Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین ایلام ، سردار جمال شاکرمی در نشست هماهنگی کنگره سه هزار شهید استان ایلام اظهار داشت: آبرسانی به مناطق محروم و کم برخوردار استان، ساخت منازل برای نیازمندان در مناطق روستایی و شهری از دیگر خدمات ارایه شده در کنگره سه هزار شهید استان ایلام است. وی افزود: ۴۳ خدمت بمناسبت گذشت ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی در این کنگره به یاد شهدای این استان که جانانه در برابر دشمن ایستادند و به شهادت رسیدند، به مردم ارائه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده سپاه امیرالمومنین ( ع ) ایلام ادامه داد: این کنگره با برنامه ریزی و تمهیدات اتخاذ شده تمامی دستگاه های خدمت رسان نیمه اول آذر برگزار می شود و پس از اتمام برنامه های این کنگره نیز شاهد برگزاری اجلاسیه پایانی آن خواهیم بود.
شاکرمی تاکید کرد: تمامی پیشنهادات اعضای کمیته های محرومیت زدایی این کنگره نظیر کمیته امداد، بهزیستی و بنیاد مسکن ارائه و مقرر شد همه برای برگزاری باشکوه این کنگره اهتمام جدی باشند.
وی تصریح کرد: طی نشست امروز کنگره سه هزار شهید مقرر شد کمیته سلامت دانشگاه علوم پزشکی و سپاه استان در مناطق کم برخوردار استان بیمارستان صحرایی راه اندازی کنند.
فرمانده سپاه امیرالمومنین ( ع) ایلام یادآور شد: ۴۳ تابلو زیبا با محتوای ارایه ۴۳ خدمت در کنگره سه هزار شهید ایلام در نمایشگاهی که مقام معظم رهبری برای دیدار با اعضای کنگره بازدید خواهند کرد به نمایش گذاشته خواهد شد.
کنگره سه هزار شهید استان ایلام با ارائه ۴۳ خدمت نیمه اول آذر آغاز می شود.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: سپاه امیرالمومنین ایلام سردار شاکرمی کنگره3000 شهید ایلام کنگره سه هزار شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۴۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از ۱۰۶ نفر از اعضای شورا‌های شهرستان فریدن

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛  فرماندار شهرستان فریدن گفت: بار مسئولیت خدمت رسانی در شهر و بویژه روستا‌ها برعهده شوراهاست که باید با اتحاد و همدلی بین همه دستگاه‌های اداری و اجرایی، مشکلات و معضلات شهرستان را برطرف سازیم.
عزیزالله عباسی بااشاره به قرارگیری ۲۸ روستا و دو شهر داران و دامنه در سطح شهرستان فریدن افزود: در سطح شهر و روستا‌های فریدن در مجموع ۱۰۶ نفر شورا مسئولیت خدمت رسانی را برعهده دارند که به مناسبت روز شورا در محل امامزادگان شهر زیارتی دامنه گردهم آمدند.

دیگر خبرها

  • خدمت به مردم ادامه راه شهدا است
  • محسن دلکرمی سرپرست شهرداری تیران شد
  • هم اندیشی برای تولید آثاری فاخر و در خور دو هزار شهید استان
  • روایت گری جزء اولویت‌ های مسئولان باشد
  • روایت گری جزء اولویت‌های مسئولان باشد
  • اجرای ۲۰۰ عنوان ویژه برنامه درهفته بسیج سازندگی در گیلان
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به ایلام سفر کرد
  • ادای احترام رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به شهدای گمنام ایلام
  • تعامل دانشگاه آزاد اسلامی و بنیاد شهید ایلام بی‌نظیر است
  • قدردانی از ۱۰۶ نفر از اعضای شورا‌های شهرستان فریدن