Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ باشگاه فوتبال پدیده‌شهرخودرو در حالی لیگ امسال را آغاز کرده که به‌نظر می‌رسد مسائل مدیریت و برخی اختلافات شخصی در رأس فوتبال خراسان سبب بروز حاشیه‌هایی حول محور این باشگاه مشهدی شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس؛ حدود 3سال قبل در پی بروز برخی مشکلات مدیریتی در رأس باشگاه پدیده خراسان، یکی از مجموعه‌های خصوصی به نام "شهرخودرو"، نماینده لیگ برتری مشهد را زیرپوشش قرار داد و توانست با استفاده از ظرفیت‌های مالیِ خود وضعیت این باشگاه را نسبتاً سامان ببخشد و حتی به مرحله حذفی جام باشگاه‌های آسیا برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در عین حال البته برخی حاشیه‌ها در همان ابتدای کارِ "فرهاد حمیداوی" مالک شهرخودرو به‌وجود آمد؛ ازجمله اظهارنظر عجیب وی مبنی بر این‌که «اگر شهرداری مشهد نبود، نامی از این تیم وجود نداشت» که گویا به‌دلیل برخی تحرکات پشت‌پرده مطرح و به تبع با واکنش برخی مسئولان سابق هیئت فوتبال خراسان رضوی روبه‌رو شد.

سخنگوی سابق هیئت فوتبال استان 11اسفندماه 97 در نقد اظهارات عجولانه مالک شهرخودرو، با اشاره به زحمات استانداری، آستان‌قدس رضوی، هیئت استان و سایر مسئولان مربوطه برای خروج پدیده از بحران هشدار داد: "ای کاش آقای حمیداوی که به‌عنوان یک فعال اقتصادی تنها چند هفته است وارد حوزه مدیریتی فوتبال خراسان شده و مشغول پیگیری امور جاری باشگاه پدیده است، برای شناخت فضای موجود و اهداف برخی افراد بیشتر صبر کند و صدالبته با درنظر گرفتن مصالح فوتبال خراسان و هواداران، مراقب مشاوره‌های نادرست باشد."

در آن برهه اما به‌نظر می‌رسید حمیداوی اصرار دارد همان رویه ابتدایی خود را "بی‌ترمز" پیش ببرد و بر دیوارِ برخی جریانات تکیه بزند، جریاناتی که به تعبیر سخنگوی سابق هیئت استان همواره در پی رسیدن به اهداف مطبوع‌شان بوده‌اند نه انتفاع عمومی؛ «عده‌ای پشت پرده می‌خواهند نقاط ضعف سال‌های گذشته را پررنگ و البته نقاط قوت را به سود اهداف کوتاه‌مدت غیرورزشی جریان متبوع خود مصادره کنند و طبعاً دل‌شان به حال فردای ورزش و فوتبال خراسان نیز نسوخته است.»

حالا بعد از قریب به 3سال کار به جایی رسیده که کِشتیِ فوتبال خراسان رضوی متلاطم‌تر از هر زمانی در دل حاشیه‌ها به گل نشسته است. حمیداوی که انگار فضای تازه‌ای را پیش روی خود دیده، در برنامه "فوتبال برتر" از چگونگی حضور احسان اصولی، عضو سابق شورای شهر مشهد در رأس فوتبال استان می‌گوید؛ این‌که زمان انتخابات او به‌همراه جواد وطنخواه همه هیئت‌های استانی را متحد کرده تا "اصولی" بر مسند کار قرار بگیرد، اصولی تأکید کرده مدیون حاج‌آقای حمیداوی است و حالا همان عضو سابق شورای شهر مشهد می‌خواهد حمیداوی را کنار بزند!

با این وجود، باشگاه پدیده‌شهرخودرو از درون نیز با حاشیه‌های گوناگون روبه‌رو بوده؛ عدم سفر بازیکنان تیم به رفسنجان بزرگترین حاشیه تیم بوده و همین چندروز قبل هم محمدرضا مهاجری با حواشی عجیب از هدایت تیم کنار رفت و اکبر میثاقیان سرمربیگری پدیده‌شهرخودرو را برعهده گرفت؛ دیروز نیز خبر رسید که حمیداوی پس از بروز حاشیه‌های متعدد برای باشگاه دچار عارضه قلبی شده است.

