Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@03:34:51 GMT

بحران آب، مهم‌ترین دغدغه مردم و مسؤولان اصفهانی است

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۶۷۷۳۷

بحران آب، مهم‌ترین دغدغه مردم و مسؤولان اصفهانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در دیدار استاندار اصفهان اظهار داشت: دولت‌های مختلف برای حل مشکل آب در این استان، قول‌ها و وعده‌هایی داده‌اند و تا حد توان خود کار کرده‌اند، اما هنوز بحران آب در اصفهان وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه اصفهان افزود: این مشکل، مهم‌ترین مشکل و دغدغه اصلی مردم و مسؤولان اصفهانی است و باید هر چه زودتر اقداماتی برای برطرف شدن آن انجام شود.

وی تصریح کرد: بدون شک مسأله آب، جزو مسائلی است که دولت می‌تواند درباره آن تصمیم‌گیری کند و اگر دیدگاه صحیح در میان مسؤولان کشوری نسبت به این مسأله وجود نداشته باشد، تصمیمات غلطی گرفته می‌شود که می‌تواند در آینده، اهالی چند استان را دچار تنش کند. 

طباطبایی‌نژاد خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود مسؤولان استان اصفهان به ویژه استاندار مسأله آب را جزو اولویت‌های خود قرار داده و به صورت مستمر آن را از مسؤولان کشوری پیگیری کند. 

سیدرضا مرتضوی، استاندار اصفهان نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از اقدامات خود اظهار داشت: در این مدت تلاش شده تا هماهنگی خوبی میان مدیران شکل گیرد و مسائل و اولویت‌های استان اصفهان شناسایی و دنبال شود. 

وی با اشاره به پیگیری موضوع آب گفت: در مسأله آب باید به قانون توزیع عادلانه آب و حقوق مردم و دولت توجه شود تا حقی پایمال نشود.

انتهای پیام/۶۳۰۷۷/ح/

منبع: فارس

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در استان اصفهان امام جمعه اصفهان آب خشکسالی دولت سیزدهم سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان خبرگزاری فارس اصفهان اصفهان فارس اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۷۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها پل ارتباطی میان مردم و مسوولان هستند

به گزارش خبرنگار مهر، مرجانی فرماندار عصر چهارشنبه در مراسم تجلیل از اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا با اشاره به نقش اساسی شوراها به عنوان پلی بین مردم و مسؤولان اظهار کرد: نقش مهم شوراها در توسعه کشور و رفع مشکلات مردم بسیار برجسته است.

مرجانی با اشاره به اینکه شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان همواره پر تلاش ظاهر شده‌اند، افزود: مشورت مبنای دینی و عقلی دارد لذا مشورت با دیگران از ضروریات زندگی اجتماعی است که باید بیشتر به آن پرداخته شود.

وی با بیان اینکه یکی از وظایف اصلی شوراها شناخت مشکلات مردم و انتقال به مسؤولان ذیربط برای رفع آن است، ادامه داد: رمز موفقیت شوراهای شهر و روستا در خدمت رسانی بیشتر به مردم، حفظ روحیه تفاهم و همدلی با شهردار و دهیار است.

فرماندار فومن بر لزوم همدلی و هم افزایی برای توسعه شهر روستا تاکید کرد و گفت: شوراها به عنوان پل ارتباطی میان مردم و مسؤولان نقش مهمی در توسعه متوازن شهرها و روستاها ایفا می‌کنند.

مرجانی با اشاره به اینکه تعامل و ارتباط متقابل بین اعضای شوراها و مسؤولان از اهمیت بالایی برخوردار است، تصریح کرد: مجموعه مدیران شهرستان نیز برای رفع مشکلات و جلب رضایت مردم تلاش کنند و خدمت رسانی به مردم را نوعی افتخار برای خود و مجموعه دولت تلقی کنند.

کد خبر 6094652

دیگر خبرها

  • فعالیت‌های تاثیرگذاری برای رفع مشکل آب اصفهان در حال انجام است
  • فعالیت‌های تاثیرگذاری برای حل مشکل آب اصفهان در حال انجام است
  • جزئیات تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده اصفهانی
  • شوراها پل ارتباطی میان مردم و مسوولان هستند
  • پیشرفت ۵۰ درصدی طرح انتقال آب به اصفهان/ اتفاقات خوشایند حوزه تولید ثمره همدلی مردم است
  • پنج اصفهانی در فهرست استادان نمونه کشوری
  • پیکر مطهر شهید اصفهانی بعد از ۴۲ سال شناسایی شد
  • خیرین و مسؤولان در رفع مشکلات مراکز نگهداری معولان کمک کنند
  • سید محمد خاتمی: کشور در شرایط حساسی به سر می‌برد/ چشم امید ما برای عبور از بحران‌ها و گشودن افق‌ها به دانشگاه است/ اولین کار مجلس هفتم تثبیت قیمت‌ها بود و دیدیم که تورم روز به روز افزایش پیدا کرد
  • تماس بیش از ۱۰ هزار اصفهانی با ۱۳۷ در هفته نخست اردیبهشت