Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-04-29@14:53:07 GMT

واکنش آگوئرو بعد از نمایان شدن عارضه قلبی

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۶۸۸۴۹

واکنش آگوئرو بعد از نمایان شدن عارضه قلبی

مهاجم آرژانتینی بارسلونا که به خاطر مشکلات قلبی سه ماه از میادین دور خواهد بود تاکید کرد که از نظر روحی در شرایط خوبی به سرمی برد.

به گزارش جنوب نیوز و به نقل از اسپورت، به نظر می‌رسد که بدشانسی دست بردار سرخیو آگوئرو و بارسلونا نیست. این بازیکن آرژانتینی که در تابستان راهی بارسلونا شد بار دیگر به خاطر آسیب دیدگی خانه نشین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آگوئرو در دیدار برابر آلاوس به خاطر مشکلات قلبی نتوانست به بازی ادامه دهد و در بیمارستان بستری شد. باشگاه بارسلونا اعلام کرد که درمان این بازیکن سه ماه به طول خواهد انجامید و به این ترتیب او نمی‌تواند تیم را در این مدت طولانی همراهی کند.

آگوئرو در واکنش به این آسیب دیدگی طولانی در صفحه خود نوشت: من خوب هستم و انگیزه بالای برای درمان دارم. می‌خواهم از همه کسانی که در این مدت از مدت حمایت کردند تشکر کنم. حمایت و عشق شما باعث می شود تا من قوی تر شوم.

گزارش ها حاکی از این است که ضربان قلب آگوئرو منظم نیست البته او پیش از این هم با چنین مشکلی مواجه شده است.

منبع: ایسنا

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۸۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گیاه جوانی در طب سنتی هند

آفتاب‌‌نیوز :

گیاه آب بشقابی، در طب سنتی هند، به گیاه جوانی شهرت دارد. تمام بخش‌های این گیاه شامل ریشه، برگ‌ها، میوه‌ها و ساقه‌های رونده مصارف درمانی متعدد دارند.

 این گیاه در افزایش حافظه در کودکان، عقب مانده ذهنی، درمان پسوریازیس، زخم‌های تفلیس، درماتیسم، افزایش قدرت و نیروی جسمانی، حیات بخشی مجدد به نورون‌های آسیب دیده، فعالیت آنتی اکسیدانی بالا، تحریک سنتز کلاژن در بافت‌های آسیب دیده و بهبودی جریان خون، درمان اگزما و نهایتا بهبودی رنگ بدن، جوانی، افزایش حافظه و بهبودی هوش و افزایش طول عمر، شادابی و سلامتی را تضمین می‌نماید. 

کپسول گیاهی سنتلاتی اس تی با داشتن عصاره و پودر برگ گیاه آب بشقابی در حداقل زمان باعث تقویت قوای عمومی بدن، احساس شادابی، نیروی جوانی و افزایش راندمان کاری می‌گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • واکنش پرستاران گرگان به اضافه‌کار اجباری
  • آسیب‌دیدگی و کشیدگی عضله محمد محبی
  • گیاه جوانی در طب سنتی هند
  • حمله قلبی به دو هوادار تراکتور به خاطر استرس شدید
  • مجلس وارد بررسی جزئیات لایحه ارتقای امنیت زنان شد
  • آسیب‌دیدگی بافت مینای دندان با مصرف مواد غذایی اسیدی/ چرا دندان‌درد غیرقابل تحمل می‌شود؟
  • آسیب‌دیدگی بافت مینای دندان با مصرف مواد غذایی اسیدی/ چرا درد دندان غیرقابل تحمل می‌شود؟
  • ستاره سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • قهرمان اسبق جودو جوانان آسیا درگذشت
  • قهرمان سابق جودوی آسیا درگذشت