فوتبال خراسان اگرچه در سال‌های اخیر مشکلات متعددی داشته اما این‌روزها بیش از هر زمانی شاهد کشیده‌شدن حاشیه‌ها به فضای روانی استان بوده‌ایم؛ مشکلاتی که به‌نظر می‌رسد جز با ورود مستقیم استانداری و نظارت مستمرِ مراجع ذی‌صلاح قابل مهار نیست. بنابراین امیدواریم دکتر نظری، استاندار جدید با سازوکار ویژه و جهادی در این ماجرا ورود و تدبیرات لازم را اتخاذ کند تا شاهد بازگشت آرامش به فوتبال خراسان و رفع مشکلات باشگاه پدیده‌شهرخودرو باشیم.

مدیرکل ورزش استان خراسان رضوی: حمیداوی طبق پیگیری و تعهداتی که داده تیمش را تحویل می‌گیردهزینه‌کرد شهرداری و شورای گذشته شهر مشهد در ورزش روی میز شفافیت/ آیا شورای ششم به ماجرا ورود می‌کند؟حمله قلبی مالک باشگاه پدیده

انتهای پیام/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پدیده شهرخودرو فوتبال خراسان باشگاه پدیده حاشیه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۶۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب داور بازی به دور از شبهه و حاشیه باشد

سرمربی تیم استقلال خوزستان در کنفرانس‌خبری پیش از بازی تیم‌های فوتبال سپاهان و استقلال خوزستان در چارچوب دیدار هفته بیست‌وششم لیگ برتر گفت: از نظر من داوری‌ها نباید به گونه‌ای باشد که پیش از بازی اعتراضی وجود داشته باشد چرا که داور این دیدار شمالی است و ممکن است در بازی هفته آینده تیم ما مقابل نساجی حضور داشته باشد.

سیروس پورموسوی  با بیان اینکه بازی سختی مقابل سپاهان داریم، افزود: ما در آخر جدول هستیم، بازیکن محروم و مصدومی نداریم و همه در بازی فردا حاضر هستند، بازیکنان ما همیشه در مقابل تیم‌های بزرگ سربلند بیرون آمدند و امیدوارم در این هم بتوانیم عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذاریم.

او ادامه داد: با توجه به حضور سپاهان در شهر خودش و دلگرمی هواداران؛ این تیم جزو تیم‌های قدرتمند است، از باشگاه بزرگ سپاهان بابت مهمان‌نوازی، در اختیار گذاشتن فضای تمرینی و هماهنگی برای کنفرانس‌خبری تشکر می‌کنم چرا که بسیاری از تیم‌ها ما را به کنفرانس‌خبری دعوت نمی‌کردند.

 باشگاه استقلال خوزستان با ارسال نامه‌ای به رییس سازمان لیگ فوتبال ایران، درخواست کرد که داور دیدار تیم فوتبال این باشگاه مقابل سپاهان اصفهان تغییر کند.

کمیته داوران فدراسیون فوتبال، حسن اکرمی را به‌عنوان داور دیدار سپاهان - استقلال خوزستان انتخاب کرده که این مساله مورد اعتراض آبی‌های اهوازی قرار گرفته است.

در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ برتر سپاهان و استقلال خوزستان از ساعت ۱۸:۱۰ روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت  ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم خواهند رفت.


باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • تشریح اقدامات مدیریت بحران خراسان جنوبی در سیل اخیر
  • فعالیت سامانه بارشی در استان بوشهر/ دریا متلاطم است
  • استفاده از ظرفیت بنیاد علوی در توانمندسازی اقتصادی مناطق کمتر توسعه‌یافته
  • ضرورت تداوم تلاش‌ها برای ارتقای کیفیت و ایمنی جاده‌ها
  • انتخاب داور بازی به دور از شبهه و حاشیه باشد
  • داداش زاده: سرخپوشان باید مراقب حاشیه‌های سرمربی نساجی باشند
  • ضرورت معرفت‌شناسی دقیق از سیره سیاسی امام صادق (ع)
  • پدیده عجیب در ایران؛ استوری مشترک بازیکنان سپاهان با هشتگ عجیب‌تر! | تصویر
  • ترسوها و حاشیه‌های پررنگ‌تر از متن/ فنی و فرهنگ؛ تعطیل!
  • سرمربی مسینیو: استعدادی مانند این پسر ندیده‌ام