Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،  جعفر وحدت سرپرست معاونت بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: به مناسبت هفته پدافند غیر عامل، مانور ملی مقابله با واحد‌های عرضه آفت کش‌های تقلبی و غیر مجاز از تاریخ نهم لغایت یازدهم آبان ماه همزمان با سراسر کشور در سطح استان با نظارت ۳۷ اکیپ بازرسی در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه بخش کشاورزی مسئولیت تامین امنیت غذایی جامعه را بر عهده دارد و به عنوان یکی از اهداف اصلی دشمن قرار گرفته، اجرای پدافند غیر عامل در تمام حوزه‌های این بخش ضرورت دارد.

وحدت با اشاره به فعالیت تعداد ۷۷۵ فروشگاه عرضه سموم و نهاده‌های کشاورزی و تعداد ۲۴ مورد مرکز توزیع عمده آفت کش در استان، افزود: درراستای برگزاری این مانور در استان آذربایجان غربی ۳۷ اکیپ بازرسی متشکل از کارشناسان مدیریت حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی، تعزیرات حکومتی، صنعت معدن تجارت، نظام مهندسی کشاورزی و پلیس امنیت اقتصادی به مدت سه روز به بازدید و بررسی موارد تخلف فروشگاه‌ها از جمله گرانفروشی، سموم تاریخ مصرف گذشته، سموم قاچاق و تقلبی اقدام می‌کنند.

وی بیان کرد: مانور بزرگ مقابله با واحد‌های عرضه کننده آفت کش‌های غیر مجاز کشاورزی در استان با هدف کنترل سطح عرضه، شناسایی و توقیف آفت کش‌های قاچاق و تقلبی و جلوگیری از ورود این مواد شیمیایی به چرخه تولید برای صیانت از بخش کشاورزی و حفظ سلامت و امنیت غذایی و برخورد قانونی با افرادی که اقدام به گرانفروشی و احتکار آفت کش‌های کشاورزی به قصد سود جویی از کشاورزان را دارند انجام گرفته و درقالب کنترل سرزده از واحد‌های فروش سموم کشاورزی در سطح استان انجام می‌گیرد و پس ازبررسی، گزارش در فرم‌های بازدید اکیپ‌های نظارتی ثبت می‌شود تا برخورد قانونی با متخلفان صورت پذیرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هفته پدافند غیر عامل جهاد کشاورزی آذربایجان غربی آفت کشی آفت کش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۶۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، ستاد برگزاری نماز جمعه ارومیه اعلام کرد: میز های خدمت این هفته 07 اردیبهشت ماه 1403  با حضور مدیران کل کمیته امداد - جهاد کشاورزی و تأمین اجتماعی آذربایجان غربی،  مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ،  شهردار منطقه 2 ارومیه ،  معاون  درمان دانشگاه علوم پزشکی و مسئول بسیج کارگران استان تشکیل  می شود.

 

 

دیگر خبرها

  • پلیس در پی دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • آغاز طرح نظارت بر باشگاه‌های خصوصی و دولتی آذربایجان غربی
  • آذربایجان‌غربی ۱۸۰۳ اثر ثبت شده ملی دارد
  • برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • برداشت محصولات کشاورزی در نقاط مختلف استان بوشهر نظارت می‌شود
  • کشت گندم دیم و آبی در ۴۰۸ هزار هکتار اززمین‌های کشاورزی آذربایجان غربی
  • بیش از ۴ هزار عدد قرص غیر مجاز در شازند کشف شد
  • معرفی ۳۶۷ متخلف زیست محیطی به مراجع قضایی آذربایجان غربی
  • بهره برداری از آب‌های انتقالی به دریاچه ارومیه ممنوع است
  • انجام بیش از ۲ هزار مورد بازرسی و نظارت در چهارمحال و بختیاری