضو هیئت امنا بنیاد بین‌المللی غدیر طی سخنانی در این مراسم گفت که کمیته‌های هم‌اندیشی و تخصصی این بنیاد به‌منظور گسترش کمّی و کیفی فعالیت‌های غدیری و بهره‌مندی از نظرات، ایده‌ها و پیشنهادات صاحب‌نظران و دست‌اندرکاران حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی کشور تشکیل شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تبیین و تشریح برنامه‌های سالانه بنیاد بین المللی غدیر از جمله برنامه‌های گرامیداشت ایام الله میلاد نور (میلاد جواد الائمه (ع) در دهم رجب تا ولادت امیرالمؤمنین علی (ع) در ۱۳ رجب)، دستورالعمل تشکیل کمیته‌ها را به مسئولین ذیربط ابلاغ کرد.

معاون اجرایی و برنامه‌ریزی بنیاد بین المللی غدیر در ادامه با تبریک اعیاد خجسته ربیع‌الاول و با اشاره به سابقه ۱۰ ساله برگزاری آئین‌های گرامیداشت دهه "امامت و ولایت"، از نامگذاری این دهه در تقویم رسمی کشور از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی و با پیگیری‌های این بنیاد خبر داد.

مشتاقی، هدف دهه "امامت و ولایت" را ترویج فرهنگ غنی غدیر عنوان کرد و گفت: بنیاد بین‌المللی غدیر در زمینه اشاعه و ترویج سیره امیرالمؤمنین علیه‌السلام در ایام الله میلاد نور برنامه‌های خاصی را پیش‌بینی کرده است.

معاون اجرایی و برنامه‌ریزی بنیاد بین‌المللی غدیر خاطرنشان کرد: تبیین و ترویج آموزه‌های علوی و تعالیم امیرالمؤمنین (ع) در عرصه‌های مختلف از جمله مدیریت، کسب و کار، قضا، دفاع، امنیت، علم و دانش، حوزه و دانشگاه، صنعت، کشاورزی‌، ورزش، فرهنگ و هنر و سبک زندگی، جامعه را به سوی تعالی و پیشرفت سوق خواهد داد.

وی متذکر شد که این وظیفه سنگین و مهم بر دوش یکایک اجزای نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار دارد و بنیاد غدیر نیز نقش برنامه‌ریزی، تسهیل‌گری و ایجاد هماهنگی در داخل و خارج از کشور را عهده‌دار است و شکوفاسازی استعدادهای غدیری و ایجاد شور و شعور در جامعه و اقشار مختلف اجتماعی را دنبال می‌کند.

در این جلسه آقایان علیرضا پورابراهیمی، مهدی نجفی، علیرضا امینی، رشید جعفرپور، مهندس امراللهی، دکتر محمدرضا سوقندی و محمد مصلحی به‌عنوان رؤسای تعدادی از کمیته‌های تخصصی بنیاد بین المللی غدیر، احکام خود را دریافت کردند.

کد خبر 5341373

منبع: مهر

کلیدواژه: بنیاد غدیر رشید جعفرپور شورای عالی انقلاب فرهنگی مهدی نجفی علیرضا امینی امیرالمؤمنین ع امیرالمومنین ع انقلاب اسلامی ایران فعالیت های قرآنی قرآن حوزه علمیه قرآن کریم انقلاب معرفی کتاب امام خمینی مسجد پاکستان ایران سازمان تبلیغات اسلامی حسینی بنیاد بین المللی غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۳۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی فخرایی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران از ابلاغ تفاهم‌نامه مشترک بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و کمیته امداد امام (ره) جهت احداث ۳۰ هزار واحد مسکونی در سطح کشور که سهمیه استان بوشهر هزار واحد خواهد بود، خبر داد و افزود: در این تفاهم‌نامه مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان تسهیلات ساخت مسکن روستایی ارزان قیمت با نرخ سود پنج درصد و ۱۵۰ میلیون تومان کمک بلاعوض به ازای هر واحد مسکونی جهت ساخت مسکن در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پرداخت خواهد شد.

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر خاطر نشان کرد: در استان بوشهر تاکنون ۷۷۲ واحد در قالب سه تفاهم‌نامه مشترک با کمیته امداد امام (ره) در حال پیگیری و اجرا است که با ابلاغ این تفاهم‌نامه تعداد هزار و ۷۷۲ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد در سال جاری ساخته خواهد شد و در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

فخرایی به سایر تفاهم‌نامه‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با نهادهای حمایتی اشاره کرد و افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در جهت تأمین مسکن محرومان استان همزمان تفاهم‌نامه‌های دیگری نیز با سازمان بهزیستی و بنیاد مستضعفان در حال اجرا دارد که به متقاضیان علاوه بر تسهیلات ساخت مسکن، کمک‌های بلاعوض و مصالح رایگان نیز اعطا می‌گردد

کد خبر 6091989

دیگر خبرها

  • بازنشستگان بخوانند/ واریزی بزرگ به حساب بازنشستگان در راه است؟
  • تصویب تشکیل بنیاد شیخ انصاری در دزفول
  • نشست تخصصی کمیته امداد استان گلستان با دانشگاه آزاد اسلامی برگزارشد
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود
  • جریمه 350 میلیون تومانی باشگاه استقلال خوزستان
  • حکم کمیته انضباطی برای تکرار یک دیدار تعیین‌کننده
  • رای کمیته انضباطی به برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - فجر
  • حکم کمیته انضباطی به لغو جنجالی بازی لیگ یک صادر شد
  • بیان ساده مفاهیم قرآن از نوآوری‌های برنامه «محفل» بود
  • تشکیل کمیته تخصصی «سبز و آبی» در راستای اهمیت امنیت غذایی در کشور