Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@09:52:40 GMT

آیین سوگند اعضای شورای شهرستان شیراز برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۶۳۸۶۳

آیین سوگند اعضای شورای شهرستان شیراز برگزار شد

روابط عمومی فرمانداری شیراز در این زمینه اعلام کرد:‌ در این مراسم، فرماندار شهرستان شیراز با اشاره به اهمیت و جایگاه شوراها در قانون اساسی و نظام تصمیم سازی و تصمیم گیری در کشور، به اهمیت جایگاه شورای اسلامی شهرستان پرداخت و اظهار داشت: شوراهای مافوق از جمله شورای شهرستان، نقش مهمی در نظارت بر عملکرد و هدایت صحیح شوراهای پایین دستی در بالندگی آنان برای توسعه منطقه دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمدرضا امیری اضافه کرد: بر اساس قانون، شورای شهرستان می‌تواند با ارائه طرح و برنامه به دستگاههای اجرایی و کمیته برنامه ریزی شهرستان، در بهینه سازی تصمیمات نقش مهمی ایفا کند.

فرماندار شیراز افزود: با توجه به اهمیت و جایگاه شهرستان شیراز در کشور، شورای شهرستان شیراز نقش پررنگ تر و مهمتری دارد که مسئولیت این شورا را افزایش می دهد.

سپس احکام اعضای جدید شورا را فرماندار شیراز ابلاغ کرد و  هیئت رئیسه سنی شورا تشکیل و مراسم سوگند به ریاست سید ابراهیم حسینی رئیس سنی شورا با حضور ۶ عضو از مجموع ۸ عضو انجام شد.
در این نشست، رای گیری برای تعیین پنج جایگاه هیئت رئیسه شورای اسلامی شهرستان شیراز برای مدت یک سال انجام و"محمدتقی تذروی با ۶ رای به عنوان رئیس شورای اسلامی شهرستان شیراز برای مدت یک سال انتخاب شد.
همچنین علی اژدری با ۶ رای به عنوان نایب رئیس، علی کاویانی با ۶ رأی به عنوان منشی اول، حسین شریفی مند با ۶ رای به عنوان منشی دوم و علی اصغر زارعی با ۶ رای به عنوان سخنگوی این دوره شورای اسلامی شهرستان شیراز انتخاب شدند.

برچسب‌ها شورای شهر شیراز فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای شهر شیراز فارس شورای شهر شیراز فارس شورای اسلامی شهرستان ۶ رای به عنوان شورای شهرستان شهرستان شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۳۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای‌های شهر و روستا در استان قم از سالم ترین ها در کشور هستند

به گزارش خبرنگار مهر، احمد امیرآبادی فراهانی ظهر شنبه در همایش روز شوراها که در شهرداری قم برگزار شد با بیان اینکه موضوع شورا از جمله موارد مورد تاکید دین است گفت: یکی از نهادهایی که اراده مردم در آن نقش اصلی دارد شورای های اسلامی شهر و روستا است که سبب خیر برای کشور است.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در برهه هایی برخی دولت ها همکاری لازم را با شوراها در پیشبرد اهداف و ماموریت های آن نداشتند که ضرورت دارد توجه لازم به شوراهای اسلامی شهر و روستا صورت گیرد.

امیرآبادی گفت: برخی تخلفات سبب شده تا نگاه مردم به نهاد شورا تغییر کند، هر چند که در هر دوره شاهد قدرتمندتر شدن شوراها هستیم.

وی تصریح کرد: شوراهای شهر و روستا در استان قم از سالم ترین ها در سطح کشور هستند این امر افتخاری برای استان و مسوولان است.

نماینده قم در خانه ملت بیان کرد: در طی سالهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی تلاش های زیادی در مسیر عمران و آبادی کشور صورت گرفت که این خدمات باید برای مردم تبیین شود.

کد خبر 6090204

دیگر خبرها

  • شوراها به جایگاه واقعی خود نرسیده‌اند
  • دستگیری یکی عضو شورا و رییس اداره دولتی این شهر
  • شورا رکن چهارم نظام تصمیم‌گیری کشور/ انتقاد از تضعیف جایگاه شوراها
  • اعضای شورای شهر در هر تصمیمی نفع مردم را لحاظ کنند
  • واریز ۷۱۲ میلیارد تومان به حساب دهیاری‌های استان
  • شورای‌های شهر و روستا در استان قم از سالم ترین ها در کشور هستند
  • عضو شورای شهر کرج: ارتباط نامعقول طرح سوال اعضای شورا از شهردار کرج با جابجایی مدیران شهرداری
  • اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند
  • اعضای شورا در سختی‌ها کنار مردم است
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار