Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، «علیرضا سلیمی» در نشست علنی روز سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی با اشاره اهدای ۲ هزار ماسک از سوی سفیر کره جنوبی به یکی از بیمارستان‌های تهران، گفت: کره جنوبی نمی‌تواند اعتبار از دست رفته خود را اینگونه بازسازی کند، آنها باید اثبات کنند که یک کشور مستقل بوده و به تعهدات خود پایبندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی پرسید که آیا کره‌ای‌ها می‌دانند ۷ میلیارد دلار پول ما را بلوکه کرده‌اند و سفیر این کشور می‌داند تنها با سود پول این رقم می‌توان روزانه میلیون‌ها ماسک و واکسن تهیه کرد؟

سلیمی خاطرنشان کرد: آنها بی‌شک بدهی زیادی به اندازه یک اقیانوس به ایران دارند و تنها با یک قطره نمی‌توانند اعتبار از دست رفته را احیا کنند.

وی از سفیر کره جنوبی در ایران خواست امور دیپلماتیک را فرا بگیرد و این اقدامات را انجام ندهد و دولت این کشور در پی پرداخت بدهی خود به جمهوری اسلامی باشد.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی کره‌ جنوبی جمهوری اسلامی ایران علیرضا سلیمی جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی کره جنوبی جمهوری اسلامی ایران مجلس شورای اسلامی کره جنوبی جمهوری اسلامی ایران علیرضا سلیمی جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۷۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای خراسان جنوبی، این  مراسم  با حضور مسئولان مربوطه و دو نماینده معرفی شده از سوی دو نامزد برگزار شد و تاریخ پخش برنامه‌های تبلیغاتی آنها مشخص شد.

مدیرکل صدا و سیمای استان  در این مراسم گفت: برای  این دور از انتخابات صدا و سیمای استان برای برنامه‌های تبیینی و تولیدی اهمیت حضور را در انتخابات دنبال خواهد کرد تا مردم با کیفیت بهتری بتوانند نامزد مورد نظر خود را انتخاب کنند.

{$sepehr_media_11058210_ 600_350}

دیگر خبرها

  • ایرانیان خارج از کشور از سربلندی ایران دفاع می‌کنند.
  • سفیر ایران در سازمان ملل: شروع کننده جنگ علیه اسرائیل نبوده ایم/ حق پاسخ به هرگونه تجاوز محفوظ است
  • سفیر ایران: شروع کننده جنگ علیه اسرائیل نبوده ایم؛ حق پاسخ به هرگونه تجاوز محفوظ است
  • مسئولان عملیات فرهنگی و جهاد تبیین را جدی بگیرند
  • آزادی ۵ صیاد ایرانی از جمهوری سیشل
  • سفیر ازبکستان: از داروسازان ایرانی استقبال می‌کنیم
  • تبلیغات منفی رسانه‌های غرب درباره فتح فاو توسط ایران
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • آمادگی ۲۸۷ شعبه اخذ رأی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی
  • دیدار سفیر ایران با وزیر کشاورزی اندونزی