Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان از برگزاری تجمع یوم‌الله ۱۳ آبان امسال در همه شهرهای استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، نجیب‌اله تاری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طبق مصوبه ستاد ملی کرونا و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، تجمع یوم‌الله 13 آبان در شهرهای مختلف استان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سلامت مردم، اولویت نخست برگزارکنندگان این مراسم است، گفت: مراسم یوم‌الله 13 آبان امسال به صورت تجمع‌ محور خواهد بود و در شهر گرگان این مراسم ساعت 10 صبح روز پنج شنبه در مصلی وحدت برنامه ریزی شده است.

ویژه برنامه‌های یوم‌الله 13 آبان در کاشان اعلام شداشجری: مراسم بزرگداشت13 آبان به شکل اجتماع میدانی و با سخنرانی سرلشکر سلامی برگزاری می‌شود

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان افزود: تجمع این روز با شعار " ایستادگی و مقاومت ملت ایران، رمز افول سلطه استکباری آمریکا" انتخاب شده است و علاوه بر تجمع روز 13 آبان، برنامه‌های دیگری با موضوع استکبار ستیزی در روزهای قبل از برگزاری این تجمع سراسری در استان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به محدودیت‌هایی که در شرایط کرونایی به وجود آمده است یکی از برنامه‌های اصلی و مهم ما استفاده از ظرفیت رسانه‌ها و فضای مجازی است.

تاری گفت: علاوه براین با توجه به شعار یوم‌الله 13 آبان امسال، محتواهای متناسب نیز تولید و منتشر خواهد شد تا مردم بتوانند از آن استفاده کنند.

انتهای پیام/581/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یوم الله 13 آبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۶۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت الله نورمفیدی: با توجه به اهمیت تعلیم و تربیت معلمان باید از میان بهترین‌ها انتخاب شوند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان متن پیام نماینده ولی فقیه در گلستان به شرح زیر است:

بسمه تعالی

انسان، والاترین آفریده خدای بزرگ و نشانه قدرت بی منتهای اوست. انسان، مستعد به همه صفات و کمالات الهی است. او را خلق کرد تا به مقام قرب الهی و جانشینی خدا در زمین برسد و این سیر جز با تعلیم و تربیت صحیح محقق نخواهد شد.

امام ( رضوان‌الله‌علیه ) فرمودند: «معلّمی شغل انبیا است»؛ این جمله خود جایگاه رفیع معلم را نشان می دهد و بنده بنا براهمیت تعلیم و تربیت تاکید دارم معلمین ما باید از میان بهترین ها انتخاب شوند.

به بیان متفکر و فیلسوف شهید مرتضی مطهری، معلم باید نیروی فکر و قوه ی ابتکارِ متعلم را زنده کند و آن را پرورش دهد و او را به سوی استقلال راهنمایی کند.از اینرو شأن والای معلم این است که ایمان را بر لوح جان و ضمیرهای پاک حک کند و ندای فطرت را به گوش همه رساند.   

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره ی متفکر شهید مرتضی مطهری از زحمات جامعه فرهنگیان استان گلستان در راستای تحقق اهداف تعلیم و تربیت مبتنی بر ارزش های اسلام ناب و منویات حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، تقدیر و تشکر نموده و و توفیق روزافزون همگان را از خداوند متعال خواستارم.

دیگر خبرها

  • گردهمایی بزرگ دختران دانشجو در قم برگزار می شود
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • قدردانی از فراجا در گلستان شهدای اصفهان
  • برگزاری مراسم گرامیداشت تولد مختومقلی فراغی شاعر ایرانی قوم ترکمن در همه شهرستان‌های گلستان
  • برگزاری مراسم گرامیداشت تولد مختومقلی فراغی شاعر شعر ترکمن در همه شهرستان‌های گلستان
  • آیت الله نورمفیدی: با توجه به اهمیت تعلیم و تربیت معلمان باید از میان بهترین‌ها انتخاب شوند
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد
  • قدیمی ترین بنای کاخ گلستان اینجاست
  • اعتراض علیه سیاست‌های ضد اسلامی دولت آلمان در هامبورگ
  • آئیین تجدید میثاق با شهدا در گناوه برگزار شد