Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس گفت: تقریبا بیش از 70 درصد جایگاه های سوخت امکان سوخت گیری بصورت یارانه ای در آنها فراهم شده است و مابقی به مرور به مدار وارد می شوند.

«مصطفی نخعی»، نماینده مردم نهبندان و سربیشه و سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا در رابطه با "برطرف شدن مشکل جایگاه های سوخت" گفت: تقریبا بیش از 70 درصد جایگاه های سوخت امکان سوخت گیری بصورت یارانه ای در آنها فراهم شده است و مابقی به مرور به مدار وارد می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی همین یکی دو روز همه جایگاه های کشور در مدار استفاده از کارت سوخت یارانه ای مردم قرار خواهند گرفت. باید از مجموعه پخش فرآورده های نفتی و تیم های پشتیبان سامانه هوشمند سوخت تشکر کرد. برخی تصمیم‌گیری‌های اشتباه در گذشته زمینه‌ساز بروز چنین حوادثی شدند.

نخعی بیان کرد: شایعاتی که در فضای مجازی منتشر می شود مبنی بر آنکه دولت برای تامین کسری بودجه چنین اقدامی را انجام داده یا برای افزایش قیمت بنزین این حادثه رخ داده که این اظهارات هیچ پایه و اساسی ندارد. چندین بار پاسخ این شایعه داده شده و از اساس تکذیب شده است. 

سخنگوی کمیسیون انرژی افزود: دولت در این مقطع زمانی بنای این کار را ندارد مجلس هم در این زمینه هیچگونه برنامه ای ندارد. چنین شایعاتی توسط افرادی که حمله را طراحی کرده بودند، منتشر شد. اینها به دنبال ایجاد یک التهاب در جامعه و تشویش اذهان مردم بودند و هدفشان فقط ایجاد ازدحام و شلوغی بود که با مدیریت درست دولت نقش هایشان نقش بر آب شد. 

انتهای پیام/4

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کمیسیون انرژی برنا یارانه پخش فرآورده های نفتی فضای مجازی دولت کسری بودجه افزایش قیمت انرژی مجلس پخش فرآورده های نفتی فضای مجازی یارانه مصطفی نخعی جایگاه های سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۶۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای رفع مشکل مصرف انرژی باید صندوق بهینه‌سازی سوخت را فربه کنیم

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام «علیرضا سلیمی» در جلسه علنی امروز (یکشنبه، ۹ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی با اشاره به روز شوراها و تبریک فرا رسیدن این روز اظهار کرد: شوراها یک نهاد مردمی هستند که توانستند به درستی در جامعه نقش آفرینی کنند.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در ادامه با تبریک روز معلم به معلمان ادامه داد: امیدواریم مسؤولان در مورد معیشت معلم‌ها به نحوی برخورد کنند که خجالت‌زده آن‌ها نباشیم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در رابطه با تخصیص بودجه پژوهشی گفت: مجلس منابع خوبی را برای پژوهش در نظر گرفته بود که متأسفانه چیزی نزدیک ۵ درصد از این منابع تاکنون تخصیص یافته است؛ بنابراین اگر می‌خواهیم تولید رشد کند باید در حوزه پژوهش، مصوبات مجلس به درستی اجرایی شود.

وی با اشاره به موضوع ستاد بهینه‌سازی سوخت گفت: مجلس مصوبات خوبی در رابطه با این بخش و تقویت صندوق ستاد بهینه‌سازی سوخت داشته است اما متأسفانه مصوبه مجلس در این حوزه به درستی اجرایی نشده است. اگر می‌خواهیم مشکلات مصرف انرژی در کشور و همچنین آلودگی هوا به درستی برطرف شود، باید از صندوق بهینه‌سازی سوخت به درستی حمایت و این صندوق را فربه کنیم.

کد خبر 6090913 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • حسن یزدانی در المپیک پاریس برابر قاتل تیلور؛ اشتباه یا احترام؟
  • برای رفع مشکل مصرف انرژی باید صندوق بهینه‌سازی سوخت را فربه کنیم
  • مقصر هدر رفت ۳۰ هزار لیتر نفت کوره محکوم شد
  • کلاهبرداری از کارت سوخت شخصی/ مراقب تراشه های کارت سوخت باشید
  • کارت سوخت در بازار سیاه
  • افشاگری روح الامینی درباره اشتباه انتخاباتی شانا در انتخابات ۱۱ اسفند /شهادت می دهم یزدی خواه به لیست ائتلاف تعهد داده بود
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • موسی غضنفرآبادی: ابهامات شورای نگهبان در لایحه حجاب را برطرف کردیم
  • طرح باک پُر در مرز پرویزخان به صورت رسمی از روز شنبه اجرا می شود
  • داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