Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: کارگاه آموزشی نظام عدالت کیفری ویژه نوجوانان و اطفال ۱۲ تا ۱۴ آبان ماه با حضور معاون حقوقی قوه قضائیه برگزار می شود.

"یدالله موحد" امروز ۱۱ آبان ماه در نشست برنامه ریزی کارگاه آموزشی نظام عدالت کیفری ویژه اطفال و نوجوانان در کرمان از سفر معاون حقوقی قوه قضاییه به استان خبر داد و اظهار کرد: حضور در گلزار شهدا و تجدید میثاق با آرمان های شهدا به ویژه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، سخنرانی در جمع قضات شهر کرمان، روسا و دادستان های سراسر استان (به صورت ویدئوکنفرانس) و شرکت در کارگاه آموزشی نظام عدالت کیفری ویژه اطفال و نوجوانان از جمله برنامه های سفر معاون قوه قضائیه به کرمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی نظام عدالت کیفری ویژه اطفال و نوجوانان با تاکید بر پناهندگان و مهاجرین خارجی، افزود: معاون حقوقی قوه قضاییه و نماینده یونیسف از میهمانان ویژه این کارگاه آموزشی هستند.

موحد با اشاره به این مطلب که این کارگاه از ۱۲ تا ۱۴ آبان ماه برگزار می شود، تصریح کرد: کارگاه آموزشی نظام عدالت کیفری ویژه اطفال و نوجوانان با تاکید بر پناهندگان و مهاجرین خارجی با پشتیبانی و برنامه ریزی یونیسف و با رویکرد حمایتی از اطفال و نوجوانان اتباع بیگانه برگزار می شود و موضوع کارگاه نظام عدالت کیفری ویژه اطفال و نوجوانان، بحث و آموزش قانون حمایت از اطفال و نوجوانان و آشنایی با کنوانسیون های بین المللی حقوق کودک با محوریت کودکان مهاجر و پناهنده است.

رییس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به این مطلب که هدف اصلی این کارگاه، آموزش قضات و تبیین خدمات حمایتی دستگاه قضایی است، گفت: نتایج حاصل از این کارگاه به صورت کامل توسط معاونت حقوقی قوه قضاییه جمع بندی و ارائه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در کارگاه آموزشی نظام عدالت کیفری ویژه اطفال و نوجوانان موارد قانونی از جمله کنوانسیون حقوق کودک،  کنوانسیون مربوط به وضع پناهندگان و پروتکل مربوط، آیین نامه پناهندگان مصوب ۱۳۴۲، آیین نامه اجرایی ماده آیین ‌نامه اجرایی ماده (۱۸۰) قانون برنامه سوم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران،  قانون حمایت از اطفال و نوجوانان و آئین نامه اجرایی ماده ۶ آن و آیین نامه سازمان زندان‌ها مصوب ۱۴۰۰ مورد بررسی قرار می گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كرمان حقوق کودکان معاون قوه قضائیه برگزار می شود حقوقی قوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۸۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاد میدانی محققان برای جهش تولید با مشارکت مردم در بوشهر اجرا شد

شهریار مرشدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به اهمیت اشاعه دانش و یافته‌های تحقیقاتی به منظور ارتقا بهره وری عوامل کشاورزی استان طرح جهاد میدانی محققان با مشارکت مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و پژوهشکده میگوی کشور در راستای عملیاتی کردن شعار سال و باهدف اشاعه دانش و یافته‌های تحقیقاتی به منظور ارتقای بهره وری عوامل تولید، بهبود کمی و کیفی تولیدات کشاورزی و حفاظت و احیا و بهره برداری از منابع پایه در سطح استان با حضور ۲۷ محقق معین اجرا می‌شود.

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی استان بوشهر و دبیر اجرایی طرح افزود: در این طرح با ابلاغیه ریاست سازمان به واحدهای تابعه برای ارائه اولویت‌های محصولی -موضوعی، مسائل مبتلا بر اساس سیاست‌های ملی و اولویت‌های استانی مشخص می‌شود.

وی ادامه داد: سپس اولویت‌های زیر بخشی و محصولی و موضوعی واحدهای اجرایی بررسی و تعیین اولویت و سپس طبق زمانبندی مشخص شده برای اجرای طرح برای اعزام محققان کارگاه‌های حل مساله در مزرعه با رویکرد تسهیلگری و به کارگیری روش‌های مشارکتی در سطح استان اجرا می‌شود.

وی گفت: در تقویم آموزشی ترویجی طرح حداقل ۳۷ کارگاه آموزشی ترویجی حل مساله در مزرعه تشکیل که بیشترین کارگاه‌ها (۱۵ کارگاه) در شهرستان دشتستان اجرا می‌شود.

مرشدی بیان کرد: در اجرای این طرح همه ذی نفعان بخش کشاورزی (محققان، مروجان، کشاورزان، کارشناسان، …) مشارکت دارند.

کد خبر 6098305

دیگر خبرها

  • جهاد میدانی محققان برای جهش تولید با مشارکت مردم در بوشهر اجرا شد
  • باید عدالت آموزشی در استان زنجان برقرار شود
  • کارگاه آموزشی جامع مدیریت امور قرآنی در یاسوج برگزار شد
  • عدالت آموزشی در همه نقاط استان زنجان گسترش یابد
  • برگزاری کارگاه آموزشی سامانه جامع حمد در یاسوج
  • آموزش مهارت های کشاورزی به دانش آموزان آبادانی
  • تردد روزانه بیش از ۱۰۰۰۰ نفر از مرز مهران
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • رشد ۵۰ درصدی اجرای طرح طبقه بندی مشاغل برای عدالت مزدی
  • رشد ۵۰درصدی اجرای طرح طبقه بندی مشاغل برای عدالت مزدی