Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@12:52:06 GMT

اهمیت برند در خرید لوازم خانگی

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۶۸۳۷۱

اهمیت برند در خرید لوازم خانگی

. اهمیت برند در خرید لوازم خانگی به این علت است که شما برای لوازم برقی و آشپزخانه خود فقط یکبار هزینه کرده و نیازی به پرداخت هزینه های گزاف و سنگین برای تعمیرات و یا تعوض آن ها نمی باشد.

اگر در شرف ازدواج هستید و می خواهید با همسر خود برای خرید جهیزیه و لوازم آشپزخانه به بازار بروید و از بین برندهای موجود در بازار، شناخت کافی ندارید؛ ما در این مقاله به شما کمک می کنیم تا بهترین انتخاب و خرید را داشته باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای خرید لوازم خانگی باید علاوه بر برند و قیمت وسایل به کیفیت، زیبایی و مصرف انرژی آن ها هم دقت کنید.

تاریخچه برند بوش (Bosch)

برند بوش، جزء ده مارک اول لوازم خانگی در جهان بشمار می رود که رتبه چهارم را دارد. بوش یک شرکت مهندسی و فناوری چند ملیتی آلمانی است که به دلیل کیفیت بالای محصولات خود به سرعت شناخته شد.

رابرت بوش در سال 1886 شرکت بوش Bosch را در شهر اشتوتگارت آلمان تاسیس کرد سپس در زمینه تولید و خدمات الکترونیک و مکانیک لوازم خانگی و صنعتی فعالیت خود را آغاز کرد. برند بوش از سال‌های گذشته در ایران شناخته شده است و در سال‌های دهه 1390 با وجود تحریم‌های جدی کشورمان، هم‌چنان لوازم خانگی بوش، سرسپرده‌های خاص خود را دارد زیرا این محصوصلات هم از نظر قیمت و هم از نظر کیفیت و دوام، طول عمر بالایی دارند و با ظاهر زیبا و کیفیت خوبی که دارند یکی از بهترین گزینه برای انتخاب جهیزیه می باشند.

شرکت بوش از سال 1933 خط تولید لوازم خانگی اش را با تولید یخچال افتتاح کرد و در سال 1958 اولین ماشین لباسشویی اتوماتیکش را ساخت که به دلیل کیفیت و مقاومت بالا، در زمان خود به خوبی شناخته شد.

قیمت لوازم خانگی بوش

اگر به دنبال خرید لوازم خانگی خوب، مدرن و در عین حال با کیفیت هستید؛ ما به شما خرید لوازم خانگی بوش را توصیه می کنیم. قیمت لوازم خانگی بوش نسبت به سایر برندها، معقول تر و متناسب با کیفیت وسایل قیمت بسیار مناسبی دارد. مهم ترین لوازم برقی آشپزخانه که خیلی از افراد به دنبال آن هستند، ماشین لباسشویی و ظرفشویی است.

قیمت لباسشویی بوش، با توجه به ظرفیت، ابعاد، جنس بدنه و میزان مصرف انرژی آن نسبت به سایر برندهای ماشین لباسشویی بسیار بهتر است؛ بنابراین اگر علاوه بر کیفیت وسایل به دنبال قیمت منصفانه لوازم خانگی هستید، بوش در همه موارد حرف اول را میزند.

بوش یک مارک لوکس لوازم آشپزخانه بشمار می رود زیرا قیمت محصولات آن نسبت به برند سامسونگ و ال جی بیشتر است. برند بوش سال گذشته بیش از 84 میلیارد دلار درآمد سالانه داسته و از این نظر، رتبه سوم مارک های برتر لوازم آشپزخانه در جهان قرار گرفت.

تنوع در لوازم خانگی

اگرچه نمایندگی رسمی برای محصولات بوش وجود ندارد اما شرکت هایی هستند که لوازم خانگی بوش را از طریق واسطه های مختلف وارد می کنند. یکی از محبوبیت های لوازم خانگی بوش، تنوع در ابعاد و نوع وسایل است که در رنگ و مدل های مختلف وجود دارند.

اگر به دنبال خرید لباسشویی و یا آگاهی از قیمت ظرفشویی بوش هستید، می توانید به راحتی از طریق سایت فروش لوازم خانگی بوش که تمامی محصولات بوش را عرضه می کنند، اطلاعات کافی کسب کنند و سپس متناسب با بودجه خود و حجم آشپزخانه، بهترین انتخاب را در خرید محصولات داشته باشید.

مزایای خرید از برند لوازم خانگی بوش

همانطور که می دانید امروزه خیلی از کشورهای دنیا برند معتبر و آلمانی بوش را می شناسند، زیرا بعد از گسترش برند بوش علاوه بر کارخانه آلمان، کارخانه های دیگری نیز در کشورهای چین، مجارستان، ترکیه و مالزی نیز تاسیس شده تا بتوانند محصولات بوش را در بازارهای مختلف وارد کنند.

