Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@07:54:00 GMT

ایثار قم به میهمانی شهروند آمل می‌رود

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۶۵۶۸۹

ایثار قم به میهمانی شهروند آمل می‌رود

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از هیات بسکتبال قم، لیگ برتر بسکتبال با ویلچر در فصل جاری در دو گروه چهار تیمی برگزار خواهد شد. در گروه اول تیم های مخابرات اصفهان، هیات اراک، جانبازان فارس و هیات خوزستان با یک دیگر به رقابت خواهند پرداخت و در گروه دوم نیز ایثار شیمیدر قم به مصاف  شهروند آمل، آویژه صنعت پارسا مشهد و هیات زنجان خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده قم در نخستین بازی خود در فصل جاری لیگ برتر از ساعت ۱۵روز پنجشنبه ۱۳ آبان در آمل به مصاف تیم شهروند این شهر خواهد رفت.

در هفته دوم لیگ برتر نیز ایثار شیمیدر قم روز ۲۰ آبانماه سال جاری در قم میزبان هیات زنجان خواهد بود و ۲۷ آبان ماه در قالب هفته سوم در مشهد میهمان تیم آویژه صنعت پارسا خواهد بود.

ایثار شیمیدر در ادامه بازی های خود ۲۵ آذرماه در قم به مصاف شهروند آمل می رود و ۲ دی ماه در زنجان مقابل تیم هیات بسکتبال این شهر صف آرایی می کند و در آخرین رقابت خود نیز در مرحله گروهی لیگ برتر بسکتبال روز ۹ دی ماه در قم به مصاف آویژه صنعت پارسا مشهد خواهد رفت.

تیم بسکتبال با ویلچر ایثار شیمیدر قم در سال های ۹۳ و ۹۴ قهرمان لیگ برتر ایران شده است.

برچسب‌ها لیگ برتر بسکتبال فدراسیون جانبازان قم بسکتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ برتر بسکتبال فدراسیون جانبازان قم لیگ برتر بسکتبال فدراسیون جانبازان قم بسکتبال ایثار شیمیدر لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۵۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار عوامل حواشی لیگ برتر بسکتبال به کمیته‌های انضباطی و فنی

چهار بازیکن جهت ارائه پاره‌ای از توضیحات در خصوص اتفاقات بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر آقایان به کمیته انضباطی و کمیته فنی دعوت شدند.

سعید داورپناه از طبیعت به کمیته انضباطی و آرمان زنگنه از تیم طبیعت، محمد جمشیدی از تیم مهرام تهران، سالار منجی و کریم علمی از تیم شهرداری گرگان به کمیته فنی دعوت شدند.

شایان ذکر است، مبین مرشدی، محمد تالاری، محمد جواد جعفزی و فرهاد بابایی از تیم خانه بسکتبال کاشان در جریان رقابت‌های لیگ دسته یک ملی بسکتبال آقایان ایران نیز به کمیته انضباطی فراخوانده شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دلیل باخت شهرداری گرگان به الریاضی/ مافیای بسکتبال دست ایران نیست
  • لیگ برتر بسکتبال| پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی
  • پیروزی طبیعت در نخستین دیدار نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • لیگ برتر بسکتبال، طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت
  • لیگ برتر بسکتبال| طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت
  • منچستریونایتد - برنلی؛ ترکیب رسمی
  • اعلام ترکیب سپاهان با یک تغییر عجیب
  • تشکیل دوباره کمیته انضباطی برای حواشی لیگ برتر بسکتبال
  • احضار عوامل حواشی لیگ برتر بسکتبال به کمیته‌های انضباطی و فنی
  • صدای آرامبخش باران بهاری در مشهد + فیلم