Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@07:38:04 GMT

دعوت از 20 بازیکن به اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۶۶۱۹۱

دعوت از 20 بازیکن به اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره

ملی‌پوشان تیم فوتبال هفت نفره کشورمان از 14 آبان ماه وارد اردوی آمادگی می‌شوند.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، سومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال هفت نفره از 14 تا 21 آبان ماه در کمپ تیم‌های ملی فدراسیون برگزار می‌شود.  

بر این اساس بهنام آرندی، علیرضا زارع (فارس)، مسلم مهرابیان (کرمان)، امین رضایی، وحید نواب، یاسر رستمی (مازندران)، حسن صفری، حسین تیزبر (بوشهر)، جاسم بخشی، مهدی بخشی، شهاب رحیمی، مسعود ژولیده، شمس‌الدین شهبازی (کرمانشاه)، مسلم خزایی، احسان معصوم‌زاده (گیلان)، عباس ترابی، محسن مختاری (مرکزی)، سعید فرجی، نوید جهانگرد (تهران)، محمدجواد عظیم‌زاده (خراسان‌رضوی) 20 ملی‌پوشی هستند که زیر نظر امین الله‌مانی سرمربی، فرزاد مهری و صادق حسنی مربیان تیم ملی و حمید شرافتی مربی دروازه بان تمرین خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این اردو سجاد کرمی به عنوان بدنساز و محمد کشاورز نوری به عنوان مربی فرهنگی حضور دارند. احمد شکری سرپرستی این اردو را بر عهده دارد.

فوتبال معلولان (7نفره)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فوتبال معلولان 7نفره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۶۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام سه هزار نفر از بسیجیان لرستانی به اردوی راهیان نور غرب کشور

 سرهنگ محمد محمودوند در جمع خبرنگاران در رابطه با برگزاری اردو‌های راهیان‌نور غرب کشور اظهار داشت: اعزام بسیجیان به مراسم افتتاحیه اردوی راهیان نور غرب کشور بنا بود در تاریخ ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت انجام شود که به دلیل نامساعد بودن هوا در این دو روز.
به روز‌های ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت ماه موکول شد.
وی افزود: در راستای افتتاح اردو‌های راهیان نور ۱۴۰۳، تعداد سه هزار نفر از بسیجیان محلات و اقشار به ارتفاعات بازی دراز اعزام خواهند شد.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت:
اردو‌های راهیان نور، یک اقدام مهم در راستای تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه در بین جوانان است تا بیش از پیش با سیره عملی شهدا به ویژه شهدای دفاع مقدس آشنا شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • حضور گلبالیست قزوینی در اردوی تیم ملی
  • اعزام سه هزار نفر از بسیجیان لرستانی به اردوی راهیان نور غرب کشور
  • دعوت آزادکار نوجوان قمی به اردوی تیم‌ملی
  • دعوت گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • دعوت از گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • محمدعلی گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • اعزام سه هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور
  • دعوت ۱۸ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ عبادی پور در لیست جایی ندارد
  • بازیکنان منتخب «موتا پائز» به ۱۸ نفر کاهش پیدا کردند