یکی از مزایای خرید از برند لوازم خانگی بوش، گارانتی لوازم خانگی است که خدمات پس از فروش را نیز برای مشتریان و رضایت آن ها ارائه می دهند. اگر کالایی از برند بوش خریداری کرده اید که گارانتی بوش سرویس را ندارد و یا دفترچه ضمانت نامه هولوگرامی ندارد، محصول تقلبی است که کیفیت و دوام محصولات اصلی بوش را ندارند.

لوازم خانگی بوش دارای گارانتی 36 ماهه می باشند و معمولا تمامی محصولات شامل 120 ماه خدمات پس از فروش نیز هستند که یکی از نکات مثبت خرید آن بشمار می رود. اگر نگران قیمت محصولات بوش هستید بهتر است بگوییم که لوازم خانگی بوش از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند و به دلیل قطعات خوبی که در ساخت آن ها بکار می رود، قیمتی معقول و متناسب با نوع محصول دارند.

بهترین مارک لوازم برقی

در پاسخ به انتخاب بهترین مارک لوازم برقی باید ابتدا اولویت خود را برای خرید لوازم خانگی مشخص کنید، به عنوان مثال کسی که برایش زیبایی و مدرن بودن ظاهر وسایل اهمیت زیادی دارد، از نظر قیمت و هزینه وسایل مشکلی ندارد که برند بوش می تواند گزینه بسیار مناسبی برای این گونه افراد باشد.

اما برخی از افراد که به دنبال خرید لوازم خانگی با هزینه کمتر هستند، می توانند به سراغ لوازم برقی با آپشن های ساده تر بروند. اما توجه داشته باشید که برخی از لوازم خانگی ارزان از قطعات ضعیفی ساخته شده اند و به مرور زمان نیاز به تعمیرات جدی پیدا می کنند.

سخن آخر

همانطور که می دانید امروزه نمونه های تقلبی زیادی از روی محصولات بوش ساخته می شود که خیلی از افراد به اشتباه آن ها را خریداری میکنند و به مرور زمان با مشکلات جدی مواجه می شوند. پس اگر قصد خرید لوازم خانگی بوش را دارید حتما به سراغ نمایندگی ها، سایت های مطمئن و فروشگاه های معتبر بروید.

منبع: فارس

کلیدواژه: لوازم خانگی کیفیت بوش خرید لوازم خانگی لوازم خانگی بوش محصولات بوش لوازم برقی برند بوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۸۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نام و برند ایران باید در بازارهای جهانی بدرخشد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد آئینی ظهر پنج شنبه در بازدید از یک واحد تولیدکننده بزرگ در خاورمیانه گفت: با دقت در شعارهای نوروزی مقام معظم رهبری کاملاً می‌توان دریافت که اقتصاد، تولید ایرانی، حمایت از صنعت و افزایش کیفیت محصولات داخلی چقدر برای معظم له اهمیت دارد و در سال جاری که جهش تولید با مشارکت مردم نامیده شده است همه باید از تولید محصولات با کیفیت حمایت کنند.

مدیرکل استاندارد استان البرز خاطرنشان کرد: در حال حاضر و با رشد کیفی لوازم خانگی ایرانی، این محصولات قابل رقابت در عرصه جهانی هستند و باید نام و برند ایران در تمام بازارهای خاورمیانه، آسیا و اقیانوسیه، اروپا و دیگر کشورهای دنیا بدرخشد.

به گفته وی، با ظفر اخیر سازمان ملی استاندارد ایران که نظام تأیید صلاحیت ایران پس از سه دهه، عضو اتحادیه بین‌المللی تأیید صلاحیت آسیا اقیانوسیه شد، زمینه‌های ورود به بازارهای جهانی و تجارت دنیا در سازمان ملی استاندارد ایران فراهم شده و جهانی شدن امضای استاندارد ایران موجب صرفه‌جویی ارزی برای کشور می‌شود.

کد خبر 6088638

دیگر خبرها

  • کشف و ضبط لوازم خانگی قاچاق در بهار
  • رشد ۲۵ درصدی تولید لوازم خانگی در چهارمحال و بختیاری
  • خرید ساک دستی ۵۰ عددی آماده
  • Home Assistant قصد دارد از یک پلتفرم به یک برند مصرف‌کننده تبدیل شود
  • حضور اکسید در نمایشگاه خودرو پکن 2024
  • نام و برند ایران باید در بازارهای جهانی بدرخشد
  • 5 لوازم خانگی که قبض برق شما را نجومی می‌ کنند
  • خسارت میلیاردی آتش در مغازه لوازم‌خانگی
  • احتکار ۳۵ میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در اصفهان
  • 5 دلیل برای خرید میان رده های شیائومی