Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مهرماه گذشته و در جریان بیست و پنجمین دوره رقابت‌های تنیس روی میز قهرمانی آسیا که در دوحه جریان داشت، انتخابات هیات رئیسه کنفدراسیون آسیا (ATTU) برگزار شد که طی آن افشین بدیعی به عنوان دبیرکل منصوب شد تا برای نخستین بار یک ایرانی متصدی این پست شود.

بدیعی که پیش از این مسئولیت نایب رئیسی تنیس روی میز آسیای میانه را بر عهده داشت، در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد عوامل تاثیرگذار در کسب این کرسی بین المللی گفت: به نظر من در اختیار گرفتن کرسی مهم بین المللی مانند دبیرکلی یک کنفدراسیون ورزشی چیزی شبیه کسب مدال قهرمانی قاره در همان رشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین همانطور که کسب مدال مسابقات آسیایی متاثر از عوامل مختلف و جور شدن تکه‌های ریز و درشت پازل قهرمانی است، بدست آوردن این کرسی هم با تجمیع عوامل متعدد و مختلف امکانپذیر شده است.

وی ادامه داد: اما اگر بخواهم به مهمترین عامل آن اشاره کنم باید بگویم به تصدیق تمام کشورهای عضو کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا، این موفقیت پاداش ۲۵ سال کار مستمر و موثر در حوزه‌های مختلف کنفدراسیون آسیا بخصوص فعالیت بنده به عنوان مدیر توسعه قاره بوده است.

«تا پیش از این و طی دو دهه متوالی هنگ کنگ عهده دار این مسئولیت بود. جابجایی انجام شده چه تاثیرات احتمالی می‌تواند به دنبال داشته باشد؟» دبیرکل کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا در واکنش به این سئوال خاطرنشان کرد: بله، پست دبیرکلی تنیس روی میز آسیا دو دهه در اختیار هنگ کنگ و سه دهه قبل آن در اختیار چین بود. البته در سنوات اخیر خیلی از کارهای اجرایی کنفدراسیون را بنده انجام می‌دادم و به عبارتی نقش جانشین و دستیار دبیرکل هنگ کنگی را بازی می‌کردم. به همین دلیل روابط بسیار خوبی بین من و ایشان و همچنین رئیس چینی کنفدراسیون برقرار بود طوری که کاندیداتوری اینجانب با توصیه و حمایت قاطع آنها صورت پذیرفت. لذا این جابجایی نه تنها واکنش منفی در شرق آسیا نداشت بلکه با استقبال و همکاری کامل آنان صورت گرفت.

بدیعی در مورد برنامه‌ها و ماموریت‌هایی که برای مهمترین پست اجرایی تنیس روی میز جهان در نظر دارد، تصریح کرد: به طور طبیعی ماموریت ماه‌های ابتدایی تصدی دبیرکلی بنده انجام هماهنگی‌های لازم برای انتقال دفتر، پرونده‌ها و اطلاعات اداری و سوابق، وب سایت و رسانه‌های گروهی و … از شرق به غرب آسیا است. همچنین انتصابات کارمندان جدید، کمیته‌ها و… از دیگر برنامه هاست.

وی در همین زمینه ادامه داد: ماموریت بعدی اصلاحات ساختاری در اساسنامه، چارت اداری، ایجاد بخش‌های جدید اجرایی و فعال‌سازی کمیته‌ها است. در عین حال برنامه‌های درازمدت مختلف و وسیعی را در دست بررسی دارم که امیدوارم بتوانم با همکاری رئیس و سایر مدیران کنفدراسیون آسیا آنها را به مرحله اجرا برسانم.

دبیرکل کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا در توضیح تکمیلی در رابطه با برنامه‌های دراز مدتی که به آن اشاره داشت، گفت: مسابقات باشگاهی آسیا، مسابقات پیشکسوتان آسیا، ایجاد مراکز تمرین رسمی قاره، احیا مسابقات آسیا – اروپا و بسیاری برنامه‌های دیگر از جمله اینهاست؛ اتفاقی که امیدوارم در پایان دوره خدمتم شاهد آن باشم. در یک جمله نزدیک شدن هر چه بیشتر سطح تنیس روی میز غرب و سایر مناطق آسیا به سطح شرق قاره است.

