Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرمان حاتمی شامگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این دوره از رقابت ها به مدت چهار روز و با حضور ۳۰۰ شرکت کننده از ۲۶ استان کشور برگزار شد. 

وی افزود: شرکت کنندگان در این دوره از رقابت ها در رده های سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان و وزن های مختلف به  مصاف یکدیگر رفتند. 

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در وزن ۶۳ کیلوگرم رده سنی نوجوانان لیلا شیرخانی از تهران  با ثبت ۳۲۰ کیلوگرم اول شد، فاطمه رمضانی از مازندران با ۲۲۷.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ کیلوگرم عنوان دوم را کسب کرد و زهرا یداللهی از چهارمحال و بختیاری نیز با ۲۰۸ کیلوگرم به مقام سوم دست یافت. 

حاتمی عنوان کرد: در وزن ۶۹ کیلوگرم رده سنی بزرگسالان مهلا قهرمانی از زنجان با ۳۸۵ کیلوگرم اول شد، لیلا رشیدی از خوزستان با ۳۴۵ کیلوگرم عنوان دوم را کسب کرد و زینب معصومی از مرکزی نیز با ۳۳۲.۵ کیلوگرم به مقام سوم دست یافت. 

وی ابراز داشت: در وزن ۶۹ کیلوگرم مستر یک مرضیه زینعلی از تهران با ۳۴۲.۵ کیلوگرم اول شد، فاطمه اسدی پور از گلستان با ۲۸۰  کیلوگرم عنوان دوم را کسب کرد و شوکت سالاری از خوزستان نیز با ۲۷۷.۵ کیلوگرم به مقام سوم دست یافت. 

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در وزن ۶۹ کیلوگرم مستر ۲ زهرا آزمایش از خراسان رضوی با ۲۶۰ کیلوگرم اول شد. 

حاتمی اظهار داشت: در وزن ۷۶ کیلوگرم رده سنی نوجوانان بهار بدیعی از سیستان و بلوچستان با ۳۴۰ کیلوگرم اول شد، فائزه اسماعیلی از آذربایجان شرقی با ۲۹۰ کیلوگرم عنوان دوم را کسب کرد و مائده هادیان از اصفهان نیز با ۲۸۵ کیلوگرم به مقام سوم دست یافت. 

وی افزود: در وزن ۷۶ کیلوگرم رده سنی جوانان مرضیه فرهمندی از کردستان با ۳۰۰ کیلوگرم اول شد، مژگان سبکتگین از اصفهان با ۲۷۲.۵ کیلوگرم عنوان دوم را کسب کرد و زینب جمشیدیان از اصفهان نیز با ۲۶۷.۵ کیلوگرم به مقام سوم دست یافت. 

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در وزن ۷۶ کیلوگرم مستر یک گلبهار غلام ویسی از کردستان  با ۳۸۰ کیلوگرم اول شد، گلستان بهامین از کهگیلویه و بویراحمد با ۲۰۰ کیلوگرم عنوان دوم را کسب کرد و ماهتاب ایموری از کهگیلویه و بویراحمد نیز با ۱۸۰ کیلوگرم به مقام سوم دست یافت. 

حاتمی عنوان کرد: در وزن ۷۶ کیلوگرم مستر ۲ ناهید رضائیان پور از فارس با ۱۷۰ کیلوگرم اول شد. 

وی ابراز داشت: در بخش تیمی این دوره از رقابت ها در رده سنی نوجوانان اصفهان اول شد و فارس و گلستان نیز به ترتیب عناوین دوم و سوم را کسب کردند. 

حاتمی گفت: در رده سنی جوانان فارس اول شد و هرمزگان و خوزستان نیز به ترتیب به مقام های دوم و سوم دست یافتند. 

وی اظهار داشت: در رده سنی بزرگسالان تهران اول شد و کهگیلویه و بویراحمد و فارس نیز به ترتیب عناوین دوم و سوم را کسب کردند. 

حاتمی افزود: در رده سنی پیشکسوتان تهران اول شد و کردستان و کهگیلویه و بویراحمد نیز به ترتیب به مقام های دوم و سوم دست یافتند. 

پاورلیفتینگ یا وزنه‌ برداری قدرتی به ترتیب شامل سه حرکت اسکوات، ددلیفت و پرس سینه بوده و می‌ تواند با تجهیزات یا بدون تجهیزات  اجرا شود. 

