Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدرضا هراتی دبیر هیئت ورزش جانبازان و معلولان خراسان رضوی گفت: سومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال هفت نفره کشور از ۱۴ تا ۲۱ آبانماه در اردوگاه تیم‌های ملی فدراسیون ورزش معلولان در تهران برگزار می‌شود.

او افزود: علاوه بر عظیم‌زاده، ۱۹ ورزشکار از هشت استان دیگر در این اردو شرکت خواهند داشت تا این تیم بتواند حضور مقتدرانه‌ای در مسابقات قهرمانی فوتبال هفت نفره جهان داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس هیئت ورزش جانبازان و معلولان خراسان رضوی ادامه داد: فوتبال هفت نفره از رشته‌های پارالمپیک خارج شده است و رقابت‌های قهرمانی جهان آن سال ۲۰۲۲ میلادی، حدود اردیبهشت ماه در شهر بارسلونای اسپانیا برگزار خواهد شد.

هراتی بیان کرد: ۸۰۰ ورزشکار جانباز و معلول در این استان به شکل سازماندهی شده فعالیت ورزشی می‌کنند.

 

انتهای پبام//م.ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال پارالمپیک فوتبال هفت نفره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۶۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت آزادکار نوجوان قمی به اردوی تیم‌ملی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، صالح محمدی کشتی گیر وزن ۷۱ کیلوگرم که در رقابت‌های بین المللی جام عبدالله موحد موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی و مدال نقره شده بود با نظر کادر فنی تیم‌ملی کشتی آزاد نوجوانان به چهارمین مرحله از اردوی تمرینی این تیم دعوت شد.

تمرینات آماده سازی آزادکاران نوجوان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا تا ۱۹ اردیبهشت به میزبانی شهر کرمان پیگیری می‌شود.

دیگر خبرها

  • حضور گلبالیست قزوینی در اردوی تیم ملی
  • دعوت بانوی کردستانی به اردوی تیم ملی سپک تاکرا
  • به پرورش ورزشکار المپیکی بی‌توجهی کرده‌اند/ روال برگزاری مجامع انتخاباتی قطع شدنی نیست
  • سفر سردار رادان به خراسان رضوی به دعوت مردم متدین مشهد
  • دعوت آزادکار نوجوان قمی به اردوی تیم‌ملی
  • رونمایی از کتاب «جنبش علوی، هجرت رضوی» در مشهد
  • دعوت گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر ورزشکار در ویژه‌برنامه «ایرانی پهلوان»