«به عنوان دبیرکل کنفدراسیون آسیا چه کمکی می‌توانید به تنیس روی میز ایران در راستای ارتقای بیشتر و پیشبرد اهداف داشته باشید؟، بدیعی در پاسخ به این پرسش گفت: البته همانطور که می دانید محدودیت‌های قانونی حکم می‌کند که دبیرکل با تمام کشورهای عضو، یکسان و بی طرف همکاری نماید اما در عمل داشتن این کرسی می‌تواند کمک‌های بسیاری به تنیس روی میز کشورمان داشته باشد.

وی تاکید کرد: البته بنده در خلال ۲۵ سال گذشته بعضاً از سوی کشورهای رقیب متهم به جانبداری از کشورمان می‌شدم اما تلاش داشتم از تمام ظرفیت‌های پست‌های قبلی در چهارچوب قانون به نفع تنیس روی میز کشورمان استفاده نمایم. بدون تردید این تلاش در ظرفیتی بالاتر و البته تاکید می‌کنم کماکان در چهارچوب قانون ادامه خواهد یافت.

«قرار بود امسال مسابقات بین المللی جام فجر بعد از ۷ سال مجدد برگزار شود اما برخی موانع، از سرگیری آن و در کل میزبانی بین المللی تنیس روی میز ایران را به یک سال دیگر به تعویق انداخت. در این زمینه به عنوان دبیرکل ایرانی آسیا چه کمکی می‌توانید داشته باشید؟»

این پرسش پایانی خبرنگار مهر از افشین بدیعی بود که وی در پاسخ به آن گفت: اعطای امتیاز هر میزبانی در وهله اول مستلزم وجود اراده و امکانات در فدراسیون میزبان است. چنانچه این اراده در فدراسیون کشورمان وجود داشته باشد تمام تلاش خود را برای محقق کردن و برطرف کردن موانع بین المللی آن انجام خواهم داد. یادآوری می‌کنم در اواخر دهه هفتاد که بنده مسئولیت مدیر اجرایی فدراسیون و همزمان چند کرسی بین المللی را در اختیار داشتم رویدادهای مهم و تاریخی از قبیل مسابقات ستارگان آسیا، کاپ آسیا و همچنین مسابقات کشورهای اسلامی با حضور ۳۶ تیم در ایران برگزار شد. امیدوارم با همکاری فدراسیون کشورمان بتوانیم رویدادهای مشابهی را در ایران شاهد باشیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تنیس روی میز افشین بدیعی افشین بدیعی تنیس روی میز میزبانی ایران تنیس روی میز آسیا کنفدراسیون آسیا بین المللی برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۳۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پینگ پنگ بازان جوان برای رقابت‌های آسیایی میانه و قهرمانی آسیا در ورزشگاه شهید عضدی تهران اردو زدند.
الینا رحیمی، ستایش ایلوخانی و فاطمه یاری تیم اعزامی به این دو رقابت هستند.
این اردو از سوم اردیبهشت آغاز شده و تا زمان اعزام ملی پوشان به آسیای میانه به میزبانی ازبکستان ادامه خواهد داشت.
مسابقات آسیایی میانه ۴ تا ۶ خرداد در قزاقستان برگزار می شود. قهرمان و نایب قهرمان این رقابت ها به مسابقات قهرمانی آسیا می‌روند. رقابت‌های قهرمانی آسیا ۱۰ تیر در چین برگزار می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا
  • میزبانی مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از ایران گرفته شد
  • انتقال میزبان مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از کیش به ازبکستان
  • انتقال میزبانی مچ‌اندازی آسیا از کیش به تاشکند!
  • تاج: میزبانی تایلند عالی بود
  • جلسه کمیته فوتسال آسیا به رهبری تاج
  • برگزاری دومین نشست کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی AFC به ریاست تاج
  • تصمیم مهم کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی آسیا با ریاست تاج
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان