Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@23:25:06 GMT

محل تجمع یوم الله ۱۳ آبان خمین اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۶۳۲۷۰

محل تجمع یوم الله ۱۳ آبان خمین اعلام شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  جلسه شورای فرهنگ عمومی با دستور کار هماهنگی برنامه‌های یوم الله ۱۳ آبان در دفتر امام جمعه خمین برگزار و در این جلسه محل تجمع یوم الله ۱۳ آبان اعلام شد.

در این جلسه مقرر شد تجمع یوم الله ۱۳ آبان خمین در خیابان مقابل بیت امام خمینی (ره) با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حجت الاسلام حسینی پور رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان خمین در این جلسه گفت: ۱۳ آبان به عنوان نماد پایداری و مقاومت ایران اسلامی در برابر توطئه‌های استکبار جهانی به یک الگو برای آزادیخواهان جهان تبدیل شده است.

حجت الاسلام حسینی پور افزود: جوانان و نوجوانان با الگوبرداری از سیره بزرگان انقلاب اسلامی، اصول انقلابی و اخلاقی را در وجود خود تقویت کنند.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان خمین بیان کرد: با اشاره به هفته بسیج دانش آموزی و روز نوجوان ادامه داد: حضور پرشکوه نوجوانان در تجمع روز ۱۳ آبان، روحیه استکبار ستیزی را در نسل آینده ساز کشور نهادینه می‌کند.

حجت السلام دانشی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی هم در این جلسه گفت: از ظرفیت بسیج دانشجویی و دانش آموزی زادگاه امام راحل برای تجمع در روز ۱۳ آبان و برگزاری هرچه بهتر و باشکوه‌تر این روز مهم استفاده شود.

حجت السلام دانشی با اشاره به اینکه فرهنگ مسئله حیاتی و یک شاخص برای جوامع بشری است، افزود: فرهنگ براساس سنت‌ها، سبک زندگی، شعار‌ها و اهداف انسان‌ها شکل می‌گیرد که برخاسته از اعتقادات و باور‌های انسانی است.

طهرانی فرماندار خمین هم گفت: از رسانه‌ها و فضای مجازی شهرستان برای اطلاع رسانی تجمع روز ۱۳ آبان استفاده شود.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: 13 آبان شهرستان خمین یوم الله ۱۳ آبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۳۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان ایلامی در محکومیت آمریکا

دریافت 32 MB کد خبر 6091112

دیگر خبرها

  • وزیر ارشاد خبر داد: تغییر نامِ جزیره «ابوموسی» به «بوموسی» و احتمال ثبت عملیات «وعده صادق» در تقویم
  • هشتصد و نوزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی برگزار شد
  • بیش از ۷۰ درصد مردم از عملیات وعده صادق احساس غرور کردند/ تغییر نام جزیره ابوموسی
  • برگزاری هشتصد و نوزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی
  • (تصاویر) دانشجویان شیرازی هم تجمع کردند
  • بهره برداری از طرح آبرسانی سد کوثر به شهرستان بهمئی تا آبان ماه
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد
  • تجمع دانشجویان ایلامی در محکومیت آمریکا
  • اعتراض علیه سیاست‌های ضد اسلامی دولت آلمان در هامبورگ
  • نقاط حادثه‌خیز شهر قم اصلاح شود/ لزوم احداث پارکینگ مورد نیاز