Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان ها- رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور گفت: دشمن از طریق جنگ نرم به‌دنبال غالب کردن فرهنگ خود به کشورهای اسلامی به‌ویژه کشور ایران است. - اخبار استانها -

مجتبی باستان در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در ایلام، با بیان این‌که بسیج دانش‌آموزی فعالیت‌های خود را براساس 3 سند بیانیه راهبردی گام دوم مقام معظم رهبری، سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش و سند 10 ساله اعتلای بسیج تنظیم نموده اظهار داشت: دانش‌آموزان از ابتدای انقلاب تاکنون پای نظام و انقلاب بوده اند، حتی در دوران دفاع مقدس شاهد حضور پرشور دانش‌آموز بودیم که با همان نگاه نفی استکبار به میدان آمدند و در مقابل ظلم و ستم جنگیدند و 36 هزار شهید دانش‌آموز نیز تقدیم کشور کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی  با اشاره به این‌که از 7 تا 13 آبان‌ماه به‌عنوان هفته بسیج دانش‌آموزی نام‌گذاری شده‌است افزود: تقدیم 36 هزار شهید دانش‌آموز در دوران دفاع مقدس خود گویای حضور پرشور این قشر در دفاع از نظام مقدس اسلامی و تمامیت ارضی کشور است.

وی با بیان این‌که دانش‌آموزان به عنوان آینده سازان ایران اسلامی باید از رشادت‌ها و شجاعت‌های شهدای دانش آموز الگو برداری کنند گفت: متاسفانه در دستگاه تعلیم‌وتربیت کشور الگوهای ایرانی اسلامی آن‌گونه که باید برای دانش‌آموزان دهه 80 تشریح نشده‌است.

این مسئول در ادامه به الگوسازی برای نوجوانان به‌عنوان یکی از راهکارهای مقابله با جنگ نرم اشاره کرد و افزود: دشمن از طریق جنگ نرم و با بکارگیری روش‌ها و شیوه‌های مختلف به‌دنبال غالب کردن فرهنگ خود به کشورهای اسلامی به‌ویژه کشور ایران است و یکی از اقداماتی که بسیج دانش‌آموزی جهت مقابله با جنگ نرم انجام داده الگو سازی برای دانش‌آموزان است که شهید فهمیده یکی از چهره‌هایی است که باید به‌عنوان یک الگوی  فاخر معرفی گردد.

وی  با اشاره به این‌که اساس کار بسیج دانش‌آموزی تربیت صحیح دانش آموزان است اضافه کرد: تلاش ما بر این است که دانش‌آموزان به‌صورت تعاملی برای تبیین و تشریح سبک زندگی ایرانی اسلامی تلاش نمایند که برگزاری راهیان‌نور در بستر فضای مجازی و همچنین روایت سبک زندگی شهدا به این مهم کمک می‌کند.

مسئول بسیج دانشجویی استان تهران معرفی شدسومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج در آذربایجان‌غربی آغاز به کار کردخانه‌های امید با همت بسیجیان سازندگی مازندران ساخته می‌شود + فیلم

باستان در پایان اظهار داشت: دانش‌آموزان دهه نخست انقلاب در سنگر جنگ سخت تا پای جان از انقلاب دفاع کردند و نسل امروز وظیفه پایبندی به اصول و ارزش و بصیرت در جنگ فرهنگی را برعهده دارند.

انتهای پیام/180/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسیج دانش آموزی دانش آموزان جنگ نرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۷۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود

به گزارش خبرگزاری مهر، به مناسبت فرا رسیدن ۲۵ شوال سالروز شهادت امام صادق(علیه السلام) مراسم سوگواری آن حضرت توسط موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و هیات انصارالشهدا روز جمعه ۱۴ اردیبهشت در مسجد جامع خرمشهر این‌موزه برگزار می شود.

برنامه مذکور روز جمعه ۱۴ اردیبهشت همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد جامع موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس واقع در ضلع جنوبی مترو شهید حقانی برگزار می شود.

کد خبر 6093244 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • آموزش و مهارت‌آموزی به ۲۰۰ هزار دانش‌آموز کشور
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • جذب اعضای تیم والیبال دانش‌آموزان به عنوان معلم
  • آیین «زنگ سپاس معلم» در مشهد برگزار شد
  • مشکلات اقتصادی با استحکام پایه‌های علمی حل می شود
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر آران و بیدگلی، مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان
  • ضرورت انجام کارهای فرهنگی در حوزه دانش آموزی
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد