Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@23:47:17 GMT

کاهش دما در استان قزوین از فردا

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۶۶۶۸۴

کاهش دما در استان قزوین از فردا

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین،آخوندی کارشناس هواشناسی استان قزوین گفت: امروز وضعیت جوی در استان به نسبت پایدار است و شاهد آسمانی صاف و آفتابی خواهیم بود.

کارشناس هواشناسی استان قزوین خاطرنشان کرد: در برخی مناطق استان قزوین به ویژه در بعدازظهر، افزایش ابر، پیش بینی می‌شود.

وی افزود: از فردا تا روز شنبه، استان قزوین تحت تأثیر امواج ناپایدار یک سامانه بارشی قرار می‌گیرد که پیامد آن افزایش ابر، بارش باران و رعد و برق خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخوندی تصریح کرد: فردا و پس فردا سرعت وزش باد در استان قزوین نسبتاً شدید خواهد بود و وزش باد در شهر‌های مستقر در کانال بادی استان شامل کوهین، تاکستان و بوئین زهرا، محسوس‌تر خواهد بود.

وی افزود: روز جمعه وزش سرعت وزش باد‌ها کمتر می‌شود.

کارشناس هواشناسی استان قزوین گفت: فردا و پس فردا شاهد گسترش بارش‌ها هستیم.

آخوندی تأکید کرد: روز جمعه با توجه به برودت و سردی هوا، بارش‌ها در ارتفاعات بیشتر به شکل برف و باران و یا توأمان با هم خواهد بود.

وی افزود: از فردا دمای هوا در استان قزوین کاهش خواهد یافت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کاهش دما وضعیت جوی هواشناسی قزوین استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۶۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی بارش باران از ظهر امروز در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: این بارش‌ها فردا جمعه به اوج خود خواهد رسید که با توجه به رگباری بودن بارش ها، احتمال وقوع سیلاب در مناطق کوهستانی و مستعد دور از انتظار نخواهد بود.

زهرا آهنگرزاده افزود: بارش باران از امشب در کلانشهر مشهد آغاز خواهد شد و جمعه و شنبه بارش‌ها در این کلانشهر همراه با رعد و برق و احتمال آبگرفتگی خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: کاهش موقت دمای هوا و وزش باد از دیگر پدیده‌های جوی استان در تعطیلات پیش رو است.

آهنگرزاده افزود: طی شبانه روز گذشته، فریمان با هفت و سبزوار با ۳۱ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های خراسان رضوی بوده اند و در همین مدت مشهد نوسانات دمایی ۱۲ تا ۲۴ درجه را به ثبت رسانده است.

وی اضافه کرد: دمای کنونی مشهد ۲۱ درجه است که طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی امروز بین ۱۴ تا ۲۵ درجه در نوسان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • آسمان قزوین فردا بارانی است
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی در ایلام
  • آسمان قم امروز و فردا ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت بارانی است
  • رگبار باران و وزش باد، پدیده غالب پایان هفته قم
  • باران بهاری از فردا در استان قزوین
  • پیش بینی بارش باران از ظهر امروز در خراسان رضوی
  • باران بهاری میهمان استان قزوین می‌شود
  • بارش‌های پراکنده برای استان قزوین
  • تداوم بارش در ۲۴ استان
  • احتمال وقوع سیل و طغیان رودخانه‌ها در کرمان