پاورلیفتینگ بدون تجهیزات یا سبک به عنوان پاورلیفتینگ کلاسیک شناخته شده و چنانچه در آن از تجهیزات مخصوص استفاده شود پاورلیفتینگ با لوازم نامیده می‌ شود و این تجهیزات شامل سوت اسکوات، سوت سینه و زانوبند است. 

وزنه‌ بردار یا پاورلیفتر قدرت بدنی خود را در هر سه حرکت به چالش می‌ کشد و در هر حرکت نیز سه بار فرصت دارد وزنه را بلند کند. 

در هر حرکت سنگین‌ ترین وزنه به ثبت رسیده و در پایان بهترین امتیاز از هر حرکت با یکدیگر جمع شده و مجموع امتیاز وزنه‌ بردار برای  نتیجه نهایی در نظر گرفته می‌ شود. 

تعداد ورزشکاران ساماندهی شده مرد و زن کهگیلویه و بویراحمد در رشته های مختلف بیش از ۵۰ هزار نفر است. 

برچسب‌ها کهگیلویه و بویراحمد وزارت ورزش و جوانان وزنه برداری یاسوج بانوان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد وزارت ورزش و جوانان وزنه برداری کهگیلویه و بویراحمد وزارت ورزش و جوانان وزنه برداری یاسوج بانوان ۵ کیلوگرم به مقام سوم دست یافت کهگیلویه و بویراحمد کیلوگرم رده سنی کیلوگرم اول شد ورزش و جوانان کیلوگرم مستر سنی نوجوانان نیز به ترتیب رده سنی دوم و سوم اول شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۳۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام کشتی تختی اهواز؛ نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند

یکی از حساس ترین مسابقات حال حاضر ورزش ایران، بازی های کشتی تختی اهواز است.

طرفداری | مسابقات پنج وزن نخست چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی امروز (پنج شنبه) در سالن شهرک نفت اهواز برگزار شد.

به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی،‌ اسامی نفرات برتر این مسابقات به شرح زیر است:

55 کیلوگرم: 1- محمد حسینوند پناهی 2- حسین بیژنی 3- رامین احمدی و کیانوش شمشیری 5- مهدی احدی زناب و پیام احمدی 7- سعید اسماعیلی 8- نورایر هاخویان (ارمنستان) 9- محمدپویا اسدی (کرمان) 10- مهدی کمالی

63 کیلوگرم: 1- محمدمهدی کشتکار 2- کاران اصلانیان (ارمنستان) 3- داویت جوتیان (ارمنستان) و عارف محمدی  5- رضا بهمنی و علیرضا اسفندیاری 7- علیرضا اسدی 8- محمد کمالی 9- احمدرضا ناصرپور 10- علی حاجیوند

72 کیلوگرم: 1- دانیال سهرابی 2- علی دارابی 3- شانت خاچاطریان (ارمنستان) و رضا ساکی 5- علی اصغر سام دلیری و امیررضا عیسوند 7- محمدامیر شوکتی 8- مرتضی پورعیسی 9- سعید ارجمند 10- محمدرضا رضاپور

82 کیلوگرم: 1- اشکان سعادتی فر 2- شاهین بداغی 3- ساموئل گریگوریان (ارمنستان) و عباس مهدی زاده 5- جمال اسماعیلی و علی محمودآبادی 7- محمدحسین آزرم دخت 8- احمد صلح دوست 9- شکور فاتحی 10- محمدامین حسینی

97 کیلوگرم: 1- شایان حبیب زارع 2- هایک خلویان (ارمنستان) 3- حسین بالی و امیررضا اکبری 5- علی عابدی درزی و محمدصادق عبدالهی 7- محمد نصرتی 8- ابوالفضل حاجی وندی 9- امیرمحمد نجفی 10- حمیدرضا کشتکار

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • نفرات برتر جام تختی کشتی فرنگی مشخص شدند
  • نفرات و تیم‌های برتر کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • کشتی قهرمانی کشور؛ نفرات راه یافته به نیمه‌نهایی مشخص شدند
  • جام کشتی تختی اهواز؛ نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند
  • معرفی نفرات برتر رده سنی نوجوانان دختر کاراته قهرمانی کشور
  • قهرمانی دانیال سهرابی در جام تختی/چهره‌های برتر مشخص شدند
  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • قهرمانی تیم نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان
  • جعفری: پیشنهاداتی دارم اما اولویت تیم شهر خودم است