Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@13:04:54 GMT

۳۵ مورد مسمومیت اطفال در لرستان گزارش شده است

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۶۳۵۳۳

۳۵ مورد مسمومیت اطفال در لرستان گزارش شده است

ایسنا/لرستان معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: ۳۵ مورد مسمومیت اطفال در استان گزارش شده است.

دکتر محسن اسدبیگی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: همه مردم برای مقابله با کرونا ویروس باید واکسن تزریق کنند.

وی بر اهمیت تزریق واکسن کرونا ویروس برای همه اقشار جامعه تاکید کرد و گفت: همه مردم در این پاندمی و اپیدمی که با آن مواجه هستیم باید واکسن تزریق کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی لرستان عنوان کرد: بیش از ۸۰ درصد مرگ و میرها در  پیک پنجم کرونا ویروس، کسانی بودند که واکسن نزدند.

اسدبیگی با بیان اینکه کرونا بیماری تنفسی است، بیان کرد: در حال حاضر بعد از واکسینه شدن با واکسن کرونا، بهترین محافظ در برابر این بیماری، استفاده ماسک است چرا که بهترین عملکرد را دارد.

وی افزود: مصرف خودسرانه دارو هیچ تاثیری روی کرونا ویروس ندارد و برای درمان باید تجویز و مصرف منطقی براساس دستور پزشک باشد.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی لرستان در خصوص مشکلات ناشی از تداخلات دارویی، عنوان کرد: خیلی از مشکلات ناشی از تداخلات دارویی ویتامین‌ها، مکمل‌ها، استامینوفن، داروهای گوارشی، داروهای پوستی، قطره‌های چشمی و داروهای سرماخوردگی است.

اسدبیگی گفت: مسمومیتی دارویی در اطفال به خاطر کنجکاو بودن آنان اتفاق می‌افتد و مادران باید بسیار مراقب کودکان خود باشند.

وی عنوان کرد: از ابتدای امسال تاکنون، ۳۵ مورد مسمومیت اطفال زیر شش سال در استان گزارش شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی استامینوفن دانشگاه علوم پزشکی لرستان واکسن کرونا تزریق واکسن کرونا مسمومیت دارویی کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۳۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید سرزده استاندار از دستگاه‌های اجرایی لرستان

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت امروز یکشنبه در حاشیه شورای اداری فرمانداری خرم‌آباد با اشاره به بازدید سرزده از دستگاه‌های اجرایی استان، اظهار داشت: در این بازدیدها به شکل مستقیم و بی‌واسطه شنونده مسائل و مشکلات مراجعان از زبان خودشان خواهیم بود.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی و کارکنان آنها باید به بهترین شکل ممکن پاسخگوی مراجعان و شهروندان باشند هیچ‌گونه کم‌کاری و اهمال در این زمینه قابل‌قبول و پذیرفتنی نیست.

استاندار لرستان، گفت: بازدید از دستگاه‌های اجرایی استان به شکل کاملاً سرزده و حتی بدون اطلاع مدیران انجام می‌شود.

بر اساس این گزارش امروز استاندار لرستان به‌صورت سرزده از اداره کل صنعت، معدن و تجارت و سازمان جهاد کشاورزی استان بازدید کرد.

شفقت در این بازدیدها با جمعی از مراجعه‌کنندگان به گفتگو پرداخت و موضوعات و موارد مطرح شده را مورد پیگیری قرارداد.

وی همچنین با کارکنان این دو دستگاه دیدار و روند فعالیت و ارائه خدمات به مردم را از نزدیک نظارت کرد و حسب مورد دستورات لازم را صادر کرد.

استاندار لرستان در این بازدیدها با تشکر از مدیران دو دستگاه و روند مطلوب ارائه خدمات به مراجعه‌کنندگان گفت: امیدواریم این دو دستگاه با ارائه برنامه‌های بهتر در جهش تولید نقش بسزایی داشته باشند.

کد خبر 6091365

دیگر خبرها

  • اجرای نوبت اول طرح ایمن‌سازی تکمیلی فلج اطفال
  • در دادرسی کودکان به‌دنبال عدالت ترمیمی  هستیم
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • بازدید سرزده استاندار از دستگاه‌های اجرایی لرستان
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • انتقال مسافران دچار مسمومیت به بیمارستان در قم
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!