Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@03:07:32 GMT

کشف ۴۸۴ دستگاه ماینر در گلستان/ دستگیری ۲۸ زمین خوار

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۶۳۱۲۹

کشف ۴۸۴ دستگاه ماینر در گلستان/ دستگیری ۲۸ زمین خوار

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عباسعلی پهلوانی نسب، شامگاه دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: در هفت ماهه امسال، ۸۹ فقره پرونده در زمینه استخراج رمز ارز در گلستان تشکیل و ۴۸۴ دستگاه ماینر کشف شده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی گلستان افزود: ۸۲ نفر هم در این راستا دستگیر شده و ارزش ریالی پرونده ها ۱۰۳ میلیارد و ۸۰۵ میلیون ریال بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه چهار طرح مبارزه با احتکار در هفت ماهه امسال در گلستان اجرایی شده و ارزش کشفیات آنها ۱۲۰ میلیارد ریال بوده است، ادامه داد: ۲۳ متهم هم در این راستا دستگیر و ۲۲ فقره پرونده تشکیل شده است.

پهلوانی نسب گفت: سه طرح مبارزه با زمین‌خواری طی این مدت در گلستان اجرایی شده که ارزش ریالی آن در مجموع بالغ بر ۱۶۲ میلیارد ریال بوده و ۲۸ نفر هم در این راستا دستگیر شدند و متراژ کشفیات ۲۳۰ هزار و ۹۴۰ متر مربع بوده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی گلستان به برخی از پرونده‌های مهم در حوزه احتکار هم اشاره کرد و افزود: یک فقره احتکار سیمان در انبار غیرمجاز در گرگان در تاریخ ۱۳ مرداد به میزان ۵۰ تن و ۱۱۵ عدد لوازم خانگی به ارزش ۱۲ میلیارد و ۶۲۰ میلیون ریال کشف و یک نفر هم در این راستا دستگیر شد.

وی بیان کرد: همچنین در شهرستان کردکوی ۷۰۰ تن کنجاله سویا به ارزش ۶۳ میلیارد ریال کشف و یک نفر هم دستگیر شد.

پهلوانی نسب به کشف زمین خواری در شهریورماه در بندرترکمن اشاره کرد و گفت: متراژ این زمین ۲۸ هزار و ۴۰۰ مترمربع و به ارزش ۲۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال بوده است.

وی گفت: ۳۰۷ تخم‌مرغ فاقد مجوز به ارزش ۵۰ میلیارد و ۷۷۰ میلیون ریال در گنبدکاووس کشف شد.

کد خبر 5341651

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان پلیس امنیت اقتصادی نیروی انتظامی گلستان احتکار قاچاق کالا ویروس کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه کرمانشاه آمار کرونا قوه قضاییه واکسن کرونا بنزین عکس استانها پدافند غیرعامل گرگان لیگ برتر فوتبال ایران جایگاه سوخت ایلام میلیون ریال ریال بوده نفر هم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۳۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۷دستگاه ماینر در یک مزرعه پرورش قارچ در فاروج کشف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علیرضا پوربه در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: در پی گزارش رسیده مبنی بر نصب و استفاده دستگاه‌های ماینر در یک واحد تولیدی پرورش قارچ در یکی از روستاهای شهرستان فاروج، موضوع جهت بررسی بیشتر در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی بیان کرد: مأموران پلیس آگاهی با همکاری اداره اطلاعات سپاه و اداره برق پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و شناسایی محل نصب دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی فاروج در ادامه خاطر نشان کرد: در بازرسی مأموران از این واحد تولیدی تعدادی تونل مشاهده که داخل این تونل‌ها نیز سوله‌هایی وجود داشته که در این رابطه تعداد ۴۷ دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال فعال به ارزش تقریبی ۱۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال کشف و توقیف شد.

سرهنگ پوربه در پایان با اشاره به دستگیری متهم و تشکیل پرونده قضائی، تصریح کرد: پلیس در برخورد با استخراج غیرقانونی ارزهای دیجیتال در شهرستان جدی بوده و با همکاری مردم نسبت به شناسایی و ضبط ماینرها اقدام کرده است.

کد خبر 6097695

دیگر خبرها

  • بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در خراسان شمالی کشف شد
  • کشف بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در فاروج
  • ۴۷دستگاه ماینر در یک مزرعه پرورش قارچ در فاروج کشف شد
  • کشف بزرگترین مزرعه استخراج رمز ارز در خراسان‌شمالی
  • کشف بزرگترین مزرعه استخراج رمز ارز در فاروج
  • کشف بزرگترین مزرعه رمز ارز در خراسان شمالی
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال
  • متخلفان استخراج غیرمجاز رمز ارز ١٠٠ برابر نرخ انرژی جریمه می شوند
  • وقف یک قطعه زمین به ارزش ده میلیارد ریال در شهر دیر
  • عملیات دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی بابل برای دستگیری این ۴ نفر