Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، فرمانده مرزبانی ناجا از انهدام یک باند قاچاق سلاح در مرزهای شمالغرب و کشف 240 قبضه سلاح جنگی و شکاری به همراه تجهیزات جانبی توسط مرزبانان هنگ مرزی ارومیه خبر داد.

سردار احمدعلی گودرزی در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: مرزبانان هنگ مرزی ارومیه در راستای انسداد کامل نوار مرزی و مبارزه بی ‌امان با قاچاق سلاح و مهمات با اشراف و تسلط اطلاعاتی و استفاده از تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی موفق شدند با اقدام به موقع و دقیق از ورود محموله سلاح های غیرمجاز به داخل کشور جلوگیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده مرزبانی ناجا تصریح کرد: مرزبانان غیور ناجا در منطقه آلوده به اشرار و عناصر ضد انقلاب تعداد 240 قبضه سلاح قاچاق شامل؛ 175 قبضه اسلحه شکاری، 65 قبضه کلت کمری به همراه 6 جعبه تجهیزات جانبی سلاح را کشف کردند.

وی با بیان اینکه قاچاقچیان از محل متواری شده و تلاش مرزبانان برای شناسایی و دستگیری آنها ادامه دارد، خاطرنشان کرد: سلاح های مکشوفه پس از تشکیل پرونده قضائی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع ذیصلاح شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سردار گودرزی فرمانده مرزبانی ناجا سلاح اسلحه مهمان جنگی مرز مرزبانی هنگ مرزی ارومیه کشف سلاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۶۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام ۲ باند سرقت و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سرهنگ کارآگاه آدینه لو گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در سطح استان زنجان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: پلیس آگاهی استان با انجام اقدامات اطلاعاتی، بررسی های همه جانبه، گشت های هدفمند و استفاده از روش های نوین کشف جرم موفق به شناسایی سارقان شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان ادامه داد: ماموران با اقدامات پیچیده و تعقیب و مراقبت در عملیاتی غافلگیرانه پنج سارق و یک مالخر را دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه ارزش اموال مسروقه با نظر کارشناسان بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال است، گفت: متهمان در بررسی و تحقیقات گسترده علمی و فنی پلیسی به سرقت های خود اعتراف کردند.

سرهنگ آدینه لو به شهروندان توصیه کرد: ضمن توجه به هشدارهای پلیس، در زمان ترک منزل اقدامات ایمنی و پیشگیری از سرقت را رعایت کنند و در صورت مشاهده هرگونه رفت و آمدهای مشکوک در محل سکونت خود، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ و تلفن ۱۳۰ مرکز فوریت پلیس آگاهی اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • انهدام ۸ باند قاچاق مواد مخدر در کردستان
  • انهدام ۲ باند سرقت و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • کشف مواد مخدر شیشه در مرز ارومیه
  • انهدام ۳ باند سرقت احشام در لرستان
  • کشف ۳۰ کیلوگرم موادمخدر شیشه در مرز ارومیه
  • انهدام باند قمار و شرط‌بندی آنلاین در گلستان
  • انهدام باند سرقت حرفه‌ای سیم و کابل برق در فرخ شهر
  • انهدام باند سارقان سیم برق در شهرکرد
  • انهدام باند قمار و شرط بندی آنلاین در گلستان
  • انهدام باند اراذل و اوباش در شهرستان بابلسر