Web Analytics Made Easy - Statcounter

قهرمان سنگین وزن المپیک توکیو عنوان کرد می‌خواهد از کرت آنگل و براک لزنر هم بهتر شود. به گزارش ایسنا، گیبل دن استیوسن، قهرمان سنگین وزن کشتی آزاد آمریکا که در المپیک ۲۰۲۰ توکیو مدال طلا را به دست آورد، اعلام  کرد با سازمان آمریکایی WWE برای حضور در رشته کشتی نمایشی قرارداد امضا کرده است.

این اتفاق همگان را به یاد کرت آنگل (رقیب عباس جدیدی در المپیک آتلانتا) انداخت که بعد از مدال طلا در المپیک راهی کشتی کچ شد و سالها در این زمینه فعالیت داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استیوسن درباره مقایسه خود با کرت آنگل  و براک لزنر گفت:‌ مردم من را با کرت انگل و براک لزنر مقایسه می کنند، واقعاً عالی است. کرت آنگل یک اسطوره است. هر دو در تالار مشاهیر هستند. مقایسه شدن با این دو دیوانه کننده است. کرت مدال طلا گرفت و من هم مدال طلا گرفتم. فرقش این است که او گردنش واقعا در کشتی شکسته بود و من در یک ثانیه آخر مدال طلا را بردم. مقایسه با کرت آنگل واقعاً خوب است و من را به سمت بهتر شدن از او سوق می‌دهد. اگر به آن نقطه نرسم، می دانم که حداقل تلاش کردم. در پایان، هدف من این است که بهترین نسخه گیبل باشم، نه کرت آنگل، نه براک لزنر. 

استیوسن به زودی قرار است اولین رقابت خود را در سازمان WWE داشته باشد و گفته می شود این سازمان او را به عنوان ستاره بعدی خود در نظر گرفته است.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: براک لزنر مدال طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۶۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جیمی کرگر پس از حضور در دیوار زرد ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک: می‌خواهم بلیت فصل دورتموند را بخرم! (زیرنویس فارسی)

در جریان دیدار دورتموند و پاری سن ژرمن در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، جیمی کرگر که به عنوان مفسر ورزشی در ورزشگاه حضور داشت در میان جایگاه اصلی تماشاگران دورتموند موسوم به دیوار زرد حاضر شد.

دانلود (2.9MB)

دیگر خبرها

  • جیمی کرگر پس از حضور در دیوار زرد ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک: می‌خواهم بلیت فصل دورتموند را بخرم! (زیرنویس فارسی)
  • امام جمعه همدان: مطالبه‌گر‌ مشکلات مردم خواهم بود
  • ویل آسپری: ای جی استایلز سعی کرد مرا به رفتن به WWE متقاعد کند
  • روایت رستمی از مبارزه با فرنگی‌کار ژاپنی با وجود مصدومیت
  • (ویدیو) مقایسه پراید با خودروهای آمریکایی توسط یک افغانستانی
  • چرا هیچ بازیکنی را نباید با رونالدو نازاریو مقایسه کرد؟ (زیرنویس فارسی)
  • يزدانى - اسنايدر، كشتى جهان چشم انتظار شماست!
  • با 11 مدال طلای کشتی، توقع یک طلا از تیم ملی، واقعا بی‌انصافی است
  • ورزشکاران معترض دوومیدانی بالغ‌ هستند/المپیک جای نخبگان است
  • جهان از اسرائیل می‌خواهد از حمله به رفح اجتناب کند